Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд під час будівництва об'єкта «Капітальний ремонт комплексу будівель Міського комунального закладу «Палац культури «Мистецький» Криворізької міської ради, а саме будівлі «Палац культури літ. «А-1,2,3», літ. «Б», відмостка 1 на вул. Бикова, 2 у м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області»
Очікувана вартість
591 379,60 UAH
UA-2020-09-16-002821-b 1a00e0635bb74e3e8965c2ec37c51246
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Наталія Олександрівна

+380564920072 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Романенко Наталія Олександрівна
+380564920072
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 591 379,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 913,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції - українська. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: згідно Додатку 4.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд під час будівництва об'єкта «Капітальний ремонт комплексу будівель Міського комунального закладу «Палац культури «Мистецький» Криворізької міської ради, а саме будівлі «Палац культури літ. «А-1,2,3», літ. «Б», відмостка 1 на вул. Бикова, 2 у м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється поетапно, відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного кодексу України) на підставі акту приймання – передачі робіт, підписаного в двосторонньому порядку, та рахунку за виконані роботи згідно календарного плану. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 13:03
Додаток 2 .docx
16 вересня 2020 13:03
Додаток 1.docx
16 вересня 2020 13:03
Додаток 3.docx
16 вересня 2020 13:03
Додаток 4.docx
16 вересня 2020 13:03
Оголошення_ТН_БК Мистецький.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Бихно Марина Володимирівна" 470 000,00
UAH з ПДВ
470 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 13:04
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:02
скан.rar
23 вересня 2020 13:02
паспорт ИПН.rar
23 вересня 2020 13:02
гарантія.zip
23 вересня 2020 13:02
Довідки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Бихно Марина Володимирівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Бихно Марина Володимирівна"
#2828408888
Переможець 470 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 11:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Бихно Марина Володимирівна"
#2828408888
470 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2023 10:30
ТН_ДУ6_330_20_Мистец_15.02.2023.pdf зміни до договору
15 лютого 2023 10:28
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 10:39
ТН_ДУ5_330_20_Мистец_22.12.2022.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 10:38
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2022 08:20
Dop.ugoda texnag misteskii.pdf зміни до договору
31 травня 2022 08:19
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 13:59
ТН_ДУ2_Мистецький_29.04.2021.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 13:59
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 09:40
ТН_Мистецький_01.10.2020.pdf укладений
01 жовтня 2020 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття бюджетних зобов'язань на 2021 рік, зменшення обсягів і договірної ціни, продовження строку виконання робіт, внесення змін в реквізити Сторін
Номер договору про закупівлю: 330-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в календарному графіку (Подовження строку робіт)
Номер договору про закупівлю: 330-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання зобов`язань
Номер договору про закупівлю: 330-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 330-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML