Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Регулярні спеціальні перевезення (маршрут: м.Немирів-м.Вінниця-м.Немирів)
Очікувана вартість
3 409 200,00 UAH
UA-2020-09-16-002306-c ● fa73f13524434dfcb77d70b0f1245be7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРИЧНІ СИСТЕМИ" |
Код ЄДРПОУ: | 40210018 |
Місцезнаходження: | 21007, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 57-Б |
Контактна особа: |
Фаліштинська Тамара +380674324002 FALISHTYNSKA.TAMARA@DPES.COM.UA |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2020 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2020 14:18 |
Очікувана вартість: | 3 409 200,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 092,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Регулярні спеціальні перевезення (маршрут: м.Немирів-м.Вінниця-м.Немирів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється прямим банківським переказом в розмірі 100% оплати від фактично виконаних оборотних рейсів та відповідно до акту виконаних робіт протягом 15 банківських днів з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2020 12:34 |
КД_перевезення_Немирів 16.09.2020.docx |
21 вересня 2020 12:34 |
КД_перевезення_Немирів 16.09.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-16-002306-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Колісніченко, Код ЄДРПОУ:36102093
Дата подання: 15 жовтня 2020 19:55
Неправомірне відхилення пропозиції учасника-переможця
Приватне підприємство "Колісніченко" (надалі – Підприємство) виявило бажання прийняти участь у закупівлі та мало змогу надати послуги із регулярних спеціальних перевезень (маршрут: м.Немирів - м.Вінниця - м.Немирів), та 28 вересня 2020 року подало свою тендерну пропозицію відповідно до умов Конкурсної документації Замовника.
Очікувана вартість закупівлі становила 3 409 200,00 грн. без ПДВ. ПП "Колісніченко" стало переможцем електронного аукціону і зробило пропозицію, яка дозволила зекономити кошти Замовника у сумі - 1 561 200,00 грн.
12.10.2020 року о 12:33 годині дня в електронній системі публічних закупівель ProZorro Замовником було опубліковано Протокол про дискваліфікацію ПП "Колісниченко" з яким Підприємство категорично не погоджується і вважає рішення про відхилення ПП "Колісніченко" неправомірним та безпідставним.
В Протоколі засідання конкурсного комітету Державного підприємства "Електричні системи" від 08.10.2020 року зазначено, що відповідно до Наказу №174-од від 1.10.2020 р. Замовником створено Комісію, яка з 11:00 по 12:30 години 01.10.2020 року оглянула матеріально-технічну базу ПП "Колісніченко". Замовник зазначає, що під час огляду матеріально-технічної бази Комісією Замовника було зафіксовано порушення кваліфікаційних вимог, викладених у Додатку №3 Конкурсної документації, щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, про що складено відповідний акт.
По-перше: Конкурсна документація Замовника не містить умов та норм про проведення огляду матеріально-технічної бази учасника-переможця, хоча ця умова є суттєвою, а отже ПП "Колісніченко" могло відмовити у допуску Комісії Замовника на територію підприємства оскілки даний орган ненаділений жодними контрольними функціями. Також, представники Комісії, яка 01.10.2020 року проводила огляд матеріально-технічної бази Підприємства не надали керівництву ПП "Колісніченко" жодного документа, який підтверджує легітимність проведення огляду, а Замовник перевезень не попереджав Підприємство про дату та сам факт проведення огляду чи то перевірки, а отже Підприємство ПП "Колісніченко", що функціонує згідно власного виробничого процесу не знало заздалегідь про проведення огляду і не могло підготуватися до візиту Комісії Замовника, та узгодити його із режимом роботи персоналу підприємства.
По-друге: (щодо проведення робіт на сусідньому підприємстві)
Встановлення організаційних, кадрових та технологічних вимог до матеріально-технічної бази ліцензіата і засобів провадження діяльності, обов'язкових для виконання під час провадження діяльності з перевезення на автомобільному транспорті здійснено у "Ліцензійних Умовах провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом" затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1001.
Відповідно до пункту 16 Ліцензійних умов а саме підпунктів 3-4 Ліцензіат зобов’язаний:
3) створити власну або орендувати матеріально-технічну базу, яка забезпечує виконання технологічних операцій в обсягах, визначених пунктом 26 цих Ліцензійних умов, та забезпечувати виконання технологічних операцій;
4) у разі відсутності матеріально-технічної бази або якщо одна чи більше технологічних операцій не виконуються, укласти договори із суб'єктами господарювання, що надають послуги з виконання технологічних операцій.
Таким чином профільними нормативно-правовими актами, зокрема Ліцензійними умовами, встановлено, що суб’єкт господарювання забезпечує виконання усіх ліцензійних та технологічних вимог власними ресурсами, або за рахунок отримання послуг інших субʼєктів господарювання.
Крім того, суб’єкт господарювання надавач послуг з технічного обслуговування, ремонту чи медичного контролю водії, є окремими господарюючим суб’єктом, який не є ні учасником ні стороною процедури тендерної закупівлі, а тому взагалі неповинен допускати сторонніх осіб на територію підприємства та ознайомлювати з буд якими матеріалами чи документами.
У зʼязку із чим дії представників Комісії та спроби здійснення перевірок третіх осіб, вважаємо такими, що порушують вимоги законодавства України та є неправомірними.
По-третє: в Протоколі про відхилення Замовник зазначив, що "орендовані приміщення (бокси, гаражі, автомийка) знаходяться в незадовільному стані (фото додаються)", однак Замовник не надав таких фото і ніяк не обґрунтував своє зауваження щодо незадовільного стану приміщення. Незадовільний стан приміщення може бути визнаний таким, якщо є відповідний Висновок, який проведений незалежною експертизою але ні в якому разі Замовник не може стверджувати про незадовільний стан приміщень на основі суб’єктивної думки окремого працівника Замовника.
Наголошуємо, що приміщення (бокси, гаражі, автомийка) знаходяться в задовільному стані. На підтвердження надаємо фото приміщень.
По-четверте: на прохання Комісії Замовника переглянути відео з ранкових передрейсового технічного огляду транспортних засобів було відмолено тому що, Конкурсна документація Замовника не містить умов про доступ до перегляду відеозйомок, які проводяться на території Підприємства, а територія не є публічним місцем, відеоматеріали мають приватний характер і не підлягають розголошенню стороннім особам, а усі технічні заходи із відеоспостереження здійснюються з метою охорони обʼєкта і не повʼязані з технологічним процесом.
По-п’яте: Замовник зазначив, що наявні вогнегасники в автобусі були в несправному технічному стані (не проведена перезарядка) на що Підприємство повідомляє, що автобуси, які оглядалися Комісією не залучені до перевезень і знаходяться на простої, а тому не обслуговуються регулярно. Оскільки умови Конкурсної документації Замовника не мають вимог про проведення огляду матеріально-технічної бази Підприємства, а також Замовник заздалегідь не повідомив Підприємство про проведення огляду, працівники ПП "Колісніченко" не проводили перезарядку вогнегасників в автобусах, які знаходяться на простої.
Також слід зазначити, що відповідно до Умов Тендеру, у разі необхідності Замовник може уточнювати інформацію через профільні органи, як наприклад у випадку питань автомобільних перевезень через Укртрансбезпеку, проте і на момент участі у тендері і на сьогоднішній день ПП "Колісніченко" виконує усі Ліцензійні вимоги щодо допуску до перевезення пасажирів автобусами.
В цілому, некомпетентність осіб, що входили до складу Комісії з перевірки, в питаннях автомобільного транспорту, а також основних засадах діяльності суб’єктів господарювання, прискіпливе та непрофесійне ставлення до ПП "Колісніченко", як до переможця тендеру, а також інтерес до питань, що не стосуються тендерної процедури та не були визначені в його умовах, свідчить про корупційні прояви.
ПП "Колісніченко" звернулося зі скаргою на дії замовника безпосередньо до Державного підприємства "Електричні системи", а також до Державного концерну "Укроборонпром" та Держаної аудиторської служби України з вимогами:
1. Прийняти скаргу на дії замовника до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень з боку Замовника процедури закупівлі: UA-2020-09-16-002306-c.
3. Зобов’язати тендерний комітет (уповноважену особу) скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП "Колісніченко".
4. Прийняти рішення про визначення ПП "Колісніченко" переможцем процедури закупівлі: UA-2020-09-16-002306-c.
5. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
6. Провести внутрішню кадрову перевірку, на предмет корупційних зловживань з боку працівників замовника.
Розгорнути
Згорнути
Очікувана вартість закупівлі становила 3 409 200,00 грн. без ПДВ. ПП "Колісніченко" стало переможцем електронного аукціону і зробило пропозицію, яка дозволила зекономити кошти Замовника у сумі - 1 561 200,00 грн.
12.10.2020 року о 12:33 годині дня в електронній системі публічних закупівель ProZorro Замовником було опубліковано Протокол про дискваліфікацію ПП "Колісниченко" з яким Підприємство категорично не погоджується і вважає рішення про відхилення ПП "Колісніченко" неправомірним та безпідставним.
В Протоколі засідання конкурсного комітету Державного підприємства "Електричні системи" від 08.10.2020 року зазначено, що відповідно до Наказу №174-од від 1.10.2020 р. Замовником створено Комісію, яка з 11:00 по 12:30 години 01.10.2020 року оглянула матеріально-технічну базу ПП "Колісніченко". Замовник зазначає, що під час огляду матеріально-технічної бази Комісією Замовника було зафіксовано порушення кваліфікаційних вимог, викладених у Додатку №3 Конкурсної документації, щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, про що складено відповідний акт.
По-перше: Конкурсна документація Замовника не містить умов та норм про проведення огляду матеріально-технічної бази учасника-переможця, хоча ця умова є суттєвою, а отже ПП "Колісніченко" могло відмовити у допуску Комісії Замовника на територію підприємства оскілки даний орган ненаділений жодними контрольними функціями. Також, представники Комісії, яка 01.10.2020 року проводила огляд матеріально-технічної бази Підприємства не надали керівництву ПП "Колісніченко" жодного документа, який підтверджує легітимність проведення огляду, а Замовник перевезень не попереджав Підприємство про дату та сам факт проведення огляду чи то перевірки, а отже Підприємство ПП "Колісніченко", що функціонує згідно власного виробничого процесу не знало заздалегідь про проведення огляду і не могло підготуватися до візиту Комісії Замовника, та узгодити його із режимом роботи персоналу підприємства.
По-друге: (щодо проведення робіт на сусідньому підприємстві)
Встановлення організаційних, кадрових та технологічних вимог до матеріально-технічної бази ліцензіата і засобів провадження діяльності, обов'язкових для виконання під час провадження діяльності з перевезення на автомобільному транспорті здійснено у "Ліцензійних Умовах провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом" затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1001.
Відповідно до пункту 16 Ліцензійних умов а саме підпунктів 3-4 Ліцензіат зобов’язаний:
3) створити власну або орендувати матеріально-технічну базу, яка забезпечує виконання технологічних операцій в обсягах, визначених пунктом 26 цих Ліцензійних умов, та забезпечувати виконання технологічних операцій;
4) у разі відсутності матеріально-технічної бази або якщо одна чи більше технологічних операцій не виконуються, укласти договори із суб'єктами господарювання, що надають послуги з виконання технологічних операцій.
Таким чином профільними нормативно-правовими актами, зокрема Ліцензійними умовами, встановлено, що суб’єкт господарювання забезпечує виконання усіх ліцензійних та технологічних вимог власними ресурсами, або за рахунок отримання послуг інших субʼєктів господарювання.
Крім того, суб’єкт господарювання надавач послуг з технічного обслуговування, ремонту чи медичного контролю водії, є окремими господарюючим суб’єктом, який не є ні учасником ні стороною процедури тендерної закупівлі, а тому взагалі неповинен допускати сторонніх осіб на територію підприємства та ознайомлювати з буд якими матеріалами чи документами.
У зʼязку із чим дії представників Комісії та спроби здійснення перевірок третіх осіб, вважаємо такими, що порушують вимоги законодавства України та є неправомірними.
По-третє: в Протоколі про відхилення Замовник зазначив, що "орендовані приміщення (бокси, гаражі, автомийка) знаходяться в незадовільному стані (фото додаються)", однак Замовник не надав таких фото і ніяк не обґрунтував своє зауваження щодо незадовільного стану приміщення. Незадовільний стан приміщення може бути визнаний таким, якщо є відповідний Висновок, який проведений незалежною експертизою але ні в якому разі Замовник не може стверджувати про незадовільний стан приміщень на основі суб’єктивної думки окремого працівника Замовника.
Наголошуємо, що приміщення (бокси, гаражі, автомийка) знаходяться в задовільному стані. На підтвердження надаємо фото приміщень.
По-четверте: на прохання Комісії Замовника переглянути відео з ранкових передрейсового технічного огляду транспортних засобів було відмолено тому що, Конкурсна документація Замовника не містить умов про доступ до перегляду відеозйомок, які проводяться на території Підприємства, а територія не є публічним місцем, відеоматеріали мають приватний характер і не підлягають розголошенню стороннім особам, а усі технічні заходи із відеоспостереження здійснюються з метою охорони обʼєкта і не повʼязані з технологічним процесом.
По-п’яте: Замовник зазначив, що наявні вогнегасники в автобусі були в несправному технічному стані (не проведена перезарядка) на що Підприємство повідомляє, що автобуси, які оглядалися Комісією не залучені до перевезень і знаходяться на простої, а тому не обслуговуються регулярно. Оскільки умови Конкурсної документації Замовника не мають вимог про проведення огляду матеріально-технічної бази Підприємства, а також Замовник заздалегідь не повідомив Підприємство про проведення огляду, працівники ПП "Колісніченко" не проводили перезарядку вогнегасників в автобусах, які знаходяться на простої.
Також слід зазначити, що відповідно до Умов Тендеру, у разі необхідності Замовник може уточнювати інформацію через профільні органи, як наприклад у випадку питань автомобільних перевезень через Укртрансбезпеку, проте і на момент участі у тендері і на сьогоднішній день ПП "Колісніченко" виконує усі Ліцензійні вимоги щодо допуску до перевезення пасажирів автобусами.
В цілому, некомпетентність осіб, що входили до складу Комісії з перевірки, в питаннях автомобільного транспорту, а також основних засадах діяльності суб’єктів господарювання, прискіпливе та непрофесійне ставлення до ПП "Колісніченко", як до переможця тендеру, а також інтерес до питань, що не стосуються тендерної процедури та не були визначені в його умовах, свідчить про корупційні прояви.
ПП "Колісніченко" звернулося зі скаргою на дії замовника безпосередньо до Державного підприємства "Електричні системи", а також до Державного концерну "Укроборонпром" та Держаної аудиторської служби України з вимогами:
1. Прийняти скаргу на дії замовника до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень з боку Замовника процедури закупівлі: UA-2020-09-16-002306-c.
3. Зобов’язати тендерний комітет (уповноважену особу) скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП "Колісніченко".
4. Прийняти рішення про визначення ПП "Колісніченко" переможцем процедури закупівлі: UA-2020-09-16-002306-c.
5. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
6. Провести внутрішню кадрову перевірку, на предмет корупційних зловживань з боку працівників замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 09:24
ПП «КОЛІСНІЧЕНКО» було дискваліфіковано з наступних причин, а саме комісією з виїздом на місце встановлено:
- відсутність у скаржника належної матеріально-технічної бази відповідно до заявлених вимог конкурсної документації;
- неможливість ознайомитися з умовами проведення щоденного технічного огляду транспортних засобів та щоденного медичного огляду водіїв;
- неможливість надати ПП «КОЛІСНІЧЕНКО» підмінний транспорт за форс-мажорних обставин;
- умовами конкурсної документації передбачалась наявність та розташування підмінного транспорту на відстані, не більшій, ніж 50 км від місця надання послуги та його подача протягом 1 год. (транспорт базується за адресою: Вінницька обл., Літинський р-н, с.Літинські хутори (відстань до м. Немирів Вінницької обл. близько 90 км), що унеможливлює виконання вимог, зазначених у конкурсній документації).
Враховуючи викладене, конкурсним комітетом ДП «Електричні системи» дискваліфіковано ПП «КОЛІСНІЧЕНКО» як таке, що не відповідає умовам конкурсної документації.
- відсутність у скаржника належної матеріально-технічної бази відповідно до заявлених вимог конкурсної документації;
- неможливість ознайомитися з умовами проведення щоденного технічного огляду транспортних засобів та щоденного медичного огляду водіїв;
- неможливість надати ПП «КОЛІСНІЧЕНКО» підмінний транспорт за форс-мажорних обставин;
- умовами конкурсної документації передбачалась наявність та розташування підмінного транспорту на відстані, не більшій, ніж 50 км від місця надання послуги та його подача протягом 1 год. (транспорт базується за адресою: Вінницька обл., Літинський р-н, с.Літинські хутори (відстань до м. Немирів Вінницької обл. близько 90 км), що унеможливлює виконання вимог, зазначених у конкурсній документації).
Враховуючи викладене, конкурсним комітетом ДП «Електричні системи» дискваліфіковано ПП «КОЛІСНІЧЕНКО» як таке, що не відповідає умовам конкурсної документації.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2020-10-15-000021 • be1dae6832c441758a9f6458852469bb
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2020-10-15
•
19:48
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
До: Державної аудиторської служби України
Адреса: 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
Тел. (044) 485-17-76
Ел. пошта: postmast@dkrs.gov.ua
Замовник: Державного підприємства "Електричні системи"
(код ЄДРПОУ 40210018)
Адреса: 21007, Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Стрілецька, будинок 57-Б
тел.: +38 (067) 433-34-43
Ел. пошта: hladych.nataliia@dpes.com.ua
Відповідальні за надання роз’яснень щодо предмету закупівлі: Гладич Наталія Богданівна, фахівець відділу постачань
Суб’єкт оскарження: Приватне підприємство "Колісніченко"
(код ЄДРПОУ 36102093)
Адреса: 22344, Вінницька обл., Літинський р-н, с. Літинські Хутори, вул. Коцюбинського, буд. 1-В
тел.: +38 (097) 919-47-88
Ел. пошта: luda.siv@ukr.net
Інформація про закупівлю:
Назва закупівлі «Регулярні спеціальні перевезення (маршрут: м.Немирів-м.Вінниця-м.Немирів), код за ДК 021:2015:60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення»
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-16-002306-c
ID fa73f13524434dfcb77d70b0f1245be7
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –
12.10.2020 р.
СКАРГА
на дії замовника
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Державним підприємством "Електричні системи", засновником якого є Державний концерн "УКРОБОРОНПРОМ", було оголошено закупівлю «Регулярні спеціальні перевезення (маршрут: м.Немирів - м.Вінниця - м.Немирів), код за ДК 021:2015:60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення», IDfa73f13524434dfcb77d70b0f1245be7, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-16-002306-c.
Приватне підприємство "Колісніченко" (надалі – Підприємство) виявило бажання прийняти участь у закупівлі та мало змогу надати послуги із регулярних спеціальних перевезень (маршрут: м.Немирів - м.Вінниця - м.Немирів), та 28 вересня 2020 року подало свою тендерну пропозицію відповідно до умов Конкурсної документації Замовника.
Відповідно до протоколу розкриття від 29 вересня 2020 року в електронному аукціоні взяли участь 5 учасників з наступними ціновими пропозиціями:
ПП "Колісніченко"
1 848 000,00 грн. без ПДВ
ФОП "Гурська Оксана Василівна"
1 849 999,00 грн. без ПДВ
ФОП "Цибулько Володимир Васильович"
1 850 000,00 грн. без ПДВ
ФОП "Копко Юрій Ігорович"
2 000 000,00 грн. без ПДВ
ПП "АТП Кривешко" 3 272 832,00 грн. без ПДВ
Очікувана вартість закупівлі становила 3 409 200,00 грн. без ПДВ. ПП "Колісніченко" стало переможцем електронного аукціону і зробило пропозицію, яка дозволила зекономити кошти Замовника у сумі - 1 561 200,00 грн.
Відповідно до умов Додатку №1 до Конкурсної документації Замовника, у разі пониження ціни під час аукціону, учасник, який знаходиться на етапі "Кваліфікація", надає оновлену комерційну пропозицію (згідно з результатами аукціону) протягом перших 24 годин (без врахування святкових та вихідних днів) з моменту переходу до розгляду пропозиції даного учасника (з моменту переходу на етап "Кваліфікація"), шляхом завантаження її сканованої копії через електронну систему закупівель "ProZorro" до документів своєї пропозиції. Підприємство виконало цю умову та 30 вересня 2020 року 0 10:51 ранку завантажило свою "Остаточну конкурсно-цінову пропозицію" чим підтвердило свій намір на укладення договору із Замовником за ціною 1 848 000,00 грн. без ПДВ, яка є найвигіднішою ціновою пропозицією.
Звертаємо вашу увагу, що 12.10.2020 року о 12:33 годині дня в електронній системі публічних закупівель ProZorro Замовником було опубліковано Протокол про дискваліфікацію ПП "Колісниченко" (доступно за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-16-002306-c) з яким Підприємство категорично не погоджується і вважає рішення про відхилення ПП "Колісніченко" неправомірним та безпідставним.
Безпосередньо в Протоколі зазначено, що документ датований 8.10.2020 року. Вбачаємо порушення законодавства з боку Замовника, а саме відповідно до п.9. ч.1. ст.10 ЗУ "Публічні закупівлі" Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення, тобто Замовник повинен був опублікувати Протокол про дискваліфікацію 9.10.2020 року.
В Протоколі засідання конкурсного комітету Державного підприємства "Електричні системи" від 08.10.2020 року зазначено, що відповідно до Наказу №174-од від 1.10.2020 р. Замовником створено Комісію, яка з 11:00 по 12:30 години 01.10.2020 року оглянула матеріально-технічну базу ПП "Колісніченко" за адресою: Літинський р-н., с. Літинські Хутори, вул. Коцюбинського, буд. 1-В.
Замовник зазначає, що під час огляду матеріально-технічної бази Комісією Замовника було зафіксовано порушення кваліфікаційних вимог, викладених у Додатку №3 Конкурсної документації, щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, про що складено відповідний акт, в якому зафіксовано наступне:
- приміщення для перевірки технічного стану транспорту за вказаною адресою не належить ПП "Колісніченко", а перебуває в оренді, термін дії договору оренди закінчується 31.12.2020 року;
- передрейсовий технічний огляд транспортних засобів та медичний огляд водіїв проводиться в сусідньому підприємстві, на момент візиту медик та механік був відсутній, кабінет медика для огляду не надали;
- орендовані приміщення (бокси,гаражі,автомийка) знаходяться в незадовільному стані (фото додаються);
- на прохання переглянути відео з ранкових передрейсового технічного огляду транспортних засобів було відмолено;
- наявні вогнегасники в автобусі були в несправному технічному стані (не проведена перезарядка).
По-перше: Конкурсна документація Замовника не містить умов та норм про проведення огляду матеріально-технічної бази учасника-переможця, хоча ця умова є суттєвою, а отже ПП "Колісніченко" могло відмовити у допуску Комісії Замовника на територію підприємства оскілки даний орган ненаділений жодними контрольними функціями. Також, представники Комісії, яка 01.10.2020 року проводила огляд матеріально-технічної бази Підприємства не надали керівництву ПП "Колісніченко" жодного документа, який підтверджує легітимність проведення огляду, а Замовник перевезень не попереджав Підприємство про дату та сам факт проведення огляду чи то перевірки, а отже Підприємство ПП "Колісніченко", що функціонує згідно власного виробничого процесу не знало заздалегідь про проведення огляду і не могло підготуватися до візиту Комісії Замовника, та узгодити його із режимом роботи персоналу підприємства.
По-друге: (щодо проведення робіт на сусідньому підприємстві)
Встановлення організаційних, кадрових та технологічних вимог до матеріально-технічної бази ліцензіата і засобів провадження діяльності, обов'язкових для виконання під час провадження діяльності з перевезення на автомобільному транспорті здійснено у "Ліцензійних Умовах провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом" затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1001.
Відповідно до пункту 16 Ліцензійних умов а саме підпунктів 3-4 Ліцензіат зобов’язаний:
3) створити власну або орендувати матеріально-технічну базу, яка забезпечує виконання технологічних операцій в обсягах, визначених пунктом 26 цих Ліцензійних умов, та забезпечувати виконання технологічних операцій;
4) у разі відсутності матеріально-технічної бази або якщо одна чи більше технологічних операцій не виконуються, укласти договори із суб'єктами господарювання, що надають послуги з виконання технологічних операцій.
Таким чином профільними нормативно-правовими актами, зокрема Ліцензійними умовами, встановлено, що суб’єкт господарювання забезпечує виконання усіх ліцензійних та технологічних вимог власними ресурсами, або за рахунок отримання послуг інших субʼєктів господарювання.
Крім того, суб’єкт господарювання надавач послуг з технічного обслуговування, ремонту чи медичного контролю водії, є окремими господарюючим суб’єктом, який не є ні учасником ні стороною процедури тендерної закупівлі, а тому взагалі неповинен допускати сторонніх осіб на територію підприємства та ознайомлювати з буд якими матеріалами чи документами.
У зʼязку із чим дії представників Комісії та спроби здійснення перевірок третіх осіб, вважаємо такими, що порушують вимоги законодавства України та є неправомірними.
По-третє: в Протоколі про відхилення Замовник зазначив, що "орендовані приміщення (бокси, гаражі, автомийка) знаходяться в незадовільному стані (фото додаються)", однак Замовник не надав таких фото і ніяк не обґрунтував своє зауваження щодо незадовільного стану приміщення. Незадовільний стан приміщення може бути визнаний таким, якщо є відповідний Висновок, який проведений незалежною експертизою але ні в якому разі Замовник не може стверджувати про незадовільний стан приміщень на основі суб’єктивної думки окремого працівника Замовника.
Наголошуємо, що приміщення (бокси, гаражі, автомийка) знаходяться в задовільному стані. На підтвердження надаємо фото приміщень.
По-четверте: на прохання Комісії Замовника переглянути відео з ранкових передрейсового технічного огляду транспортних засобів було відмолено тому що, Конкурсна документація Замовника не містить умов про доступ до перегляду відеозйомок, які проводяться на території Підприємства, а територія не є публічним місцем, відеоматеріали мають приватний характер і не підлягають розголошенню стороннім особам, а усі технічні заходи із відеоспостереження здійснюються з метою охорони обʼєкта і не повʼязані з технологічним процесом.
По-п’яте: Замовник зазначив, що наявні вогнегасники в автобусі були в несправному технічному стані (не проведена перезарядка) на що Підприємство повідомляє, що автобуси, які оглядалися Комісією не залучені до перевезень і знаходяться на простої, а тому не обслуговуються регулярно. Оскільки умови Конкурсної документації Замовника не мають вимог про проведення огляду матеріально-технічної бази Підприємства, а також Замовник заздалегідь не повідомив Підприємство про проведення огляду, працівники ПП "Колісніченко" не проводили перезарядку вогнегасників в автобусах, які знаходяться на простої.
Крім того, в цьому ж Протоколі відділ постачань Замовника зазначив, що: "ПП "Колісніченко" було учасником конкурсу №7201271 "Регулярні спеціальні перевезення по маршруту: м.Жмеринка – м.Вінниця – м.Жмеринка" в електронній системі закупівель ProZorro, де запропонувало найкращу ціну, але відмовилося від співпраці, мотивуючи це тим, що останньому невигідно надавати послуги за запропонованими цінами". У відповідь хочемо наголосити, що ПП "Колісніченко" не відмовлялося від співпраці із Замовником, а надало Лист про відмову від підписання договору саме про закупівлю послуг із "Регулярних спеціальних перевезень по маршруту: м.Жмеринка – м.Вінниця – м.Жмеринка", оскільки ціна договору не влаштовувала Підприємство.
Замовник не може посилатися на іншу закупівлю, коли приймає рішення по окремо визначеній закупівлі.
Наголошуємо, що метою Закону України "Про публічні закупівлі" є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Так, відповідно до статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частина 11 статті 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" вказує, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Також слід зазначити, що відповідно до Умов Тендеру, у разі необхідності Замовник може уточнювати інформацію через профільні органи, як наприклад у випадку питань автомобільних перевезень через Укртрансбезпеку, проте і на момент участі у тендері і на сьогоднішній день ПП "Колісніченко" виконує усі Ліцензійні вимоги щодо допуску до перевезення пасажирів автобусами.
В цілому, некомпетентність осіб, що входили до складу Комісії з перевірки, в питаннях автомобільного транспорту, а також основних засадах діяльності суб’єктів господарювання, прискіпливе та непрофесійне ставлення до ПП "Колісніченко", як до переможця тендеру, а також інтерес до питань, що не стосуються тендерної процедури та не були визначені в його умовах, свідчить про корупційні прояви.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу на дії замовника до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень з боку Замовника процедури закупівлі: UA-2020-09-16-002306-c.
3. Зобов’язати тендерний комітет (уповноважену особу) скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП "Колісніченко".
4. Прийняти рішення про визначення ПП "Колісніченко" переможцем процедури закупівлі: UA-2020-09-16-002306-c.
5. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
6. Провести внутрішню кадрову перевірку, на предмет корупційних зловживань з боку працівників замовника.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Колісніченко |
2 459 200,00
UAH
|
1 848 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП ГУРСЬКА ОКСАНА ВАСИЛІВНА |
2 729 712,00
UAH
|
1 849 999,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ЦИБУЛЬКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" |
2 829 635,00
UAH
|
1 850 000,00
UAH
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОПКО ЮРІЙ ІГОРОВИЧ |
2 900 000,00
UAH
|
2 000 000,00
UAH
|
Документи |
ПП "АТП КРИВЕШКО" |
3 272 832,00
UAH
|
3 272 832,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Колісніченко #36102093 |
Відхилено |
1 848 000,00
UAH
|
12 жовтня 2020 12:33
|
ФОП ГУРСЬКА ОКСАНА ВАСИЛІВНА #2721605501 |
Відхилено |
1 849 999,00
UAH
|
26 жовтня 2020 12:39
|
ФОП "ЦИБУЛЬКО ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" #2410914938 |
Відхилено |
1 850 000,00
UAH
|
30 жовтня 2020 15:38
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОПКО ЮРІЙ ІГОРОВИЧ #3587304772 |
Відхилено |
2 000 000,00
UAH
|
02 листопада 2020 17:20
|
ПП "АТП КРИВЕШКО" #35097994 |
Переможець |
3 272 832,00
UAH
|
04 листопада 2020 08:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір_ПП АТП КРИВЕШКО (Немирів, 13.11.2020).pdf | укладений |
16 листопада 2020 15:31
|