Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 CPV “44220000-8“ Столярні вироби (вікна та двері)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-09-17-000689-b 3e9a45c490aa442f8e5c23a4b1103ff9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шупер Олена Богданівна

+380322371330 OLENA880213@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321572
Місцезнаходження: 79057, Україна , Львівська обл., Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85
Контактна особа: Шупер Олена Богданівна
+380322371330
OLENA880213@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 09:24
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 15:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 12:54
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Категорія 1 органи місцевого самоврядування зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами оголошення та додатками до нього складаються українською мовою. Єдиний критерій оцінки пропозицій - Ціна, з податком на додану вартість (ПДВ). Питома вага цінового критерію становить 100 відсотків. Інші критерії оцінки пропозицій Замовником не застосовуються. При цьому Якість товару(ів), що постачається Постачальником, за своїми якісними характеристиками повинна відповідати Державним стандартам. Товар супроводжується відповідними документами, які підтверджують відповідні якісні характеристики товару (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 шт
Двері внутрішні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16; ЗДО № 109, м. Львів, вул. Рутковича, 14; ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18; ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108; ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
14 шт
Вікна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
5 шт
Двері міжкімнатні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
2 шт
Двері вхідні алюмінієві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану, 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Бюджетні зобов’язання за договором, щодо здійснення Замовником платежів здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) затверджених на 2020 рік. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 09:26
Оголошення.docx
17 вересня 2020 09:26
Додаток 5 Вимоги.docx
17 вересня 2020 09:25
Додатко 3 Проект договору.docx
17 вересня 2020 09:25
Додаток 2 Технічні вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Олійник Роман Андрійович 180 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД 187 000,00
UAH з ПДВ
187 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 13:59
Електронний підпис
28 вересня 2020 13:53
паспорт.pdf
28 вересня 2020 13:53
Договір аналогічний.pdf
28 вересня 2020 13:53
витяг.pdf
28 вересня 2020 13:53
16.pdf
28 вересня 2020 13:53
15.pdf
28 вересня 2020 13:53
14.pdf
28 вересня 2020 13:53
12.pdf
28 вересня 2020 13:53
11.pdf
28 вересня 2020 13:53
10.pdf
28 вересня 2020 13:53
9.pdf
28 вересня 2020 13:53
8.pdf
28 вересня 2020 13:53
7.pdf
28 вересня 2020 13:53
6.pdf
28 вересня 2020 13:53
5.pdf
28 вересня 2020 13:53
3.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 14:33
Електронний підпис
28 вересня 2020 14:32
сертифікат алюміній.zip
28 вересня 2020 14:32
Технічні вимоги.pdf
28 вересня 2020 14:32
Пропозиція.pdf
28 вересня 2020 14:32
Проект договору.pdf
28 вересня 2020 14:32
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Олійник Роман Андрійович

ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Олійник Роман Андрійович
#3415517391
Рішення скасоване 180 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 15:25
ФОП Олійник Роман Андрійович
#3415517391
Відхилено 180 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 17:08
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД
#30703862
Переможець 187 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 17:35

Документи

02 жовтня 2020 13:08
Електронний підпис
02 жовтня 2020 13:06
Повідомлення

Документи

20 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис
20 жовтня 2020 15:28
Протокол

Документи

20 жовтня 2020 17:31
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:12
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД
#30703862
187 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 жовтня 2020 17:31
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:12
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 16:56
Повідомлення про рішення укладений
22 лютого 2021 16:49
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:57
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 січня 2021 15:56
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 09:34
Договір укладений
28 жовтня 2020 09:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю фінансування витрат замовника продовжити дію договору до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 29/С
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 187 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 166,67 UAH)