Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комбіновані меблі для ресурсної кімнати (стіл для педагога(1800/950/770) – 1шт., стіл приставний (1250/700/740) – 1шт., тумба приставна для оргтехніки (1100/480/700) – 1шт., шафа для одягу (700/350/2000) – 1шт., шафа для документів (700/350/2000) – 1шт., шафа для ігрового матеріалу (700/350/2000) – 1шт.) ДК 021:2015 - 39150000-8 - Меблі та приспособи різні
Очікувана вартість
11 745,00 UAH
UA-2020-09-15-006870-a 1c733297c44a4986a7471e6bc9bffde7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Ковальчук

+380414124427 osvitanv1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02143229
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка, 16
Контактна особа: Надія Ковальчук
+380414124427
osvitanv1@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 11 745,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


1. Замовник: 1.1. Найменування: Управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради Житомирської області. 1.2. Код за ЄДРПОУ: 02143229 1.3.Місцезнаходження: Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка 16, каб.10 поштовий індекс 11701. 1.4. Категорія замовника: Орган місцевого самоврядування 1.5. Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Ковальчук Надія Вікторівна, Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Героїв Майдану, 19, тел. (04141) 2-44-27 електрона пошта osvitanv1@gmail.com
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комбіновані меблі для ресурсної кімнати (стіл для педагога(1800/950/770) – 1шт., стіл приставний (1250/700/740) – 1шт., тумба приставна для оргтехніки (1100/480/700) – 1шт., шафа для одягу (700/350/2000) – 1шт., шафа для документів (700/350/2000) – 1шт., шафа для ігрового матеріалу (700/350/2000) – 1шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, Новоград-Волинський, вул. Герцена ,57-Б ДНЗ №13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем за фактично поставлені товари на підставі документів, що підтверджують поставку товару (видаткових накладних тощо) протягом 10 банківських днів з дати фактично поставлених товарів у національній валюті України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 14:50
2. Оголошення.docx
15 вересня 2020 14:50
3. Проект Договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мещишин Віталій Васильович 10 700,00
UAH з ПДВ
10 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 22:17
Електронний підпис
28 вересня 2020 22:16
новоград.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мещишин Віталій Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мещишин Віталій Васильович
#2462900173
Переможець 10 700,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 09:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мещишин Віталій Васильович
#2462900173
10 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:14
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 16:23
№ 410-С.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 16:21
6. Протокол виправлення помилки.docx зміни до договору
20 жовтня 2020 16:18
6. № 410-С.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 14:04
№410-С.pdf укладений
19 жовтня 2020 14:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У Договорі №410-С виправлення пункт 3.3.1. Забезпечити поставку товару у строки до «30» жовтня 2020 року .
Номер договору про закупівлю: №410-С
Договір:
Номер додаткової угоди: №410-С
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 21 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 700,00
UAH