Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капуста середніх сортів
Очікувана вартість
4 900,00 UAH
UA-2020-09-17-000097-c 10ebd72e23fa4ad0ae8d812ee9049639
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кириченко Олена Володимирівна

+380544891691 xmeliv.internat@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУСОР Хмелівський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189400
Місцезнаходження: 42034, Україна , Сумська обл., село Хмелів, Сумська область, Роменський район , село Хмелів вул.Вовни,69
Контактна особа: Кириченко Олена Володимирівна
+380544891691
xmeliv.internat@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 08:21
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 4 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника-42034,Сумська обл..,Роменський р-н с.Хмелів вул..Вовни,69.Категорія замовника-підприємства,установи,організації,зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки – Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 кг
Капуста середніх сортів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42034, Україна, Сумська область, село Хмелів, Роменський р-н вул.Вовни,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії Товару по безготівковому розрахунку протягом 30 календарних днів з моменту одержання Товару за ціеами згідно видаткових Місцезнаходження замовника-42034,Сумська обл..,Роменський р-н с.Хмелів вул..Вовни,69.Категорія замовника-підприємства,установи,організації,зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки – Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 08:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 08:22
Тендерна документація-овочі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Графік поставки
Дата подання: 19 вересня 2020 15:16
Дата відповіді: 21 вересня 2020 08:53
Добрий день. Підскажіть, який графік, кількість поставок та орієнтована кількість товару під час однієї поставки. Дякую.
Відповідь: Орієнтовно чотири поставки на місяць. По 150-200 кг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Олійник Євген Миколайович 3 997,00
UAH з ПДВ
3 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 12:42
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Олійник Євген Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Олійник Євген Миколайович
#3152505431
Переможець 3 997,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 09:25

Документи

29 вересня 2020 09:25
Електронний підпис
29 вересня 2020 09:24
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 09:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Олійник Євген Миколайович
#3152505431
3 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2020 09:25
Електронний підпис
29 вересня 2020 09:24
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:57
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 14:47
договір укладений
06 жовтня 2020 14:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 997,00
UAH