Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Нове будівництво дитячого майданчика по вул. Сергія Зулінського,49а в м. Вінниці
Очікувана вартість
388 927,00 UAH
UA-2020-09-17-003301-b 8243ab3ccd9044bfa84dfc7f4d0f4288
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шестопал В'ячеслав Леонідович

380432595012 ShestopalVL@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03363988
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Шестопал В'ячеслав Леонідович
380432595012
ShestopalVL@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 388 927,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 889,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Нове будівництво дитячого майданчика по вул. Сергія Зулінського,49а в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (згідно документації спрощеної закупівлі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Нове будівництво дитячого майданчика по вул. Сергія Зулінського,49а в м. Вінниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Сергія Зулінського, 49а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 60 (шістдесяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі, перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію зазначаються в документації про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (загружається окремим файлом). Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%). Місцезнаходження замовника:вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21050. Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі - передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 вересня 2020 13:04
Електронний цифровий підпис
17 вересня 2020 13:00
пд.docx
17 вересня 2020 13:00
Документація (будівництво дитячого майданчика)_ДМГ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Експертний центр "ВТБ" 385 404,00
UAH з ПДВ
385 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 10:13
sign.p7s
29 вересня 2020 10:12
технічне завдання.pdf
29 вересня 2020 10:12
проект договору.pdf
29 вересня 2020 10:12
позитивний в..pdf
29 вересня 2020 10:12
паспорт директора.pdf
29 вересня 2020 10:12
обладнання.pdf
29 вересня 2020 10:12
наявність працівників.pdf
29 вересня 2020 10:12
лист-згода.pdf
29 вересня 2020 10:12
копія ліцензії.PDF
29 вересня 2020 10:12
інформаційний лист.pdf
29 вересня 2020 10:12
договірна ціна.pdf
29 вересня 2020 10:12
довідка податкова.pdf
29 вересня 2020 10:12
довідка платника ПДВ.PDF
29 вересня 2020 10:12
довідка зі статистики.pdf
29 вересня 2020 10:12
довідка банк.pdf
29 вересня 2020 10:12
гарантыйний лист аванс.pdf
29 вересня 2020 10:12
гарантійний лист.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Експертний центр "ВТБ"
#34886958
Переможець 385 404,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Експертний центр "ВТБ"
#34886958
385 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 жовтня 2020 14:15
Договір (1).pdf укладений
15 жовтня 2020 11:55
Кошторис (1).pdf укладений
15 жовтня 2020 11:55
КПВК (1).pdf укладений
15 жовтня 2020 11:55
КПГВР (1).pdf укладений
15 жовтня 2020 11:55
sign.p7s зміни до договору
23 жовтня 2020 11:36
Додаткова угода 1 (5).pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 22.10.2020р. (внесення змін до календарного план-графіку виконання робіт, календарного плану використання коштів та до строку дії договору)
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку