Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери форм-фактора ноутбуки для початкових класів "Нової української школи"
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-09-16-002105-b ● 3049cee19b16446ea7b7e8f2158c7fea
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02146162 |
Місцезнаходження: | 64600, Україна , Харківська обл., Лозова, ВУЛИЦЯ ЛОЗОВСЬКОГО, будинок 10-А |
Контактна особа: |
Науменко Ольга Володимирівна +380992667787 OLGANAUMENKO003@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2020 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2020 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2020 23:00 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
Персональні комп'ютери форм-фактора ноутбуки для початкових класів "Нової української школи"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64600, Україна, Харківська область, Лозова, Згідно дислокації закладів освіти Лозівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2020 11:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2020 11:40 |
Оголошення Ноутбуки 09.docx | |
16 вересня 2020 11:40 |
Проект договору Ноутбуки 09.docx | |
16 вересня 2020 11:40 |
Вимоги до предмета закупівлі Ноутбуки 09.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 16 вересня 2020 12:58
Дата відповіді: 17 вересня 2020 09:56
Згідно наказу 1440 МОН України в діючій редакції ноутбук має бути обладнаний слідучими роз_ємами: не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45); не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI; не менше ніж 1 порт для підключення гарнітури (роз'єм під штекер TRS 3.5 mm, що не збігається с тех описом.
В тендерній Документації вказано: Роз’єми та порти: не менше ніж 2 x USB 3.1, 1 x USB 2.0, 1xHDMI,, 1 x аудіовихід., що не відповідає вищевказаному наказу.
Чи влаштує Вас товар з характеристиками що вказані у ТД, чи він повинен відповідати наказам МОН?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017р. (зі змінами від 30.05.2019 № 752, від 29.04.2020 № 574).
Товар, що пропонується учасником під час проведення цієї закупівлі повинні відповідати технічним характеристикам, що зазначені у Додатку № 2 до тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017р. (зі змінами від 30.05.2019 № 752, від 29.04.2020 № 574).
Товар, що пропонується учасником під час проведення цієї закупівлі повинні відповідати технічним характеристикам, що зазначені у Додатку № 2 до тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
Щодо технічних умов
Дата подання: 16 вересня 2020 13:01
Дата відповіді: 17 вересня 2020 09:57
Згідно наказу 1440 МОН України в діючій редакції відеомонітор повинен мати матрицю - тип матриці - IPS . В Документації вказано: нічого не вказано. Чи влаштує Вас товар з характеристиками що вказані у ТД, чи він повинен відповідати наказам МОН?
Відповідь: Шановний учасник!
Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017р. (зі змінами від 30.05.2019 № 752, від 29.04.2020 № 574).
Товар, що пропонується учасником під час проведення цієї закупівлі повинні відповідати технічним характеристикам, що зазначені у Додатку № 2 до тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017р. (зі змінами від 30.05.2019 № 752, від 29.04.2020 № 574).
Товар, що пропонується учасником під час проведення цієї закупівлі повинні відповідати технічним характеристикам, що зазначені у Додатку № 2 до тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
Щодо рахунку дя страховки
Дата подання: 16 вересня 2020 13:03
Дата відповіді: 17 вересня 2020 09:57
Доброго дня, куди поивні зараховуватися кошти у страховому випадку?
Відповідь: Шановний учасник!
Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Умовами тендерної документації не передбачено зазначення такої інформації у страховій гарантії.
У раз настання страхового випадку, перелік яких зазначений у розділі «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» тендерної документації, учаснику будуть надані банківські реквізити (рахунок на який будуть зараховуватись кошти при страховому випадку).
Дякуємо за запитання.
Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Умовами тендерної документації не передбачено зазначення такої інформації у страховій гарантії.
У раз настання страхового випадку, перелік яких зазначений у розділі «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» тендерної документації, учаснику будуть надані банківські реквізити (рахунок на який будуть зараховуватись кошти при страховому випадку).
Дякуємо за запитання.
Щодо внесення змін
Дата подання: 17 вересня 2020 11:16
Дата відповіді: 21 вересня 2020 11:23
Чи будете ви вносити зміни до ТД, виклавши технічні характеристики відповідно до наказу?
Відповідь: Шановний учасник!
Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017р. (зі змінами від 30.05.2019 № 752, від 29.04.2020 № 574).
Товар, що пропонується учасником під час проведення цієї закупівлі повинні відповідати технічним характеристикам, що зазначені у Додатку № 2 до тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017р. (зі змінами від 30.05.2019 № 752, від 29.04.2020 № 574).
Товар, що пропонується учасником під час проведення цієї закупівлі повинні відповідати технічним характеристикам, що зазначені у Додатку № 2 до тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Бірюков Сергій Петрович #2219515995 |
Переможець |
69 500,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 11:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2020 09:53
|
Додаткова №1 до 10-С.doc.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2020 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 08:37
|
Договір №10-С Ноутбуки Бірюков.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 13:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись ч.3 п 5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, дійшли згоди і вирішили внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 10-С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |