Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини по вул. Івана Франка в с. Косів Чортківського району Тернопільської області
Очікувана вартість
5 362 400,00 UAH
UA-2020-09-15-008263-a b5217fd782894bcca4f547b0d1d9d4d7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 14:20
Очікувана вартість: 5 362 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 812,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини по вул. Івана Франка в с. Косів Чортківського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Чортківський район, с. Косів, вул. Івана Франка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 10 млн. гривень: 20%
Понад 8 млн. грн. до 10 млн. грн. включно: 15%
Понад 6 млн. грн. до 8 млн. грн. включно: 10%
Понад 4 млн. грн. до 6 млн. грн. включно: 5%
Понад 2 млн. грн. до 4 млн. грн. включно: 2%
До 2 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 15 працівників: 10%
Від 11 до 15 працівників включно: 6%
Від 6 до 10 працівників включно: 3%
До 5 працівників включно: 0%
13 жовтня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 17:02
Зміни від 13.10.2020 року Косів.pdf
13 жовтня 2020 17:02
ТД Амбулаторія с. Косів зі змінами від 13.10.2020.docx
09 жовтня 2020 18:51
ТД Амбулаторія с. Косів зі змінами від 09.10.2020.docx
02 жовтня 2020 10:41
ТД Амбулаторія с. Косів зі змінами від 01.10.2020.docx
24 вересня 2020 12:47
ТД Амбулаторія с. Косів зі змінами від 23.09.2020.docx
15 вересня 2020 15:51
ТД Амбулаторія с. Косів.docx
09 жовтня 2020 18:51
зміни Косів 09.10.2020 року.pdf
09 жовтня 2020 18:51
Додаток 1 Перелік документів зі змінами від 09.10.2020 року.rtf
15 вересня 2020 15:51
Додаток_1_Перелiк_документiв_1600150584.docx
02 жовтня 2020 10:41
зміни Косів від 01.10.2020року.pdf
24 вересня 2020 12:47
зміни Косів від 23.09.2020 року.pdf
15 вересня 2020 15:51
Додаток_5_Проект_договору_1600150584.docx
15 вересня 2020 15:51
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя_1600150584.docx
15 вересня 2020 15:51
Додаток_3_Лист_-_згода_1600150584.docx
15 вересня 2020 15:51
Додаток_2_Технічне завдання.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК" 5 249 791,20
UAH з ПДВ
5 249 791,20
UAH з ПДВ
1.4285714286 3 674 853.84 Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 5 352 000,00
UAH з ПДВ
5 352 000,00
UAH з ПДВ
1.0428571429 5 132 054.79 Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 10:11
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:11
Довідка МВС України.pdf
27 жовтня 2020 10:11
Довідка МВС України.p7s
27 жовтня 2020 10:11
Довідка ДФСУ.pdf
27 жовтня 2020 10:11
Довідка ДФСУ.p7s
20 жовтня 2020 16:39
Електронний підпис
20 жовтня 2020 16:38
99. Банківська Гарантія.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 16:24
Електронний підпис
20 жовтня 2020 16:22
№64 календарний графік.pdf
20 жовтня 2020 16:22
№62 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
20 жовтня 2020 16:22
№61 ІД рекламації.pdf
20 жовтня 2020 16:22
№60 ІД ліцензія на АВК.pdf
20 жовтня 2020 16:22
№55 ІД Копія ліцензії.pdf
20 жовтня 2020 16:22
№51 ІД довідка санкції.pdf
20 жовтня 2020 16:22
№50 ІД чисті активи.pdf
20 жовтня 2020 16:22
№49 ІД зразок підпису.pdf
20 жовтня 2020 16:22
№46 ІД термін дії.pdf
20 жовтня 2020 16:22
№38 ІД лист згода.pdf
20 жовтня 2020 16:22
№37 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
20 жовтня 2020 16:22
№27 ВПВ 17.pdf
20 жовтня 2020 16:22
№26 ВПВ 17.pdf
20 жовтня 2020 16:22
№25 ВПВ 17.pdf
20 жовтня 2020 16:22
№24 ВПВ 17.pdf
20 жовтня 2020 16:22
№23 ВПВ 17.pdf
20 жовтня 2020 16:22
№19 КК довідка досвід.pdf
20 жовтня 2020 16:22
№10 КК довідка база.pdf
20 жовтня 2020 16:22
№1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК"
#40682650
Переможець 5 249 791,20
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК"
#40682650
5 249 791,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 16:23
ДУ _9 до договору _84 від 11.11.2020.pdf зміни до договору
02 січня 2024 16:21
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 14:15
ДУ _8 до договору _84.pdf зміни до договору
08 лютого 2023 12:27
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 16:12
ДУ _7 до договору _84.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 16:09
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:12
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:08
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 18:03
ДУ _5.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 18:01
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 12:00
Додаткова угода 4 Косів.pdf зміни до договору
07 липня 2021 11:57
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 14:56
Додаткова угода 3 Косів.pdf зміни до договору
09 червня 2021 14:46
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:31
Додаткова угода Косів.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:30
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 13:11
Додаткова угода 1до Договору _84.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:08
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 17:13
Договір укладений
11 листопада 2020 17:12

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 червня 2021 15:07
157 493,70 UAH UA398201720344381028197047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA778201720355339117000702309
ТОВ "Будiвельна компанiя "ВАЛК"
Оплачений
14 вересня 2021 10:47
9 998,95 UAH UA398201720344381028197047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA213803770000026007400600082
ТОВ "Будiвельна компанiя "ВАЛК"
Оплачений
14 вересня 2021 12:21
561 476,45 UAH UA468201720344321028131047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA213803770000026007400600082
ТОВ "Будiвельна компанiя "ВАЛК"
Оплачений
02 грудня 2021 10:20
260 859,96 UAH UA468201720344321028131047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA213803770000026007400600082
ТОВ "Будiвельна компанiя "ВАЛК"
Оплачений
02 грудня 2021 10:20
28 984,44 UAH UA398201720344381028197047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA213803770000026007400600082
ТОВ "Будiвельна компанiя "ВАЛК"
Оплачений
02 грудня 2021 10:20
22 855,77 UAH UA398201720344381028197047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA213803770000026007400600082
ТОВ "Будiвельна компанiя "ВАЛК"
Оплачений
02 грудня 2021 10:20
205 701,93 UAH UA468201720344321028131047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA213803770000026007400600082
ТОВ "Будiвельна компанiя "ВАЛК"
Оплачений
10 грудня 2021 14:39
9 607,48 UAH UA468201720344321028131047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA213803770000026007400600082
ТОВ "Будiвельна компанiя "ВАЛК"
Оплачений
10 грудня 2021 14:39
1 067,50 UAH UA398201720344381028197047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA213803770000026007400600082
ТОВ "Будiвельна компанiя "ВАЛК"
Оплачений
10 грудня 2021 14:39
153 252,00 UAH UA468201720344321028131047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA213803770000026007400600082
ТОВ "Будiвельна компанiя "ВАЛК"
Оплачений
10 грудня 2021 14:39
17 028,00 UAH UA398201720344381028197047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA213803770000026007400600082
ТОВ "Будiвельна компанiя "ВАЛК"
Оплачений
29 грудня 2021 10:50
2 230,56 UAH UA398201720344381028197047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA213803770000026007400600082
ТОВ "Будiвельна компанiя "ВАЛК"
Оплачений
29 грудня 2021 10:50
20 075,04 UAH UA468201720344321028131047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA213803770000026007400600082
ТОВ "Будiвельна компанiя "ВАЛК"
Оплачений
30 грудня 2021 13:13
107 148,95 UAH UA398201720344381028197047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA213803770000026007400600082
ТОВ "Будiвельна компанiя "ВАЛК"
Оплачений
30 грудня 2021 13:13
964 340,51 UAH UA468201720344321028131047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA213803770000026007400600082
ТОВ "Будiвельна компанiя "ВАЛК"
Оплачений
30 грудня 2021 13:13
95 106,34 UAH UA468201720344321028131047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA213803770000026007400600082
ТОВ "Будiвельна компанiя "ВАЛК"
Оплачений
30 грудня 2021 13:13
10 567,38 UAH UA398201720344381028197047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA213803770000026007400600082
ТОВ "Будiвельна компанiя "ВАЛК"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна порядку здійснення оплати, зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Документально підтверджені Виконавцем об’єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затвердження плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML