Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Авторський нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт адміністративного будинку центрального апарату ДФС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 8 (комплекс будівельно – монтажних робіт, у тому числі: інженерних мереж, капітальний ремонт несучих конструкцій (колони, балки, покриття тощо) підвалу зони А, Б, В, Е з гідроізоляцією покриття та благоустрієм» Коригування)
Очікувана вартість
171 342,00 UAH
UA-2020-09-15-006549-a c2636c039a2a4c5da81b951de9b7a46f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буланий Павло Петрович

+380444814869 zakupivli-DPS@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна податкова служба України
Код ЄДРПОУ: 43005393
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Площа Львівська, 8
Контактна особа: Буланий Павло Петрович
+380444814869
zakupivli-DPS@tax.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Авторський нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт адміністративного будинку центрального апарату ДФС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 8 (комплекс будівельно – монтажних робіт, у тому числі: інженерних мереж, капітальний ремонт несучих конструкцій (колони, балки, покриття тощо) підвалу зони А, Б, В, Е з гідроізоляцією покриття та благоустрієм» Коригування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом семи банківських днів з дати надходження коштів на підставі підписаного сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

15 вересня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕПАЛ ПРОЕКТ"
#42626802
Переможець 171 342,00
UAH
15 вересня 2020 15:10

Документи

15 вересня 2020 15:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 17:24
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:13
Дод уг 2 до дог 58 Авторський.PDF зміни до договору
04 січня 2021 12:11
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 12:17
Дод 1.PDF зміни до договору
23 листопада 2020 12:15
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 15:31
Договір 58.pdf укладений
15 вересня 2020 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 122 772,62
UAH