Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Небесної Сотні, 81, с. Руська Поляна, Черкаський район, Черкаська область
Очікувана вартість
4 200 000,00 UAH
UA-2020-09-16-002590-c 00e6f0b7a698482e8634a89689bda919
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацко Олександр Францович

+380472500286 40422357@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Мацко Олександр Францович
+380472500286
40422357@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 22:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 12:58
Очікувана вартість: 4 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою (більш детальна інформація зазначена в Розділі 1 тендерної документації).Умови надання тендерного забезпечення:Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу, бути безумовною та безвідкличною. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 21 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції учаснику зазначаються відповідно до Закону. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Довідка повинна містити назву та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, номер та дату банківської гарантії. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Небесної Сотні, 81, с. Руська Поляна, Черкаський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19602, Україна, Черкаська область, с. Руська Поляна, вул. Небесної Сотні, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, при наявності бюджетних призначень Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу робіт на строк до 12 місяців, але не більше строку дії договору, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду (в тому числі надання попередньої оплати субпідрядникам), виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п. 4.3 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Після отримання попередньої оплати у сумі менше ніж 100% вартості річного обсягу робіт Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.3. Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. Залік попередньої оплати здійснюється на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат –форма № КБ-3. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 18:33
ТД.docx
16 вересня 2020 18:33
Додаток 5 Гарантії.docx
16 вересня 2020 18:33
Додаток 4 Проект договору.docx
16 вересня 2020 18:33
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
16 вересня 2020 18:33
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
16 вересня 2020 18:33
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
23 вересня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 18:33
ТД.docx
16 вересня 2020 18:33
Додаток 5 Гарантії.docx
16 вересня 2020 18:33
Додаток 4 Проект договору.docx
16 вересня 2020 18:33
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
16 вересня 2020 18:33
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
16 вересня 2020 18:33
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Комп'ютерне забезпечення
Дата подання: 21 вересня 2020 12:00
Дата відповіді: 21 вересня 2020 12:37
Невказане в технічній документації про комп'ютерне забезпечення, чи потрібне ?
Відповідь: Ні, не потрібно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 3 858 610,38
UAH з ПДВ
3 858 610,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777" 3 999 949,92
UAH з ПДВ
3 999 949,92
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 4 127 849,22
UAH з ПДВ
4 127 849,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 18:17
Електронний підпис
05 листопада 2020 18:15
довідка.pdf
05 листопада 2020 16:09
Електронний підпис
29 жовтня 2020 11:19
пояснення.pdf
29 жовтня 2020 11:12
Довідка.pdf.p7s
29 жовтня 2020 11:12
Довідка.pdf
29 жовтня 2020 11:12
Довідка.pdf.p7s
29 жовтня 2020 11:12
Довідка.pdf
26 жовтня 2020 12:21
Електронний підпис
02 жовтня 2020 18:12
Електронний підпис
02 жовтня 2020 14:03
2018 червень 406859,36.pdf
02 жовтня 2020 14:03
2018 червень 395562,73.pdf
02 жовтня 2020 14:03
2018 серпень 496987,31.pdf
02 жовтня 2020 14:03
2018 листопад 299022,48.pdf
02 жовтня 2020 14:03
2018 липень 154042,22.pdf
02 жовтня 2020 14:03
2018 жовтень 210152,47.pdf
02 жовтня 2020 14:03
2018 грудень 474324,47.pdf
02 жовтня 2020 14:03
2018 грудень 194942,87.pdf
02 жовтня 2020 14:03
2018 грудень 19784,70.pdf
02 жовтня 2020 14:03
2018 грудень 17162,41.pdf
02 жовтня 2020 14:03
2018 вересень 593862,37.pdf
02 жовтня 2020 14:02
Флоріан-Т.pdf
02 жовтня 2020 14:02
тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 14:02
звіт ЄСВ 08.2020.pdf
02 жовтня 2020 14:02
Дипломи ІТП + директор.pdf
02 жовтня 2020 14:02
Відомості ЄДРПОУ 25.08.pdf
02 жовтня 2020 14:02
Витяг.pdf
02 жовтня 2020 14:02
Витяг з Протоколу ОП.pdf
02 жовтня 2020 14:02
виписка.pdf
02 жовтня 2020 14:02
банківська гарантія.rar
02 жовтня 2020 12:51
722 тверда.imd
02 жовтня 2020 12:51
722ДЦ тверда.pdf.p7s.zip
02 жовтня 2020 12:38
721ДЦ.pdf.p7s.zip
02 жовтня 2020 12:38
721.imd
02 жовтня 2020 12:38
Розрахунок ЗП на 2020.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:52
кошторис.pdf
02 жовтня 2020 16:52
проект договору.pdf
02 жовтня 2020 16:52
15 Договір підряду.pdf
02 жовтня 2020 16:52
20 Статут_паритет.pdf
02 жовтня 2020 16:52
тех завданння.pdf
02 жовтня 2020 16:52
табл 6.pdf
02 жовтня 2020 16:52
розрахунок з п.pdf
02 жовтня 2020 16:52
тенд пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 16:52
листи та довідки.pdf
02 жовтня 2020 16:52
рішення.pdf
02 жовтня 2020 16:52
лист гарантія.pdf
02 жовтня 2020 16:52
договір заява.pdf
02 жовтня 2020 16:52
Fw_ Гарантія.zip
02 жовтня 2020 16:52
21 Опис.pdf
02 жовтня 2020 16:52
довідка досвід.pdf
02 жовтня 2020 16:52
118.imd
02 жовтня 2020 16:52
19 Протокол_1_ПАРИТЕТ.pdf
02 жовтня 2020 16:52
16 Відгук.pdf
02 жовтня 2020 16:52
63417435512235.pdf
02 жовтня 2020 16:52
12 накази.pdf
02 жовтня 2020 16:52
7 Договір _ БУ28.pdf
02 жовтня 2020 16:52
6 інвентарна картка 1.pdf
02 жовтня 2020 16:52
5 Тех паспорт БУ 28.pdf
02 жовтня 2020 16:52
9 довідки працівники (1).pdf
02 жовтня 2020 16:52
11 Дипломи.pdf
02 жовтня 2020 16:52
9 довідки працівники (2).pdf
02 жовтня 2020 16:52
8 лист згода.pdf
02 жовтня 2020 16:52
4 мтб.pdf
02 жовтня 2020 16:52
3 тех специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖК - Гарант"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777"

ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
Переможець 3 858 610,38
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 16:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2020 09:48

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - в інформації про наявність будівельних машин і механізмів не вказано реєстраційні номера транспортних засобів; - невідповідність: у довідці про наявність кваліфікованих робітників з інструментом Присяжнюк С.В.- монтажник, а в наказі - муляр; - в довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів відсутній номер телефону контрагента (замовника)-стовпчик 2 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1, п.2, п.3 Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - приведена у відповідність до форми інформація про наявність будівельних машин і механізмів; - приведена у відповідність довідка про наявність кваліфікованих робітників з інструментом, зокрема посада Присяжнюк С.В.; - приведена у відповідність довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів, зокрема зазначений номер телефону контрагента (замовника)-стовпчик 2.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
3 858 610,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 16:15
КБ-3 укладений
01 лютого 2022 16:14
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 16:03
ДУ _3 від 05.04.21.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:00
Дод. угода 2 від 31.12.2020 Руська Поляна.pdf зміни до договору
04 січня 2021 09:52
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:37
Дод. угода 2 від 31.12.2020 Руська Поляна.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 16:25
Дод. угода _ 1 від 08.12.2020.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 16:06
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 14:51
дод. угода _ 1 від 08.12.2020 Руська Поляна.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 16:35
Договір від 16.11.2020 _ 95.pdf укладений
17 листопада 2020 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 3 858, 61038 тис. грн. з ПДВ (три мільйони вісімсот п’ятдесят вісім тисяч шістсот десять гривень 38 коп.), у тому числі ПДВ 620,42831 тис. грн. 2. Внести зміни до пунктів 4 .4. та 4.5. до цього Договору та викласти їх в наступній редакції: «4.4. Відповідно до чинного законодавства, Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт на строк до 25.12.2020, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на оплату матеріалів. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись одним платежем. 4.5. Залік попередньої оплати здійснюється на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат – форма № КБ-3. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено актами приймання – передачі виконаних робіт.» 3. Внести зміни до Додатку 4 і додатку 5 до цього Договору та викласти їх в новій редакції. 4.Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 6. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 7. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 8. Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 3 858, 61038 тис. грн. з ПДВ (три мільйони вісімсот п’ятдесят вісім тисяч шістсот десять гривень 38 коп.), у тому числі ПДВ 620,42831 тис. грн. 2. Внести зміни до пунктів 4 .4. та 4.5. до цього Договору та викласти їх в наступній редакції: «4.4. Відповідно до чинного законодавства, Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт на строк до 25.12.2020, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на оплату матеріалів. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись одним платежем. 4.5. Залік попередньої оплати здійснюється на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат – форма № КБ-3. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено актами приймання – передачі виконаних робіт.» 3. Внести зміни до Додатку 4 і додатку 5 до цього Договору та викласти їх в новій редакції. 4.Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 6. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 7. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 8. Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 3 858, 61038 тис. грн. з ПДВ (три мільйони вісімсот п’ятдесят вісім тисяч шістсот десять гривень 38 коп.), у тому числі ПДВ 620,42831 тис. грн. 2. У зв’язку зі зменшенням обсягу робіт у 2020 році, сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1. та викласти його в новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 3 858,61038 тис. грн. з ПДВ (три мільйони вісімсот п’ятдесят вісім тисяч шістсот десять гривень 38 коп.), у тому числі ПДВ 620,42831 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 3 632,90876 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 3 183,52112 тис. грн.; - субвенція з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 449,38764 тис. грн. У тому числі вартість робіт по Договору на 2021 рік становить 225,70162 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 203,30726 тис. грн.; - субвенція з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 22,39436 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації, є твердою, та визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування. 3.2. Договірна ціна може бути уточнена за наступних умов: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника; - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) за ініціативи Виконавця; - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі або зменшення обсягів послуг що надаються.» 3. Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 1. Протокол погодження договірної ціни. Додаток 2. Договірна ціна. Додаток 3. План фінансування (на весь період будівництва). Додаток 4. План фінансування будівництва (на поточний рік). Додаток 5: Календарний план виконання робіт. 4. Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» внести зміни до пункту 10.1. до Договору та викласти його в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2021, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.» 5. Виключити пункт 5.10. « Страхування ризиків» з цього Договору. 6. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 7. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 8. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 9. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 10. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 11. Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 3 858, 61038 тис. грн. з ПДВ (три мільйони вісімсот п’ятдесят вісім тисяч шістсот десять гривень 38 коп.), у тому числі ПДВ 620,42831 тис. грн. 2. У зв’язку зі зменшенням обсягу робіт у 2020 році, сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1. та викласти його в новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 3 858,61038 тис. грн. з ПДВ (три мільйони вісімсот п’ятдесят вісім тисяч шістсот десять гривень 38 коп.), у тому числі ПДВ 620,42831 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 3 632,90876 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 3 183,52112 тис. грн.; - субвенція з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 449,38764 тис. грн. У тому числі вартість робіт по Договору на 2021 рік становить 225,70162 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 203,30726 тис. грн.; - субвенція з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 22,39436 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації, є твердою, та визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування. 3.2. Договірна ціна може бути уточнена за наступних умов: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника; - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) за ініціативи Виконавця; - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі або зменшення обсягів послуг що надаються.» 3. Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 1. Протокол погодження договірної ціни. Додаток 2. Договірна ціна. Додаток 3. План фінансування (на весь період будівництва). Додаток 4. План фінансування будівництва (на поточний рік). Додаток 5: Календарний план виконання робіт. 4. Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» внести зміни до пункту 10.1. до Договору та викласти його в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2021, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.» 5. Виключити пункт 5.10. « Страхування ризиків» з цього Договору. 6. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 7. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 8. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 9. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 10. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 11. Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 3 858, 61038 тис. грн. з ПДВ (три мільйони вісімсот п’ятдесят вісім тисяч шістсот десять гривень 38 коп.), у тому числі ПДВ 620,42831 тис. грн. 2. Викласти пункт 3.1. в такій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 3 858,61038 тис. грн. з ПДВ (три мільйони вісімсот п’ятдесят вісім тисяч шістсот десять гривень 38 коп.), у тому числі ПДВ 620,42831 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 3 632,90876 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 3 183,52112 тис. грн.; - субвенція з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 449,38764 тис. грн. У тому числі вартість робіт по Договору на 2021 рік становить 225,70162 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 203,30726 тис. грн.; - субвенція з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 22,39436 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації, є твердою, та визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування. 3. Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 4. План фінансування будівництва (на 2021 рік). Додаток 5: Календарний план виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 858 610,38
UAH (в тому числі ПДВ 620 428,31 UAH)