Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Здійснення авторського нагляду по об'єкту: «Реконструкція дороги Станційна ВП РАЕС в м. Вараш».
Очікувана вартість
29 700,00 UAH
UA-2020-09-16-001897-c 9b6c1717a5424fe3a22fd0717d67f95a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шершень Юлія

+380363664873 SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Шершень Юлія
+380363664873
SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 16:00
Очікувана вартість: 29 700,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Здійснення авторського нагляду по об'єкту: «Реконструкція дороги Станційна ВП РАЕС в м. Вараш».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 45 календарних днів з моменту підписання акта приймання виконаних робіт, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. Джерело фінансування: кошти підприємства Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 14:43
Допорогові.doc
16 вересня 2020 14:43
Додаток_4.docx
16 вересня 2020 14:43
Додаток_3.doc
16 вересня 2020 14:43
Додаток_2.pdf
16 вересня 2020 14:43
Додаток_1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 29 700,00
UAH
29 700,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 14:16
Електронний підпис
29 вересня 2020 14:15
Тендерна пропозиція.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Переможець 29 700,00
UAH
02 жовтня 2020 12:06

Документи

02 жовтня 2020 12:06
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:06
74-20-СпЗ_АК.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
29 700,00
UAH
Документи

Документи

02 жовтня 2020 12:06
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:06
74-20-СпЗ_АК.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 14:57
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 10:44
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
22 червня 2021 10:44
договір з рег №.pdf укладений
22 жовтня 2020 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
Номер договору про закупівлю: 19-122-13-20-10098
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 25 267,44
UAH (в тому числі ПДВ 4 211,24 UAH)