Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект персональний комп'ютер, АРМ, Ноутбук, Графічна станція
Очікувана вартість
638 620,00 UAH
UA-2020-09-17-002387-c eae0eb274ecc4e778e3bfee30a3f634d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Льовочкін Вадим Миколайович

+380501757330 inforadadnipro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ІНФО-РАДА-ДНІПРО"
Код ЄДРПОУ: 36094821
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Льовочкін Вадим Миколайович
+380501757330
inforadadnipro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 15:32
Очікувана вартість: 638 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 193,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19150 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Автоматизоване робоче місце на базі персонального комп’ютеру з багатофункціональним пристроєм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 комплекти
Графічна станція на базі персонального комп’ютеру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Ноутбук 15.6 IPS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Ноутбук 15.6" SVA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Ноутбук 15.6"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
19 комплекти
Комплект персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 комплекти
Комплект персональний комп'ютер з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 14:10
06_Додаток4_Проєкт_договору.docx
17 вересня 2020 14:10
05_Додаток3_Квалiфiкацiйнi_критерiї.docx
17 вересня 2020 14:10
04_Додаток2_Форма_тендерної_пропозицiї.docx
17 вересня 2020 14:10
03 Додаток_1_Технічне завдання.docx
17 вересня 2020 14:10
02_Тендерна документація.docx
17 вересня 2020 14:10
01 Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 19 вересня 2020 21:06
Дата відповіді: 22 вересня 2020 09:50
Шановний Замовник! Звертаємо увагу Замовника на необхідність зазначати в Тендерній документації обов'язкові реквізити, а саме: № протоколу та дату затвердження рішення тендерного комітету на титульній сторінці Тендерної документації. Не зазначення Замовником даної інформації створює перепони для Учасника при замовленні Забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, оскільки Гарант вимагає дану інформацію як обов’язковий реквізит! Просимо замовника прописати № та дату затвердження протоколу тендерного комітету щодо даної закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 2.4. частини 2 розділу 3 Тендерної документації – Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тобто при розрахунку строку дії банківської гарантії учасник приймає кінцеву дату подачі тендерної пропозиції.
Також варто зауважити, що титульна сторінка Тендерної документації містить дату складання протоколу тендерного комітету, та при розрахунку строку дії забезпечення тендерної пропозиції необхідно керуватися пунктом 2.4. частини 2 розділу 3 Тендерної документації.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 19 вересня 2020 21:23
Дата відповіді: 22 вересня 2020 09:51
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов технічного завдання усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробника слід розуміти «або еквівалент» («або аналог»).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» 635 010,00
UAH з ПДВ
635 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОЧОВНИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ 638 400,00
UAH з ПДВ
638 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 13:05
Електронний підпис
01 жовтня 2020 13:02
Certificate IN-0026-2 Service.pdf
01 жовтня 2020 13:02
Certificate IN-0026-1 Service.pdf
01 жовтня 2020 13:02
Certificate IN-0026 Service.pdf
01 жовтня 2020 13:02
Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 13:02
справко о покрытии.pdf
01 жовтня 2020 13:02
Справка _пивденный.pdf
01 жовтня 2020 13:02
прокредит.pdf
01 жовтня 2020 13:02
прокредит открытие.pdf
01 жовтня 2020 13:02
Проект договора.pdf
01 жовтня 2020 13:02
Підписаний_G0920-3517-GL_tender.pdf
01 жовтня 2020 13:02
пвдений.pdf
01 жовтня 2020 13:02
Отзыв Гум политика 2017.pdf
01 жовтня 2020 13:02
ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
01 жовтня 2020 13:02
накази на сотрудников.pdf
01 жовтня 2020 13:02
ИНН Жукова цветной.pdf
01 жовтня 2020 13:02
Довідка кредит днепр.pdf
01 жовтня 2020 13:02
Гос рег + ндс.pdf
01 жовтня 2020 13:02
Витяг від 21.09.2020.pdf
01 жовтня 2020 13:02
виписка з ЄДРПОУ 21.09.2020.pdf
01 жовтня 2020 13:02
Асер 2 СЭС.jpg
01 жовтня 2020 13:02
АСЕР 1 СЭС.jpg
01 жовтня 2020 13:02
ав письмо леново.pdf
01 жовтня 2020 13:02
ав письмо кенон.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 17:17
приказ сокол.pdf
30 вересня 2020 17:17
приказ понач.pdf
30 вересня 2020 17:17
приват банк.pdf
30 вересня 2020 17:17
Поночевный Р.В. паспорт.pdf
30 вересня 2020 17:17
Поночевный Р.В. ИНН.pdf
30 вересня 2020 17:17
екларация.pdf
30 вересня 2020 17:17
декл квитанция.pdf
30 вересня 2020 17:17
витяг с податковой.pdf
30 вересня 2020 17:17
видомости.pdf
30 вересня 2020 17:17
3 пропозиція.pdf
30 вересня 2020 17:17
2 тех соответствие.pdf
30 вересня 2020 17:17
1 справки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОЧОВНИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»
#25021641
Переможець 635 010,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 16:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»
#25021641
635 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 14:40
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 13:23
ДУ1.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 11:23
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 17:34
Договір укладений
28 жовтня 2020 17:33

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 грудня 2020 12:08
635 010,00 UAH UA448201720344321002100053668
КП "ІНФО-РАДА-ДНІПРО"
UA353209840000026003210408970
ТОВ ВФ "Сервiс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26/10-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 635 010,00
UAH (в тому числі ПДВ 105 835,00 UAH)