Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання для початкових класів нової української школи
Очікувана вартість
123 235,00 UAH
UA-2020-09-17-003533-b 6f76dc640b454cab8bcb91b30ac6ec43
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трачук Алла Анатоліївна

+380384123120 trachuk0509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ямпільська селищна рада Білогірського району Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 04403309
Місцезнаходження: 30231, Україна , Хмельницька обл., смт Ямпіль, вул. Чернавіна, 52А
Контактна особа: Трачук Алла Анатоліївна
+380384123120
trachuk0509@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 13:23
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 13:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 13:28
Початок аукціону: 29 вересня 2020 11:49
Очікувана вартість: 123 235,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 232,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплекти
Комп’ютерне обладнання для початкових класів нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30231, Україна, Хмельницька область, смт Ямпіль, вул.Чернавіна,52А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюється згідно накладних в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання товару. Джерело фінансування :89362 грн. з ПДВ. субвенція з державного бюджету, відповідно до Постанови КМУ від 04.04.2018 року № 237 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»» (із змінами); 33873 грн. кошти місцевого бюджету, в тому числі 9930 грн. співфінансування згідно рішення сесії селищної ради від 14.07.2020 року №8 «Про внесення змін до селищного бюджету Ямпільської селищної ради на 2020рік»» Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 13:24
Д 4 цінова пропозиція.docx
17 вересня 2020 13:24
Д 3 проект договору.docx
17 вересня 2020 13:24
Д 2 вимоги до учасника.doc
17 вересня 2020 13:24
Д 1 техн.характеристики.docx
17 вересня 2020 13:24
Оголошення комп.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 19 вересня 2020 21:44
Дата відповіді: 21 вересня 2020 12:29
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
1) Ми допускаємо на торги "еквівалент" товару, що є предметом закупівлі,що зазначено в п. 3 додадку 1 до оголошення;
2) Нам потрібна виключно поставка товару без супутніх послуг.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-17-003533-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3395906995
Дата подання: 22 вересня 2020 21:38
щодо дискримінаційних вимог
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Просимо врахувати зазначене та внести зміни до тендерної документації і дати можливість учасникам прийняти участь в закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2020 08:45
Шановний Учаснику! Дякуємо за Вашу допомогу. Ваша Вимога розглянута та задоволена. Закупівля буде відмінена та оголошена повторно із внесеними змінами

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 вересня 2020 13:30
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
25 вересня 2020 13:30
Електронний підпис
25 вересня 2020 09:40
повідомлення про відміну закупівлі