Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015-39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування ( Обладнання для харчоблоку їдальні СЗШ І-ІІІ ст. №2 с.Городківка)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-09-16-002736-a 35bfe18998c840b49d29cc727fcfa8c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Мартинюк

+380978150416 martenuk.t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 С.ГОРОДКІВКА КРИЖОПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26224205
Місцезнаходження: 24615, Україна , Вінницька обл., Крижопільський р-н., с. Городківка, вул. ШКІЛЬНА, буд. 14
Контактна особа: Тетяна Мартинюк
+380978150416
martenuk.t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 10:39
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 13:59
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 штуки
Код ДК 021:2015-39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для харчоблоку їдальні СЗШ І-ІІІ ст. №2 с.Городківка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24615, Україна, Вінницька область, с.Городківка, Шкільна 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 10:55
СЗШ І-ІІІ ст. №2 с.Городківка (1) (1).zip
16 вересня 2020 10:54
додаток_3 (2).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-10-000013 ● 90cf1b4f199947c7bbf3c2a37da3c7d7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 листопада 2020 15:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
10.11.2020 №65
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 10.11.2020 №65
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-09-16-002736-a 16.09.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-11 09:59:44

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для харчоблоку їдальні СЗШ І-ІІІ ст. №2 с.Городківка), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-09-16-002736-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
2. Яким чином замовник виконав вимоги частини десятої статті 29 Закону щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

відповідь на висновок

2020-11-25 20:45:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону та пункту 14 Порядку №1082.)
  3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  4. Порушення строків розгляду тендерної пропозиції

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 498 000,00
UAH з ПДВ
490 458,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 498 664,92
UAH з ПДВ
491 164,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮМІТРЕЙД" 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:02
МВС 03.10.pdf
21 жовтня 2020 15:02
Довідка дитяча праця.pdf
21 жовтня 2020 15:02
public_doc (63).pdf
21 жовтня 2020 15:02
public_doc (63).p7s
20 жовтня 2020 12:32
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:55
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:53
Наказ Вакульчук.PDF
01 жовтня 2020 17:53
сертифікати1.rar
01 жовтня 2020 17:53
Наказ Геращенко.PDF
01 жовтня 2020 17:53
Наказ Малий О.В..PDF
01 жовтня 2020 17:53
Довідка печатка.pdf
01 жовтня 2020 17:53
договор експедитор.PDF
01 жовтня 2020 17:53
Статут завір.PDF
01 жовтня 2020 17:53
сертифікати2.rar
01 жовтня 2020 17:53
Наказ Рябчикова.PDF
01 жовтня 2020 17:53
Наказ Рашевська Г.В..PDF
01 жовтня 2020 17:53
Проект договору.docx.pdf
01 жовтня 2020 17:53
Виписка завір.PDF
01 жовтня 2020 17:53
Витяг ЄДР завір.PDF
01 жовтня 2020 17:53
Договір_ЦПХ_Гамезо.PDF
01 жовтня 2020 17:53
Наказ Барташевська.PDF
01 жовтня 2020 17:53
Довідка ст 17 повна НОВ.pdf
01 жовтня 2020 17:53
Довідка ремонт.docx.pdf
01 жовтня 2020 17:53
ІПН завір.pdf
01 жовтня 2020 17:53
Договір_ЦПХ_Федчук.PDF

Публічні документи

02 жовтня 2020 10:24
Електронний підпис
02 жовтня 2020 10:24
Лист згода.pdf
02 жовтня 2020 09:44
Електронний підпис
02 жовтня 2020 09:43
Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 09:43
Сертифікати.pdf
02 жовтня 2020 09:43
Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 09:43
ПДВ_витяг.pdf
02 жовтня 2020 09:43
Довідки_різні.pdf
02 жовтня 2020 09:43
Довідки відповідність.pdf
02 жовтня 2020 09:43
Довідка_МТБ.pdf
02 жовтня 2020 09:43
Довідка_досвід.pdf
02 жовтня 2020 09:43
Відгук.pdf
02 жовтня 2020 09:43
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2020 09:43
Статут.pdf
02 жовтня 2020 09:43
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 09:57
ЮМІТРЕЙД статут.pdf
02 жовтня 2020 09:57
ЮМІТРЕЙД наказ.pdf
02 жовтня 2020 09:57
Пропозиція.rar
02 жовтня 2020 09:57
Витяг ЮМІТРЕЙД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "ЮМІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 490 458,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 11:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
490 458,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:10
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 09:14
договір їдальня.pdf укладений
06 листопада 2020 09:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 490 458,00
UAH (в тому числі ПДВ 81 743,00 UAH)