Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт контейнерних майданчиків для твердих побутових відходів по Вознесенівському району м. Запоріжжя
Очікувана вартість
738 648,00 UAH
UA-2020-09-15-008825-a ● 0f59474d6ead412b93fe56d700416c0e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38461952 |
Місцезнаходження: | 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а |
Контактна особа: |
Чумак Олексій Олександрович +380612237565 tendergkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2020 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2020 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2020 23:59 |
Очікувана вартість: | 738 648,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 772,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт контейнерних майданчиків для твердих побутових відходів по Вознесенівському району м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, згідно технічної специфікації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Попередня оплата, яка може надаватися ПІДРЯДНИКУ відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами та доповненнями), на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2020 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2020 17:02 |
Оголошення МВ (нова редакція).doc | |
21 вересня 2020 17:02 |
Додаток 3 Технічна специфікація (нова редакція).doc | |
15 вересня 2020 16:16 |
Оголошення МВ.doc | |
15 вересня 2020 16:16 |
Додаток 8 Лист-згода.doc | |
15 вересня 2020 16:16 |
Додаток 7 Довідка про аналогічний договір.doc | |
15 вересня 2020 16:16 |
Додаток 6 Довідка про працівників.doc | |
15 вересня 2020 16:16 |
Додаток 5 Довідка МТБ.doc | |
15 вересня 2020 16:16 |
Додаток 4 Довідка про субпідрядників.doc | |
15 вересня 2020 16:16 |
Додаток 3 Технічна специфікація.doc | |
15 вересня 2020 16:16 |
Додаток 2 Проект договору.doc | |
15 вересня 2020 16:16 |
Додаток 1 Пропозиція.doc |
21 вересня 2020 17:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 вересня 2020 17:02 |
Оголошення МВ (нова редакція).doc
|
|||
21 вересня 2020 17:02 |
Додаток 3 Технічна специфікація (нова редакція).doc
|
|||
15 вересня 2020 16:16 |
Оголошення МВ.doc
|
|||
15 вересня 2020 16:16 |
Додаток 8 Лист-згода.doc
|
|||
15 вересня 2020 16:16 |
Додаток 7 Довідка про аналогічний договір.doc
|
|||
15 вересня 2020 16:16 |
Додаток 6 Довідка про працівників.doc
|
|||
15 вересня 2020 16:16 |
Додаток 5 Довідка МТБ.doc
|
|||
15 вересня 2020 16:16 |
Додаток 4 Довідка про субпідрядників.doc
|
|||
15 вересня 2020 16:16 |
Додаток 3 Технічна специфікація.doc
|
|||
15 вересня 2020 16:16 |
Додаток 2 Проект договору.doc
|
|||
15 вересня 2020 16:16 |
Додаток 1 Пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 21 вересня 2020 09:32
Відповідно до оголошення вимагається наявність хоча б одного аналогічного договору. Аналогічним договором для цілей проведення закупівлі вважається договір на виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту об’єктів будь-якого призначення, їхніх комплексів або їхніх частин, незалежно від його найменування, за яким учасником виконувались загальнобудівельні роботи. Просимо уточнити, аналогічним буде договір з реконструкції, капітального ремонту об’єктів будь-якого призначення, їхніх комплексів або їхніх частин, незалежно від його найменування чи договір з реконструкції, капітального ремонту об’єктів будь-якого призначення, їхніх комплексів або їхніх частин, незалежно від його найменування на ЗАГАЛЬНОБУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ? Що ви маєте на увазі під поняттям загальнобудівельні роботи, яким нормативним документом визначено таке поняття? Ми вважаємо, що потрібно вилучити фразу «за яким учасником виконувались загальнобудівельні роботи», оскільки така фраза є загальною і що таке «загальнобудівельні роботи» немає чіткого визначення. Просимо прийняти до уваги дане звернення та внести відповідні зміни в умови оголошення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Працівники
Дата подання: 21 вересня 2020 09:33
Відповідно до оголошення вимагається наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі наявність в штаті у учасника працівників робітничих професій у кількості не менше 5 (п’яти) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років). Вимога саме про ШТАТНИХ працівників дискримінує нас, як потенційного учасника торгів, адже на сьогодні ми маємо працівників на договорами цивільно-правового характеру. Недоцільно приймати людей на постійній основі, не маючи заключених підрядних договорів, для виконання робіт за якими і приймаються працівники. Аналогічні ситуація розглядалась по скарзі №UA-2020-07-15-001357-c.b1, де скаржник оскаржував умови відкритих торгів, де також вимагались тільки наявність штатних працівників. Рішення АМКУ було на користь Скаржника, адже вимога про наявність тільки штатних працівників є дискримінаційною. Просимо переглянути умови Оголошення на внести зміни в частині того, що працівники робітничих професій у кількості не менше 5 (п’яти) чоловік можуть бути не тільки за штатом, а й за договорами цивільно-правового характеру. Відповідно, для підтвердження наявності працівників замовник повинен вимагати не тільки Звіт за попередній звітній місяць про суми нарахованої заробітної плати, а й включити можливість надання замість звіту договорів цивільно-правового характеру. Пропонуємо вимогу до працівників викласти в такій редакції: «10.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: довідка за формою Додатку 6 до оголошення, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі НАЯВНІСТЬ У УЧАСНИКА працівників робітничих професій у кількості не менше 5 (п’яти) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років). Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати ДОГОВОРИ ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВОГО ХАРАКТЕРУ або звіт за попередній звітній місяць, що передує місяцю в якому учасник подав пропозицію, про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, в т.ч. Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам», з відміткою територіального органу доходів і зборів про прийняття або наданням квитанцій про доставку та прийняття електронної звітності.». Просимо прийняти до уваги дане звернення та внести відповідні зміни в умови оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
ІТР
Дата подання: 21 вересня 2020 09:38
Відповідно до оголошення встановлені конкретні вимоги саме до працівників робітничих професій, проте немає вимог до осіб, які повинні контролювати цих робітників. Пропонуємо вам розглянути можливість включення вимоги про наявність в учасника «інженера-консультанта (будівництво)», який має відповідний СЕРТИФІКАТ, виданий уповноваженим органом, та в процесі виконання робіт буде зі сторони підрядника контролювати заповнення підрядником виконавчої документації, буде вносити пропозиції з покращення якості виконання робіт і т.д. Ми жодним чином не намагаємось вплинути на роботу замовника, просто вносимо свою пропозицію, адже більшість замовників звертають увагу на робітників, проте не придають значення інженерно-технічному персоналу, який організовує відповідну роботу. Звичайно, інженер-консультант (будівництво) може бути як шатним працівником учасника, так і за договором цивільно-правового характеру. Просимо прийняти до уваги дане звернення та за можливості внести відповідні зміни в умови оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Дозвільні документи
Дата подання: 21 вересня 2020 09:51
Відповідно до оголошення встановлені вимоги про надання «копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством.» Просимо уточнити, які саме ліцензії, сертифікати чи дозвільні документи хоче бачити замовник? Предмет закупівлі за даною закупівлею (клас наслідків СС1) не відноситься до об’єктів, що потребує наявності ліцензії, сертифікатів чи дозволу, роботи не відносяться до робіт з підвищеною небезпекою. З березня 2020 року ліцензійна сфера в галузі будівництва зазнала реформ – відмінено ліцензування та введено професійну атестацію. На жаль, на сьогодні не реалізовано механізму проведення професійної атестації, тим більше за класом наслідків СС1 (порядок є, механізму отримання сертифікатів - немає). Згідно постанови Кабміну від 23 травня 2011 р. N 554 атестація проводиться тільки для виконавців робіт за класом наслідків СС2 та СС3. Просимо прийняти до уваги дане звернення та за можливості внести зміни в оголошення, залишивши тільки ті вимоги, що прямо стосуються предмету закупівлі за оголошеною спрощеною процедурою. Такі зміни потрібні, аби всі учасники чітко розуміли вимоги та потім не скаржилися на інших учасників, не розуміючи умови оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Документи після аукціону
Дата подання: 21 вересня 2020 09:56
Відповідно до оголошення встановлені вимоги, що після аукціону учасник має завантажити оновлені документи щодо ціни (в разі пониження), проте за спрощеними процедурами в статусі «Розгляд тендерної пропозиції/ Кваліфікація переможця/Період кваліфікації» учасники НЕ МАЮТЬ можливості завантажувати ніякі документи. Просимо врахувати даний нюанс вже зараз.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Додаток 6
Дата подання: 21 вересня 2020 09:58
Просимо внести зміни до форми Додатку 6 відповідно до оприлюдненого раніше звернення стосовно можливості залучення не тільки штатних працівників, а й працівників за договорами ЦПХ. В формі Додатку 6 необхідно прибрати слова "Штатні працівники та за сумісництвом".
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕНЬКОВИЧ #42305918 |
Переможець |
695 786,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2020 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2021 09:23
|
Акт приймання виконаних будівельних робіт | укладений |
07 квітня 2021 09:22
|
ДУ3_ВР.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2021 14:45
|
ДУ2_ВР.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:29
|
ДУ1_МВ.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2020 14:48
|
Договір | укладений |
28 жовтня 2020 14:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | ВР/ДПМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | ВР/ДПМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | ВР/ДПМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |