Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки, Персональні комп’ютери, Системні блоки, монітори ДК 021:2015 30210000-4 МАШИНИ ДЛЯ ОБРОБКИ ДАНИХ (АПАРАТНА ЧАСТИНА)
Очікувана вартість
2 037 000,00 UAH
UA-2020-09-16-005146-b 1d150c960910477396314646f9387297
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Країло Микола Вікторович

dep-trade@uzhnu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"
Код ЄДРПОУ: 02070832
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Підгірна,46
Контактна особа: Країло Микола Вікторович
dep-trade@uzhnu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 19:55
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 12:20
Очікувана вартість: 2 037 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 185,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки (знаки для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Якщо у складі тендерної пропозиції подається документ, складений на іншій, ніж зазначено вище, мові, учасник подає переклад цього документа на українську мову, завірений власним підписом та (у разі використання) печаткою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
144 штуки
Ноутбуки, Персональні комп’ютери, Системні блоки, монітори ДК 021:2015 30210000-4 МАШИНИ ДЛЯ ОБРОБКИ ДАНИХ (АПАРАТНА ЧАСТИНА)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 19:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 19:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 14:05
2020-09-16_ТД_Ноутбуки_комп’ютери НОВА РЕДАКЦІЯ ВІД 25.09.2020 Р..doc
25 вересня 2020 14:04
Перелік змін до тендерної документації зі змінами від 25.09.2020 р. ноутбуки.doc
16 вересня 2020 19:55
2020-09-16_ТД_Ноутбуки_комп’ютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 18 вересня 2020 01:20
Дата відповіді: 18 вересня 2020 14:11
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації відсутнє посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічна характеристика товару, запропонована Учасником має відповідати вимогам, зазначеним у додатку 5.
отже, розглядатися буде еквівалент.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 2 020 950,00
UAH з ПДВ
2 010 765,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ САМАРСЬКА ОЛЕНА БОРИСІВНА 2 015 678,00
UAH з ПДВ
2 015 678,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 14:14
Електронний підпис
19 жовтня 2020 14:11
42_Довідка з податкової.pdf
15 жовтня 2020 12:20
Електронний підпис
15 жовтня 2020 12:19
Dovidka_20269432950120023881.pdf.p7s
15 жовтня 2020 12:19
Dovidka_20269432950120023881.pdf
15 жовтня 2020 12:05
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:33
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:32
12_Авторизаційні листи.pdf
05 жовтня 2020 17:32
22_Статут ТОВ ТКК ФРАЙ.pdf
05 жовтня 2020 17:32
26_Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 17:32
13_Довідка виробника.pdf
05 жовтня 2020 17:31
11_Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 15:29
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:28
29_Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 15:28
1_Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ САМАРСЬКА ОЛЕНА БОРИСІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 2 010 765,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 14:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
2 010 765,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:26
Додаткова угода номер №3 від 28.12.2020 р. Фрай.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:25
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 14:58
ДОДАТКОВА УГОДА №2 від 27 листопада 2020 року (ТОВ ФРАЙ).pdf зміни до договору
27 листопада 2020 14:55
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 10:35
ДОДАТКОВА УГОДА № 1 від 04 листопада 2020 року ( до Договору № 31-10 від 29 жовтня 2020 року).pdf зміни до договору
04 листопада 2020 10:31
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 13:14
Договір №31-10 від 29 жовтня 2020 року (ТОВ ФРАЙ) тендер.pdf укладений
29 жовтня 2020 13:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 31/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 31/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 31/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 010 765,00
UAH (в тому числі ПДВ 335 127,50 UAH)