Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

відлов безпритульних тварин
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-09-16-010106-a e9a87eb9baa64fcf84da975930b98eca
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Романюк

+380981303866 ludar15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ (НОВОГУЙВИНСЬКА С/РАДА)
Код ЄДРПОУ: 04348303
Місцезнаходження: 12441, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, смт. Новогуйвинське, Вул. Дружби Народів, 5
Контактна особа: Людмила Романюк
+380981303866
ludar15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77610000-9: Послуги з відлову тварин


Для надання якісних послуг з відлову та перевезення тварин повинен бути належним чином обладнаний транспорт , необхідна кількість медичних препаратів, технічні пристрої і препарати що не травмують тварин та є безпечними для їх життя.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
відлов безпритульних тварин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12441, Україна, Житомирська область, смт Новогуйвинське, вул. Дружби Народів, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77610000-9 — Послуги з відлову та тимчасової ізоляції тварин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги проводиться впродовж 14-ти банківських днів після отримання послуг, шляхом перерахування коштів на рахунок виконавця з дати підписання обома сторонами Акту наданих послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

16 вересня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЗАХИСТУ ТВАРИН" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#41054047
Переможець 20 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 17:46
003.jpg укладений
16 вересня 2020 17:46
002.jpg укладений
16 вересня 2020 17:46
001.jpg укладений
16 вересня 2020 17:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 250,00 UAH)