Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги/ Ремонт керуючої апаратури вагонним уповільнювачем.
Очікувана вартість
816 000,00 UAH
UA-2020-09-17-001589-c ● ed5f683802b1448e81542991ed26e3f5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Донецька залізниця |
Код ЄДРПОУ: | 40150216 |
Місцезнаходження: | 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), Лиман |
Контактна особа: |
Погребняк Станислав Анатолійович +38(06261)6-26-33 STS.PGRBNK@DON.UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2020 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2020 15:13 |
Очікувана вартість: | 816 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4080 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Ремонт керуючої апаратури вагонним уповільнювачем, згідно Додатку 34 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Ремонт керуючої апаратури вагонним уповільнювачем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2020 12:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2020 11:53 |
Ш-97.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-17-001589-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА", Код ЄДРПОУ:20257178
Дата подання: 24 вересня 2020 09:57
Внесення змін до тендерної документації
У звязку з проведенням ремонту керуючої апаратури для повітрозбірників ВУПЗ-72, що забезпечує роботу сповільнювачів вагонних універсальних на сортувальних гірках , що є КОНТРОЛЬОВАНИМ обладнанням, яке забезпечує безпеку руху на залізниці, вимагаємо посилення вимог до критеріїв відбору учасників, у зв’язку з чим, просимо внести зміни до тендерної документації в кваліфікаційну та технічну частину, а саме доповнити:
Кваліфікаційні критерії: Для участі у процедурах закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають такому критерію:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з додаванням скан-копій документів (договору та акт(ів) наданих послуг), що підтверджують повне виконання зазначеного(их) договору(ів) за переліком робіт, які передбачені додатком 4 тендерної документації;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідний досвід та знання з електромонтажних робіт з додаванням скан-копій підтверджуючих кваліфікацію та можливість виконання таких робіт документів;
- наявність фінансової спроможності учасника для виконання послуг.
1. Для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції:
1.1. Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі,
Разом з довідкою надати скан-копії документів (договору та акт(ів) наданих послуг), що підтверджують повне виконання зазначеного(их) у довідці договору(ів) з переліком робіт на ремонт керуючої апаратури уповільнювачв ВУПЗ-72, які передбачені додатком 4 Тендерної Документації (Заміна майданчика, заміна кожуха, заміна електропневматичних клапанів ЭПК-67 або еквівалент, заміна реле тиску РДК-4-77 або еквівалент, заміна манометра ОБМ1-100-10-2,5 або еквівалент);
1.2. Довідка в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання з електромонтажних робіт, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, з доданням скан-копій документів що підтверджують знання та досвід (диплом за фахом, сертифікат про проходження навчання з ремонту апаратури за предметом закупівлі або аналогічних робіт, посвідчення щодо допущення до роботи з електроустановками).
1.4 Для підтвердження наявності фінансової спроможності для виконання послуг з ремонту та закупівлі комплектуючих для надання послуг, надати фінансову звітність за попередній звітній період – квартал або рік, а також довідку з обслуговуючого банку, що підтверджує наявність на рахунку учасника грошових коштів у розмірі, що не менше або дорівнює очікуваній вартості закупівлі (пропорційна очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), датована не раніше дати оголошення про закупівлю:
1) для платників податку на додану вартість - копії форм фінансової звітності Ф№1, Ф№2, звіт про рух грошових коштів за попередній період;
2) для платників єдиного податку – підприємців – копія податкової декларації та доказ її прийняття відповідним органом фіскальної служби.
Технічні, якісні та кількісні характеристики:
6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником;
Для підтвердження інформації учасника про учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи:
- Детальну інформацію про запропоновані комплектуючі, що будуть використані Учасником при наданні послуг за предметом закупівлі із зазначенням виробника, технічних характеристик та гарантійних термінів експлуатації;
- зразок паспорту або іншого нормативного документу, на підставі якого виробляються комплектуючі, що містить наведені Учасником технічні характеристики та гарантійні терміни на комплектуючі, що будуть використані при наданні послуг за предметом закупівлі.
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади з метою ефективного та прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища та дотримуючись принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону.
На підставі вище наведеного, з метою дотримання принципів рівної та прозорої конкуренції і уникнення суперечок, які можуть виникнути при виконанні зобов’язань по виконанню послуг з ремонту керуючої апаратури повітрозбірника ВУПЗ-72 – ВИМАГАЄМО внести відповідні зміни до тендерної документації.
У разі відмови Замовником у внесенні змін до тендерної документації, наше підприємство залишає за собою право звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Кваліфікаційні критерії: Для участі у процедурах закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають такому критерію:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з додаванням скан-копій документів (договору та акт(ів) наданих послуг), що підтверджують повне виконання зазначеного(их) договору(ів) за переліком робіт, які передбачені додатком 4 тендерної документації;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідний досвід та знання з електромонтажних робіт з додаванням скан-копій підтверджуючих кваліфікацію та можливість виконання таких робіт документів;
- наявність фінансової спроможності учасника для виконання послуг.
1. Для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції:
1.1. Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі,
Разом з довідкою надати скан-копії документів (договору та акт(ів) наданих послуг), що підтверджують повне виконання зазначеного(их) у довідці договору(ів) з переліком робіт на ремонт керуючої апаратури уповільнювачв ВУПЗ-72, які передбачені додатком 4 Тендерної Документації (Заміна майданчика, заміна кожуха, заміна електропневматичних клапанів ЭПК-67 або еквівалент, заміна реле тиску РДК-4-77 або еквівалент, заміна манометра ОБМ1-100-10-2,5 або еквівалент);
1.2. Довідка в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання з електромонтажних робіт, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, з доданням скан-копій документів що підтверджують знання та досвід (диплом за фахом, сертифікат про проходження навчання з ремонту апаратури за предметом закупівлі або аналогічних робіт, посвідчення щодо допущення до роботи з електроустановками).
1.4 Для підтвердження наявності фінансової спроможності для виконання послуг з ремонту та закупівлі комплектуючих для надання послуг, надати фінансову звітність за попередній звітній період – квартал або рік, а також довідку з обслуговуючого банку, що підтверджує наявність на рахунку учасника грошових коштів у розмірі, що не менше або дорівнює очікуваній вартості закупівлі (пропорційна очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), датована не раніше дати оголошення про закупівлю:
1) для платників податку на додану вартість - копії форм фінансової звітності Ф№1, Ф№2, звіт про рух грошових коштів за попередній період;
2) для платників єдиного податку – підприємців – копія податкової декларації та доказ її прийняття відповідним органом фіскальної служби.
Технічні, якісні та кількісні характеристики:
6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником;
Для підтвердження інформації учасника про учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи:
- Детальну інформацію про запропоновані комплектуючі, що будуть використані Учасником при наданні послуг за предметом закупівлі із зазначенням виробника, технічних характеристик та гарантійних термінів експлуатації;
- зразок паспорту або іншого нормативного документу, на підставі якого виробляються комплектуючі, що містить наведені Учасником технічні характеристики та гарантійні терміни на комплектуючі, що будуть використані при наданні послуг за предметом закупівлі.
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади з метою ефективного та прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища та дотримуючись принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону.
На підставі вище наведеного, з метою дотримання принципів рівної та прозорої конкуренції і уникнення суперечок, які можуть виникнути при виконанні зобов’язань по виконанню послуг з ремонту керуючої апаратури повітрозбірника ВУПЗ-72 – ВИМАГАЄМО внести відповідні зміни до тендерної документації.
У разі відмови Замовником у внесенні змін до тендерної документації, наше підприємство залишає за собою право звернутися до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 вересня 2020 16:01
На розгляд тендерного комітету надані зміни пункту 8 додатку 5 тендерної документації які посилюють кваліфікаційні вимоги до учасників торгів, а саме: «Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі - ремонт керуючої апаратури вагонним уповільнювачем.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати відгук власника вагонного уповільнювача де було встановлено відремонтовану апаратури керування вагонним уповільнювачем. Відгук повинен містити інформацію про місце встановлення керуючої апаратури вагонним уповільнювачем, період якій відпрацювала керуючої апаратури вагонним уповільнювачем та зауваження під час експлуатації, якість виконання робіт та дотримання умов договору;».
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати відгук власника вагонного уповільнювача де було встановлено відремонтовану апаратури керування вагонним уповільнювачем. Відгук повинен містити інформацію про місце встановлення керуючої апаратури вагонним уповільнювачем, період якій відпрацювала керуючої апаратури вагонним уповільнювачем та зауваження під час експлуатації, якість виконання робіт та дотримання умов договору;».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-17-001589-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА", Код ЄДРПОУ:20257178
Дата подання: 30 жовтня 2020 15:49
Дата подання: 30 жовтня 2020 15:49
ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА" не погоджується з рішенням тендерного комітету замовника
ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА" категорично не згоден із рішенням тендерного комітету Замовника та вважає, що рішення Замовника щодо визнання ТОВ «СХІДНА ЗАЛІЗНИЧНА РЕМОНТНА КОМПАНІЯ» є неправомірним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2020 00:04
рішення від 03.11.2020 №20370 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 00:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.11.2020 №20880.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2020 20:30
рішення від 10.11.2020 №20880.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2020 00:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДНА ЗАЛІЗНИЧНА РЕМОНТНА КОМПАНІЯ" |
751 363,80
UAH з ПДВ
|
751 363,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА" |
805 200,00
UAH з ПДВ
|
805 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ПРОМЕЛЕКТРО СІЧ" |
815 498,40
UAH з ПДВ
|
815 498,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДНА ЗАЛІЗНИЧНА РЕМОНТНА КОМПАНІЯ" #39200402 |
Переможець |
751 363,80
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2020 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 16:36
|
Scan_20201222_145810.pdf | укладений |
22 грудня 2020 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2020 10:45
|
Договор СЗРК.pdf | укладений |
19 листопада 2020 10:44
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 листопада 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку зі зменшенням обсягів видатків структурного підрозділу "Маріупольска дистанція сигналізації та зв'язку " |