Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №6 «Метелик» м. Суми, Сумської області за адресою: вул. Харківська, буд. 10 м. Суми
Очікувана вартість
94 600,00 UAH
UA-2020-09-15-007509-a df80fbeb6611415bba619aba81b93448
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барабан Олена Миколаївна

+380667971670 l.baraban@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 6 "Метелик" м.Суми Сумської області
Код ЄДРПОУ: 21115658
Місцезнаходження: 40024, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Харківська, 10
Контактна особа: Барабан Олена Миколаївна
+380667971670
l.baraban@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 15:58
Очікувана вартість: 94 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 473,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт даху Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №6 «Метелик» м. Суми, Сумської області за адресою: вул. Харківська, буд. 10 м. Суми)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт даху Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №6 «Метелик» м. Суми, Сумської області за адресою: вул. Харківська, буд. 10 м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40035, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Харківська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 15:19
Кошторисна документація.pdf
15 вересня 2020 15:19
Документація.docx
15 вересня 2020 15:19
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Корегування цінової пропозиції
Дата подання: 20 вересня 2020 18:55
Дата відповіді: 21 вересня 2020 09:37
Прошу Вас зкорегувати Запит цінової пропозиції - ОГОЛОШЕННЯ, а саме пунт 4.0 (В складі пропозиції Учасник надає наступні документи), пункт 1, в частині : 1. ЗАМОВНИК вимагає до цінової пропозиції додати -локальний кошторис; -зведений кошторисний розрахунок; -розрахунок вартості матеріальних ресурсів; -договірну ціну; 2. Будуть проведені електронні торги, ймовірно буде зменшена вартість робіт учасників аукціону (ймовірність зменшення – 99,99 %), кошторисна документація втратить актуальність, та набуде чинності, як нікчемна. 3. На підставі вище викладеного, Прошу Вас зкорегувати п. 4.0 – СКЛАД ПРОПОЗИЦІЇ, тоб-то скасувати ці вимоги
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Пункт 4. "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" - містить коректну інформацію. Зміни вноситись не будуть.
уточнення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата подання: 20 вересня 2020 19:01
Дата відповіді: 21 вересня 2020 09:39
Доброго дня ВАМ !!! Шановний Замовник! Ви, в порушення ЗАКОНу УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі", а саме Статті 23 пунки 3, 4 посилаєтесь на конкретну на конкретну марку та виробника рулонних покрівельних матеріалів: 1. Руберойд покрiвельний з крупнозернистою засипкою Уніфлекс ЕКП-5,3 ТехноНіколь 2. Руберойд покрiвельний підкладний Бікроеласт ЕПП-3,0 ТехноНіколь В ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ Замовник виклав вимогу, що використання матеріалу підкладного Бікроеласт ЕПП-3,0 виробництва Російської Федерації - компанія "ТЕХНОНІКОЛЬ", та броньованого євроруберойду Уніфлекс ЕКП-5,3 виробництва Російської Федерації - компанія "ТЕХНОНІКОЛЬ". Це обов’язкова вимога Замовника?, що до використання покрівельного матеріалу країни агресора Російська Федерація?, чи можливо використання матеріалу Українського вітчизняного виробництва на приклад Харківського заводу АКВАІЗОЛ, котрий має більш якісні характеристики, термін експлуатації в 3 рази більший не 15 років, а 50 років, при цьому ціна українського матеріалу відповідає російському.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Це не обов'язкова вимога. Можливе використання матеріалу Українського вітчизняного виробництва на приклад Харківського заводу.
Аванс для придбання матеріалів - попередня оплата
Дата подання: 20 вересня 2020 19:04
Дата відповіді: 21 вересня 2020 09:41
Відповідно до постанови від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України встановлена попередня оплата. Розмір та строк попередньої оплати, регламентнується пунктами 1 та 2 цієї постанови. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Прошу Вас вказати чи Замовник виконає постанову від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України в частині авансування робіт, тоб-то чи переможець торгів отримає попереднью оплату.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник виконає постанову від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України в частині авансування робіт
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Мельник Кирило Сергійович 94 600,00
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САВЧЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 83 200,00
UAH з ПДВ
70 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 17:20
IMG_20200923_171710.jpg
23 вересня 2020 17:20
IMG_20200923_171728.jpg
23 вересня 2020 17:20
IMG_20200923_171828.jpg
23 вересня 2020 16:54
IMG_20200923_165252.jpg
23 вересня 2020 16:54
IMG_20200923_165259.jpg
23 вересня 2020 16:54
IMG_20200923_165240.jpg

Публічні документи

23 вересня 2020 21:26
Електронний підпис
23 вересня 2020 21:23
Форма 18 Довідка статут.pdf
23 вересня 2020 21:23
Форма 17 Право підпису.pdf
23 вересня 2020 21:23
Форма 16-Б Робітники.pdf
23 вересня 2020 21:23
Форма 16-А Керівний склад.pdf
23 вересня 2020 21:23
Форма 8 Техніка.pdf
23 вересня 2020 21:23
Форма 5 Досвід.pdf
23 вересня 2020 21:23
Суми 2020 .docx
23 вересня 2020 21:23
Проект договору.pdf
23 вересня 2020 21:23
Копія паспорту.pdf
23 вересня 2020 21:23
копія картки (інд . код).pdf
23 вересня 2020 21:23
Звіт Фінансовий 2019 р.pdf
23 вересня 2020 21:23
Графік виконання робіт.pdf
23 вересня 2020 21:23
Витяг з РПЄП.pdf
23 вересня 2020 21:23
Витяг з ЄДР 2020.pdf
23 вересня 2020 21:23
Витяг ЄДР.pdf
23 вересня 2020 21:23
Виписка з ЄДР.pdf
23 вересня 2020 21:23
Key-6.dat

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мельник Кирило Сергійович

ФОП "САВЧЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Мельник Кирило Сергійович
#3202518310
Відхилено 50 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 14:09
ФОП "САВЧЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2279604278
Переможець 70 970,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 15:11

Документи

25 вересня 2020 14:08
Електронний підпис

Документи

25 вересня 2020 15:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САВЧЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2279604278
70 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2020 15:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 11:38
Договір укладений
13 жовтня 2020 11:34

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 листопада 2020 12:22
70 970,00 UAH UA858201720344281004100063398
Сумський ДНЗ №6 "Метелик"
UA723808050000000002600415492
ФОП САВЧЕНКО С.В.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 70 970,00
UAH