Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцтовари
Очікувана вартість
396,00 UAH
UA-2020-09-17-000811-b 3559f1c8096f46e4ab1f7350591523bd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гречана Людмила Олексіївна

buxgalteriia.kzoziwaniwsckiira@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Іванівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Іванівської районної ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 38096553
Місцезнаходження: 67200, Україна , Одеська обл., смт.Іванівка, Центральна, 121
Контактна особа: Гречана Людмила Олексіївна
buxgalteriia.kzoziwaniwsckiira@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Клей сухий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, смт.Іванівка, Центральна, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, смт.Іванівка, Центральна, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
коректор стрічковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, смт.Іванівка, Центральна, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
скоби до степлера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, Іванівка, Центральна, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, Іванівка, Центральна, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

17 вересня 2020 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чурбанов Євген Олексійович
#2602600138
Переможець 396,00
UAH
17 вересня 2020 11:25

Документи

17 вересня 2020 11:24
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:16
41.pdf
17 вересня 2020 11:08
41.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 11:44
100.pdf укладений
17 вересня 2020 11:27

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Клей сухий 6 штуки 13,00
UAH
ручки 30 штуки 5,00
UAH
коректор стрічковий 4 штуки 11,50
UAH
скоби до степлера 2 пачка 10,00
UAH
файли 2 пачка 51,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 396,00
UAH