Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 34320000-6 - "Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів"
Code DK 021: 2015 - 34320000-6 - "Mechanical spare parts, except engines and engine parts"
Очікувана вартість
1 849 563,00 UAH
UA-2020-09-16-002991-a 85544b8791294160b45d127b8996d4a5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Вовк

+380382674273
+380674929348
hkpeltrans@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Хмельницьке комунальне підприємство "Електротранс""
Код ЄДРПОУ: 03328646
Місцезнаходження: 29016, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Тернопільська, будинок 15/2
Контактна особа: Оксана Вовк
+380382674273,+380674929348
hkpeltrans@ukr.net
Додаткові контактні особи: Олексій Ковтун
+380673816320
hkpeltrans@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Khmelnytsky municipal enterprise "Elektrotrans"
National ID: 03328646
Contact point: Oksana Vovk
+380382674273,+380674929348
hkpeltrans@ukr.net
Additional contacts: Олексій Ковтун
+380673816320
hkpeltrans@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2020 16:00
Початок аукціону: 23 листопада 2020 11:26
Очікувана вартість: 1 849 563,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 247,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 16 вересня 2020 11:06
Enquiries until: 07 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 13 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 жовтня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 1 849 563 UAH including VAT
Minimal lowering step: 9 248 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Scope of the procurement
Лот 7. До тролейбусів (ЗіУ-9, ПМЗ, Богдан)
Lot 7. To the trolleybuses ZiU-9, PMZ, Bogdan
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
850 штуки
Запчастини до тролейбусів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29016, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Тернопільська, 15/2
ДК 021:2015: 34320000-6 — Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів

Mechanical spare parts
CPV: 34320000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 11:07
Додаток 1.doc
16 вересня 2020 11:06
Додаток 4_Специфікація_Лот_7.xls
16 вересня 2020 11:06
Додаток 3.doc
16 вересня 2020 11:06
Додаток 6_Пропозиція.doc
16 вересня 2020 11:06
Додаток 2_ст_16.doc
16 вересня 2020 11:06
Додаток 5_Проєкт договору.doc
16 вересня 2020 11:06
ТД_Лот7.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000084 ● 2624c3d94ff24f62accb9a74a19521ab
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 14:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.09.2020 № 57

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника управління -
начальник відділу контролю органів
влади,оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 23.09.2020 № 57
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
3. UA-2020-09-16-002991-a; 16.09.2020
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-25 15:11:41

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-09-16-002991-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
Відповідно до пункту 14 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ №1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
- чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів в оголошення не дотримано Наказу №1082 щодо коду товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі які має намір придбати Замовник згідно із специфікацією (Додаток 4)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-29 11:01:10

Усунення порушень

Скасування закупівлі - відкриті торги з публікацією англійською мовою, код товарів за ЄЗС ДК 021:2015 - 34320000-6 - "Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів" (Лот 7. До тролейбусів (ЗіУ-9, ПМЗ, Богдан)), ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-16-002991-a, з метою доопрацювання тендерної документації (Додаток 4), відповідно до Наказу від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частини не дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 11:06
Кінець періоду оскарження: 10 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 10 жовтня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Підставою для відміни торгів є неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (частина 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”).
Документи:
29 вересня 2020 11:06
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:05
Протокол_70_скас_закупівлі.doc