Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 60/90 – ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (44110000-4 Конструкційні матеріали)
Очікувана вартість
1 740 600,00 UAH
UA-2020-09-16-005671-a bfb3aac1a55e474b92964dac77495319
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Вознюк

+380626410432 kp_druas@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІЛЬНИЦЯ ПО РЕМОНТУ, УТРИМАННЮ АВТОШЛЯХІВ ТА СПОРУДЖЕНЬ НА НИХ"
Код ЄДРПОУ: 13489818
Місцезнаходження: 84307, Україна , Донецька обл., місто Краматорськ, ВУЛ. КОНРАДА ГАМПЕРА, будинок 5
Контактна особа: Євген Вознюк
+380626410432
kp_druas@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Попередньо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій (п. 1, ч. 2, ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі").

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 14:53
Оскарження наміру укласти договір: 27 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Умови постачання - за адресою асфальтобетонного заводу учасника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 тонни
Асфальтобетон. АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 60/90 – ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (44110000-4 Конструкційні матеріали)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

16 вересня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВ АБЗ"
#40110681
Переможець 1 740 600,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 14:53

Документи

16 вересня 2020 14:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 14:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВ АБЗ"
#40110681
1 740 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 вересня 2020 14:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 08:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 09:25
Дод. угода 3 (асфальт, 23.12.20).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 09:24
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 12:52
Дод. угода 2 (28.10.20).pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 12:50
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 15:45
Дод. угода 1(асф., 06.10.20).pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 12:29
Договор №345.pdf укладений
28 вересня 2020 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено порядок оплати за договором
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено порядок оплати
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено порядок оплати
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 545 304,68
UAH (в тому числі ПДВ 257 550,78 UAH)