Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Код закупівлі Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (Шафа медична (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 10535 - Медична шафа); Столик сповивальний (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 37012 Столик для догляду за дітьми); Стандартна інвалідна коляска (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 5980 Крісло-коляска баріатрична, складна); Коляска дитяча (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 41328 Крісло-коляска баріатрична, керована пацієнтом / супроводжуючою особою, з приводом на задні колеса, складна); Ростомір (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 37001 Зростомір для пацієнта); Стілець (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 34833 Стілець загального призначення))
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2020-09-17-003549-a 51443851918149998644a56b114f28a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунаєвська Лариса Василівна

+380322230356 4kmp_uoz_lviv@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Код ЄДРПОУ: 23970286
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, пр. Червоної калини, 68
Контактна особа: Дунаєвська Лариса Василівна
+380322230356
4kmp_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 12:31
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Переклад має бути засвідчений уповноваженою особою учасника / або засвідчений нотаріально / або іншим чином легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 шт
Код закупівлі Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (Шафа медична (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 10535 - Медична шафа); Столик сповивальний (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 37012 Столик для догляду за дітьми); Стандартна інвалідна коляска (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 5980 Крісло-коляска баріатрична, складна); Коляска дитяча (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 41328 Крісло-коляска баріатрична, керована пацієнтом / супроводжуючою особою, з приводом на задні колеса, складна); Ростомір (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 37001 Зростомір для пацієнта); Стілець (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 34833 Стілець загального призначення))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, м. Львів, пр. Червоної калини, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 15 днів з дня отримання товару Замовником. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 вересня 2020 23:58
Електронний цифровий підпис
17 вересня 2020 23:52
2-ТД-мед. обл..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги
Дата подання: 17 вересня 2020 11:53
Дата відповіді: 17 вересня 2020 23:57
Доброго дня! Технічні вимоги відсутні?
Відповідь: Шановний учаснику. Технічні вимоги розміщені разом з тендерною документацією (Додаток 4)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена" 259 349,80
UAH з ПДВ
247 900,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕДСПЕЙС 255 432,00
UAH з ПДВ
255 432,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 14:06
sign.p7s
19 жовтня 2020 14:05
sign.p7s
19 жовтня 2020 14:03
Довідки Авіцени.pdf
19 жовтня 2020 14:03
Довідка МВС 05.10.20.zip
16 жовтня 2020 14:28
sign.p7s
15 жовтня 2020 16:41
sign.p7s
15 жовтня 2020 16:41
sign.p7s
02 жовтня 2020 15:10
sign.p7s
02 жовтня 2020 15:09
Декларація Атон.pdf
02 жовтня 2020 15:09
Документи Атон.pdf
02 жовтня 2020 15:09
Копія Статуту.pdf
02 жовтня 2020 15:09
Кваліфікація.pdf
02 жовтня 2020 15:09
Документи шафа.pdf
02 жовтня 2020 15:09
Документи ростомір.pdf
02 жовтня 2020 15:08
Документи на коляски.pdf
02 жовтня 2020 15:08
Відповідність.pdf
02 жовтня 2020 15:08
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 15:48
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена"
#32126702
Переможець 247 900,20
UAH з ПДВ
17 жовтня 2020 23:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 15:46

Вимога про усунення невідповідностей

Від 15.10.2020 р. Кому: ТОВ Медична фірма "Авіцена" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - Код закупівлі Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (Шафа медична (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 10535 - Медична шафа); Столик сповивальний (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 37012 Столик для догляду за дітьми); Стандартна інвалідна коляска (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 5980 Крісло-коляска баріатрична, складна); Коляска дитяча (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 41328 Крісло-коляска баріатрична, керована пацієнтом / супроводжуючою особою, з приводом на задні колеса, складна); Ростомір (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 37001 Зростомір для пацієнта); Стілець (код НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 34833 Стілець загального призначення)) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У довідці про виконання аналогічних договорів не зазначено НАЙМЕНУВАННЯ ПОСТАВЛЕНИХ ТОВАРІВ згідно поданих аналогічних договорів. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «3.1. Довідка про виконання аналогічного договору, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; відомості про НАЙМЕНУВАННЯ ПОСТАВЛЕНИХ ТОВАРІВ (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію) (не менше двох).». 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - ВІДКОРИГОВАНУ довідку про виконання аналогічного договору, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; відомості про НАЙМЕНУВАННЯ ПОСТАВЛЕНИХ ТОВАРІВ (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію) (не менше двох).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2020 23:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена"
#32126702
247 900,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 жовтня 2020 09:11
Договір укладений
29 жовтня 2020 09:05

Актуальні тендери

До пошуку