Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо участі у короткотерміновому семінарі з питань роз'яснення нової нормативної бази, організації та здійснення публічних закупівель "Правові та практичні аспекти публічних закупівель в Україні"
Очікувана вартість
1 800,00 UAH
UA-2020-09-16-003419-a d81f9ab6f76a4fc180f339617529b5ae
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неубауер Наталія Валеріївна

+380563712767 psjust@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро)
Код ЄДРПОУ: 43314918
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21А
Контактна особа: Неубауер Наталія Валеріївна
+380563712767
psjust@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80510000-2: Послуги з професійної підготовки спеціалістів


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади/
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Шевченко, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 80510000-2 — Послуги з професійної підготовки спеціалістів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг за цим договором здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця після закінчення Семінару на підставі акту приймання-передачі наданих послуг та згідно рахунку протягом 10 ти банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

16 вересня 2020 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дніпропетровська торгово-промислова палата
#02944828
Переможець 1 800,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:57

Документи

16 вересня 2020 17:57
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:56
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 18:02
Договір укладений
16 вересня 2020 18:00