Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект персональний комп'ютер, АРМ, Ноутбук, Графічна станція
Очікувана вартість
638 620,00 UAH
UA-2020-09-17-002387-c ● eae0eb274ecc4e778e3bfee30a3f634d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" |
Код ЄДРПОУ: | 36094821 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Льовочкін Вадим Миколайович +380501757330 inforadadnipro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2020 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2020 15:32 |
Очікувана вартість: | 638 620,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 193,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19150 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Автоматизоване робоче місце на базі персонального комп’ютеру з багатофункціональним пристроєм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 комплекти
Графічна станція на базі персонального комп’ютеру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Ноутбук 15.6 IPS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Ноутбук 15.6" SVA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Ноутбук 15.6"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
19 комплекти
Комплект персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 комплекти
Комплект персональний комп'ютер з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2020 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2020 14:10 |
06_Додаток4_Проєкт_договору.docx | |
17 вересня 2020 14:10 |
05_Додаток3_Квалiфiкацiйнi_критерiї.docx | |
17 вересня 2020 14:10 |
04_Додаток2_Форма_тендерної_пропозицiї.docx | |
17 вересня 2020 14:10 |
03 Додаток_1_Технічне завдання.docx | |
17 вересня 2020 14:10 |
02_Тендерна документація.docx | |
17 вересня 2020 14:10 |
01 Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 19 вересня 2020 21:06
Дата відповіді: 22 вересня 2020 09:50
Шановний Замовник!
Звертаємо увагу Замовника на необхідність зазначати в Тендерній документації обов'язкові реквізити, а саме: № протоколу та дату затвердження рішення тендерного комітету на титульній сторінці Тендерної документації.
Не зазначення Замовником даної інформації створює перепони для Учасника при замовленні Забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, оскільки Гарант вимагає дану інформацію як обов’язковий реквізит!
Просимо замовника прописати № та дату затвердження протоколу тендерного комітету щодо даної закупівлі.
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 2.4. частини 2 розділу 3 Тендерної документації – Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тобто при розрахунку строку дії банківської гарантії учасник приймає кінцеву дату подачі тендерної пропозиції.
Також варто зауважити, що титульна сторінка Тендерної документації містить дату складання протоколу тендерного комітету, та при розрахунку строку дії забезпечення тендерної пропозиції необхідно керуватися пунктом 2.4. частини 2 розділу 3 Тендерної документації.
Також варто зауважити, що титульна сторінка Тендерної документації містить дату складання протоколу тендерного комітету, та при розрахунку строку дії забезпечення тендерної пропозиції необхідно керуватися пунктом 2.4. частини 2 розділу 3 Тендерної документації.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 19 вересня 2020 21:23
Дата відповіді: 22 вересня 2020 09:51
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов технічного завдання усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробника слід розуміти «або еквівалент» («або аналог»).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» |
635 010,00
UAH з ПДВ
|
635 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОЧОВНИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ |
638 400,00
UAH з ПДВ
|
638 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» #25021641 |
Переможець |
635 010,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 16:45
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2020 13:23
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2020 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 17:34
|
Договір | укладений |
28 жовтня 2020 17:33
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
02 грудня 2020 12:08
|
635 010,00 UAH | UA448201720344321002100053668 КП "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" |
UA353209840000026003210408970 ТОВ ВФ "Сервiс" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 26/10-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |