Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуг з відведення стічних вод
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-09-15-005616-a 240aa5905c58472e83dd664fcf98a20d
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ростислав Роман

+380314255073 khust-rl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ХУСТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ВІЦИНСЬКОГО ОСТАПА ПЕТРОВИЧА"ХУСТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43221703
Місцезнаходження: 90454, Україна , Закарпатська обл., Хустський р-н, смт. Вишково, площа Центральна, буд. 17
Контактна особа: Ростислав Роман
+380314255073
khust-rl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Для потреб Замовника необхідно здійснити Закупівлю на підставі частини абз. 3 п. 2 ч.2 статті 40 Закону у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання через відсутність конкуренції з технічних причин.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 13:56
Оскарження наміру укласти договір: 21 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13623 метр кубічний
Послуг з відведення стічних вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

15 вересня 2020 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 13:52
Протокол 27.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ХУСТСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА
#00432283
Переможець 200 000,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 13:56

Документи

15 вересня 2020 13:56
Електронний підпис
15 вересня 2020 13:55
Протокол 27.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 13:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ХУСТСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА
#00432283
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 вересня 2020 13:56
Електронний підпис
15 вересня 2020 13:55
Протокол 27.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 16:00
Документ Microsoft Word.docx зміни до договору
05 квітня 2021 15:58
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 09:33
Додаткова кгода № 3 від 28.01.2021 року до договору 323.pdf зміни до договору
28 січня 2021 09:33
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 15:14
Додаткова угода № 2 від 27.01.2021 до договору 323.pdf зміни до договору
27 січня 2021 15:12
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:06
Угода №1 (323).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:05
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 16:47
Договір 323.pdf укладений
25 вересня 2020 16:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 вересня 2020 11:11
79 081,92 UAH UA978201720344350002000162992
КНП "Хустська ЦРЛ ім.Віцинського О.П."
UA243123560000026007311410100
ВУВКГ
Оплачений
28 жовтня 2020 10:25
48 709,93 UAH UA978201720344350002000162992
КНП "Хустська ЦРЛ ім.Віцинського О.П."
UA243123560000026007311410100
ВУВКГ
Оплачений
27 листопада 2020 11:41
70 766,34 UAH UA978201720344350002000162992
КНП "Хустська ЦРЛ ім.Віцинського О.П."
UA243123560000026007311410100
ВУВКГ
Оплачений
28 грудня 2020 10:57
1 441,81 UAH UA978201720344350002000162992
КНП "Хустська ЦРЛ ім.Віцинського О.П."
UA243123560000026007311410100
ВУВКГ
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Закупівля послуг в обсязі що не перевищує 20% від загальної суми Договору
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції п. 1 і 3 Додаткової угоди №2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування ціни договору до фактичної
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 233 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 950,00 UAH)