Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт контейнерних майданчиків для твердих побутових відходів по Заводському району м. Запоріжжя
Очікувана вартість
577 207,00 UAH
UA-2020-09-15-009001-a cd7d90c0f6984ac2952829572dff2df1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 23:59
Очікувана вартість: 577 207,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 544,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт контейнерних майданчиків для твердих побутових відходів по Заводському району м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, згідно технічної специфікації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата, яка може надаватися ПІДРЯДНИКУ відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами та доповненнями), на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 17:05
Оголошення МЗ (нова редакція).doc
21 вересня 2020 17:05
Додаток 3 Технічна специфікація (нова редакція).doc
15 вересня 2020 16:23
Оголошення МЗ.doc
15 вересня 2020 16:23
Додаток 8 Лист-згода.doc
15 вересня 2020 16:23
Додаток 7 Довідка про аналогічний договір.doc
15 вересня 2020 16:23
Додаток 6 Довідка про працівників.doc
15 вересня 2020 16:23
Додаток 5 Довідка МТБ.doc
15 вересня 2020 16:23
Додаток 4 Довідка про субпідрядників.doc
15 вересня 2020 16:23
Додаток 3 Технічна специфікація.doc
15 вересня 2020 16:23
Додаток 2 Проект договору.doc
15 вересня 2020 16:23
Додаток 1 Пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 21 вересня 2020 09:30
Відповідно до оголошення вимагається наявність хоча б одного аналогічного договору. Аналогічним договором для цілей проведення закупівлі вважається договір на виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту об’єктів будь-якого призначення, їхніх комплексів або їхніх частин, незалежно від його найменування, за яким учасником виконувались загальнобудівельні роботи. Просимо уточнити, аналогічним буде договір з реконструкції, капітального ремонту об’єктів будь-якого призначення, їхніх комплексів або їхніх частин, незалежно від його найменування чи договір з реконструкції, капітального ремонту об’єктів будь-якого призначення, їхніх комплексів або їхніх частин, незалежно від його найменування на ЗАГАЛЬНОБУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ? Що ви маєте на увазі під поняттям загальнобудівельні роботи, яким нормативним документом визначено таке поняття? Ми вважаємо, що потрібно вилучити фразу «за яким учасником виконувались загальнобудівельні роботи», оскільки така фраза є загальною і що таке «загальнобудівельні роботи» немає чіткого визначення. Просимо прийняти до уваги дане звернення та внести відповідні зміни в умови оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Працівники
Дата подання: 21 вересня 2020 09:31
Відповідно до оголошення вимагається наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі наявність в штаті у учасника працівників робітничих професій у кількості не менше 5 (п’яти) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років). Вимога саме про ШТАТНИХ працівників дискримінує нас, як потенційного учасника торгів, адже на сьогодні ми маємо працівників на договорами цивільно-правового характеру. Недоцільно приймати людей на постійній основі, не маючи заключених підрядних договорів, для виконання робіт за якими і приймаються працівники. Аналогічні ситуація розглядалась по скарзі №UA-2020-07-15-001357-c.b1, де скаржник оскаржував умови відкритих торгів, де також вимагались тільки наявність штатних працівників. Рішення АМКУ було на користь Скаржника, адже вимога про наявність тільки штатних працівників є дискримінаційною. Просимо переглянути умови Оголошення на внести зміни в частині того, що працівники робітничих професій у кількості не менше 5 (п’яти) чоловік можуть бути не тільки за штатом, а й за договорами цивільно-правового характеру. Відповідно, для підтвердження наявності працівників замовник повинен вимагати не тільки Звіт за попередній звітній місяць про суми нарахованої заробітної плати, а й включити можливість надання замість звіту договорів цивільно-правового характеру. Пропонуємо вимогу до працівників викласти в такій редакції: «10.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: довідка за формою Додатку 6 до оголошення, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі НАЯВНІСТЬ У УЧАСНИКА працівників робітничих професій у кількості не менше 5 (п’яти) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років). Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати ДОГОВОРИ ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВОГО ХАРАКТЕРУ або звіт за попередній звітній місяць, що передує місяцю в якому учасник подав пропозицію, про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, в т.ч. Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам», з відміткою територіального органу доходів і зборів про прийняття або наданням квитанцій про доставку та прийняття електронної звітності.». Просимо прийняти до уваги дане звернення та внести відповідні зміни в умови оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
ІТР
Дата подання: 21 вересня 2020 09:39
Відповідно до оголошення встановлені конкретні вимоги саме до працівників робітничих професій, проте немає вимог до осіб, які повинні контролювати цих робітників. Пропонуємо вам розглянути можливість включення вимоги про наявність в учасника «інженера-консультанта (будівництво)», який має відповідний СЕРТИФІКАТ, виданий уповноваженим органом, та в процесі виконання робіт буде зі сторони підрядника контролювати заповнення підрядником виконавчої документації, буде вносити пропозиції з покращення якості виконання робіт і т.д. Ми жодним чином не намагаємось вплинути на роботу замовника, просто вносимо свою пропозицію, адже більшість замовників звертають увагу на робітників, проте не придають значення інженерно-технічному персоналу, який організовує відповідну роботу. Звичайно, інженер-консультант (будівництво) може бути як шатним працівником учасника, так і за договором цивільно-правового характеру. Просимо прийняти до уваги дане звернення та за можливості внести відповідні зміни в умови оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Дозвільні документи
Дата подання: 21 вересня 2020 09:51
Відповідно до оголошення встановлені вимоги про надання «копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством.» Просимо уточнити, які саме ліцензії, сертифікати чи дозвільні документи хоче бачити замовник? Предмет закупівлі за даною закупівлею (клас наслідків СС1) не відноситься до об’єктів, що потребує наявності ліцензії, сертифікатів чи дозволу, роботи не відносяться до робіт з підвищеною небезпекою. З березня 2020 року ліцензійна сфера в галузі будівництва зазнала реформ – відмінено ліцензування та введено професійну атестацію. На жаль, на сьогодні не реалізовано механізму проведення професійної атестації, тим більше за класом наслідків СС1 (порядок є, механізму отримання сертифікатів - немає). Згідно постанови Кабміну від 23 травня 2011 р. N 554 атестація проводиться тільки для виконавців робіт за класом наслідків СС2 та СС3. Просимо прийняти до уваги дане звернення та за можливості внести зміни в оголошення, залишивши тільки ті вимоги, що прямо стосуються предмету закупівлі за оголошеною спрощеною процедурою. Такі зміни потрібні, аби всі учасники чітко розуміли вимоги та потім не скаржилися на інших учасників, не розуміючи умови оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Додаток 6
Дата подання: 21 вересня 2020 09:59
Просимо внести зміни до форми Додатку 6 відповідно до оприлюдненого раніше звернення стосовно можливості залучення не тільки штатних працівників, а й працівників за договорами ЦПХ. В формі Додатку 6 необхідно прибрати слова "Штатні працівники та за сумісництвом".
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕНЬКОВИЧ 528 859,00
UAH з ПДВ
528 859,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 23:57
Електронний підпис
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть13.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть57.pdf
09 жовтня 2020 23:56
общие документы_Часть7.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть36.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть4.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть27.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть30.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть51.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть59.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть48.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть40.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть60.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть10.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть9.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть38.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть55.pdf
09 жовтня 2020 23:56
общие документы_Часть6.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть7.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть24.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть12.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть2.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть8.pdf
09 жовтня 2020 23:56
общие документы_Часть5.pdf
09 жовтня 2020 23:56
общие документы_Часть1.pdf
09 жовтня 2020 23:56
общие документы_Часть2.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть11.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть26.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть28.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть41.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть33.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть61.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть14.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть19.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть44.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть52.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть21.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть34.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть22.pdf
09 жовтня 2020 23:56
общие документы_Часть8.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть15.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть23.pdf
09 жовтня 2020 23:56
общие документы_Часть3.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть47.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть39.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть65.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть20.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть3.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть25.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть62.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть42.pdf
09 жовтня 2020 23:56
общие документы_Часть4.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть18.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть49.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть54.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть56.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть35.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть5.pdf
09 жовтня 2020 23:56
общие документы_Часть9.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть46.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть31.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть53.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть1.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть63.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть37.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть6.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть50.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть64.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть43.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть45.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть58.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть29.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть16.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть17.pdf
09 жовтня 2020 23:56
Заводской_Часть32.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕНЬКОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕНЬКОВИЧ
#42305918
Переможець 528 859,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 16:06

Документи

16 жовтня 2020 15:25
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕНЬКОВИЧ
#42305918
528 859,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2020 15:25
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ЗР.ДПМ ДУ 4.pdf зміни до договору
16 липня 2021 09:12
ДУ3_ЗР.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 14:44
ДУ2_ЗР.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:31
ДУ1_МЗ.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 14:50
Договір укладений
28 жовтня 2020 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: ЗР/ДПМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: ЗР/ДПМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: ЗР/ДПМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Корегування ПКД
Номер договору про закупівлю: ЗР/ДПМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML