Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газове паливо
Очікувана вартість
49 500,00 UAH
UA-2020-09-15-005275-a 561a42dddcd749c891cd1d0db12e5937
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Конончук

+380950641735 kherson_pfu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 21295057
Місцезнаходження: 73036, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. 28 Армії, буд. 6
Контактна особа: Марина Конончук
+380950641735
kherson_pfu@ukr.net
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 14:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 12:09
Очікувана вартість: 49 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 247,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Природний газ, код ДК 021:2015-09123000-7 "Природний газ"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 13:31
Д.3 Технічні вимоги.doc
15 вересня 2020 13:31
Д.4 Проект договору.doc
15 вересня 2020 13:31
Д.1 Пропозиція учасника.doc
15 вересня 2020 13:31
Д.2 Вимоги до учасника.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 17 вересня 2020 10:21
Дата відповіді: 18 вересня 2020 09:26
Звертаємо увагу Замовника , що спрощена закупівля проводиться відповідно до положень ст. 14 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Згідно п . 5. ст. 14 Закону “Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників “. Також відповідно до п. 4 ст. 14 Закону Замовнику надається право висувати вимоги ЛИШЕ ДО ПРЕДМЕТУ закупівлі, а не до учасника. Стаття 14 не дає Замовнику повноважень навіть на встановлення кваліфікаційних критеріїв до Учасника (!). Разом з тим у Додатку 2 до Оголошення містяться вимоги надання Учасником сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (або аналогічний). Цей сертифікат надається щодо підприємства, а не не щодо товару природний газ. Таким чином Ваша організація ВИСУВАЄ ВИМОГИ саме ЩОДО УЧАСНИКА, а не щодо предмету закупівлі і ЦЕ Є ВІДВЕРТОЮ ДИСКРИМІНАЦІЄЮ. Ні Кодекс газорозподільних систем, ні Правила постачання газу, ні інші нормативні документи, якими у своїй діяльності керуються газопостачальні компанії, НЕ ЗОБОВ'ЯЗУЄ постачальника отримувати сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015. Яким чином наявність у Замовника цього сертифікату стосується предмету закупівлі? Шановний Замовнику, просимо КОНКРЕТИКУ у Вашій відповіді, якщо даний документи є ОБОВЯЗКОВИМ для діяльності газопостачальної компанії — дайте посилання на закон, СТАТТЮ ЗАКОНУ. Звертаємо увагу Замовника, якщо наявність даного сертифікату не є обов'язковим відповідно до чинного законодавства для здійснення діяльності газопостачальної компанії, ця вимога є дискримінаційною і повинна бути видалена із Додатку 2 до Оголошення. вимоги ЛИШЕ ДО ПРЕДМЕТУ закупівлі, а не до учасника. Стаття 14 не дає Замовнику повноважень навіть на встановлення кваліфікаційних критеріїв до Учасника (!). Разом з тим у Додатку 1 до Оголошення містяться вимоги надання Учасником сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Цей сертифікат надається щодо підприємства, а не не щодо товару природний газ. Таким чином Ваша організація ВИСУВАЄ ВИМОГИ саме ЩОДО УЧАСНИКА, а не щодо предмету закупівлі і ЦЕ Є ВІДВЕРТОЮ ДИСКРИМІНАЦІЄЮ. Ні Кодекс газорозподільних систем, ні Правила постачання газу, ні інші нормативні документи, якими у своїй діяльності керуються газопостачальні компанії, НЕ ЗОБОВ'ЯЗУЄ постачальника отримувати сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015. Яким чином наявність у Замовника цього сертифікату стосується предмету закупівлі? ДЕ САМЕ у Третьому енергетичному пакеті щодо інтеграції суб’єктів у сфері постачання природного газу України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, на який посилається Змовник, прописані такі вимоги? Шановний Замовнику, просимо КОНКРЕТИКУ у Вашій відповіді, якщо даний документи є ОБОВЯЗКОВИМ для діяльності газопостачальної компанії — дайте посилання на закон, СТАТТЮ ЗАКОНУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв та вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність цим кваліфікаційним критеріям. Положення цієї статті не стосуються проведення замовником спрощеної закупівлі.
Водночас згідно з роз’ясненнями МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 «Щодо спрощених закупівель», зокрема в абзаці 3 Розділу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Таблиці 2 «Особливості проведення окремих етапів спрощеної закупівлі» зазначено наступне: оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачає встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизначеним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015). Крім того, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і
будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Вимога стосовно наявності копії сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером предмета закупівлі, що підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.12.2019 № 19422-р/пк-пз.
Отже, висновки заявника щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасників та неможливість встановлення вимог до учасника не відповідають фактичним обставинам закупівлі.
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 17 вересня 2020 10:25
Дата відповіді: 18 вересня 2020 09:26
Просимо надати пояснення щодо вимоги Додатку 2 до Оголошення: “Довідка - опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надати документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; системи екологічного управління учасника закупівлі згідно з ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів (сканкопії відповідних сертифікатів)” Просимо надати посилання на законодавчу базу, ЯКА ЗОБОВ'ЯЗУЄ газопостачальні компанії розробляти плановані заходи щодо захисту довкілля, мати висновки від спеціалізованих експертів щодо відповідності діяльності учасника закупівлі вимогам законодавства про захист довкілля??? Якщо отримання таких документів не обов'язкове для для газопостачальних компаній — ця вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ і порушує норми ст. 14 ЗУ України “Про публічні закупівлі”, зокрема п. 5 зазначеної статті, ТОМУ ПОВИННА БУТИ ВИДАЛЕНА із Додатку 2 до Оголошення. Наголошуємо, що згідно чинного законодавства діяльність, пов’язана із постачанням природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями не визначена серед видів планованої діяльності, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. Враховуючи вищезазначене постачальники природного газу не зобов’язані проходити перевірки на відповідність вимогам екологічного законодавства, та не зобов’язані надавати документальне підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з роз’ясненнями МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 «Щодо спрощених закупівель», зокрема в абзаці 3 Розділу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Таблиці 2 «Особливості проведення окремих етапів спрощеної закупівлі» зазначено наступне: оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачає встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників.
З метою вплинути на збереження ресурсів, зменшення забруднення довкілля і запобігання кліматичним змінам, враховуючи предмет закупівлі - Природний газ, код ДК 021:2015-09120000-6 «Газове паливо», його вплив на навколишнє середовище, пожежну небезпечність, замовник встановив вимогу щодо планових заходів по захисту довкілля та навколишнього середовища. Головною метою OHSAS 18001:2010та ISO 14001 є підтвердження відповідності запровадженої системи та систем управління підприємства (Учасника) вимогам державних та міжнародних стандартів.
Крім того, отримання вищезазначених сертифікатів наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Вимога стосовно наявності копії вищезазначеного сертифікату(ів), не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною, що підтверджується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.05.2019 №5576-р/пк-пз та від 06.02.2020
№2309-р/пк-пз.
Відгук щодо відповідейЗамвоника
Дата подання: 18 вересня 2020 16:23
Дата відповіді: 21 вересня 2020 15:03
Звертаємо увагу Замовника, що у рішенні від 06.02.2020 №2309-р/пк-пз., на яке Ви посилаєтесь, оскарження умов закупівлі відбувалось до проведення тендеру, і в Рішенні була відсутня аргументація колегії. Разом з тим, існує позиція суду:”Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов до зовсім іншої позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов'язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником». Більш докладно можете почитати в PROZORRO Інфобокс, до речі там у статті прямо написано, така вимога “м'яко кажучи, дивна” і “дає можливість зменшити конкуренцію”, тобто ДИСКРИМІНАЦІЙНА. Позиція суду відповідає положенням ст. 26 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.”. Для постачання газу наявність сертифікатів ІSO не обов'язкова, ця сертифікація не прив'язана до предмету закупівлі і стандарти, на які Ви посилаєтесь, не обов'язкові для постачання природного газу, вони є добровільними, ніхто не може в обов'язковому порядку примусити постачальника отримувати цей сертифікат. Такий самий сертифікат може отримати і ГУ Пенсійного фонду України в Херсонській обл. Майте на увазі, що рішення Замовника щодо відхилення пропозиції через ненадання документів, що не передбачені чинним законодавством, може і буде оскаржено в суді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з роз’ясненнями МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 «Щодо спрощених закупівель», зокрема в абзаці 3 Розділу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Таблиці 2 «Особливості проведення окремих етапів спрощеної закупівлі» зазначено наступне: оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачає встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизначеним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015). Крім того, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Вимога стосовно наявності копії сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером предмета закупівлі, що підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.12.2019 № 19422-р/пк-пз.
Звертаємо увагу заявника на те, що у справі № 826/15639/17 Постановою Верховного суду України від 24 червня 2020 року адіністративне провадження №К/9901/32266/19 Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 01 липня 2019 року та постанова Шостого апеляційного адміністративного суду від 02 жовтня 2019 року у справі № 826/15639/17 скасовані як необґрунтовані.
Наводимо витяг з Постанови Верховного суду України від 24 червня 2020 року адіністративне провадження №К/9901/32266/19:
«49. За таких обставин Верховний Суд погоджується з доводами скаржника про те, що пропозиція ТОВ «ВП «Полісан» не містить копії сертифіката на виготовлення у відповідності до ГОСТ 6465-76, що є порушенням умов Документації в цій частині.
50. Враховуючи вищенаведене, колегія суддів Верховного Суду встановила, що не відхиливши пропозицію ТОВ «ВП «Полісан», замовник порушив вимоги пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922-VIIІ, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну документацію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
51. Таким чином, суди попередніх інстанцій невірно застосували норму матеріального права в частині застосування до спірних правовідносин вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922-VIIІ.»
Враховуючи Постанову Верховного суду України від 24 червня 2020 року у справі № 826/15639/17 та рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.12.2019 № 19422-р/пк-пз, від 07.05.2019 №5576-р/пк-пз та від 06.02.2020 №2309-р/пк-пз, вважаємо що вимога стосовно наявності копій вищезазначених сертифікатів не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною, а отже вимога заявника не підлягає задоволенню.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ 47 070,00
UAH з ПДВ
47 070,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" 49 319,10
UAH з ПДВ
49 319,10
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 49 500,00
UAH з ПДВ
49 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 10:37
Електронний підпис
23 вересня 2020 14:23
13. Лист щодо ліцензії.pdf
23 вересня 2020 14:23
12. Гарантії ДСТУ.pdf
23 вересня 2020 14:23
8. Проєкт договору.pdf
23 вересня 2020 14:23
1. Копія Сатуту.pdf
23 вересня 2020 14:23
21. Пропозиція.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 17:52
Електронний підпис
24 вересня 2020 17:52
4. Витяг з реєстру ПДВ.pdf.p7s
24 вересня 2020 17:52
4. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 вересня 2020 17:52
27. ТХ.pdf.p7s
24 вересня 2020 17:52
27. ТХ.pdf
24 вересня 2020 17:52
26. ТЗ.pdf.p7s
24 вересня 2020 17:52
26. ТЗ.pdf
24 вересня 2020 17:52
25. Довідка по ст. 17 2020.pdf.p7s
24 вересня 2020 17:52
25. Довідка по ст. 17 2020.pdf
24 вересня 2020 17:52
2. Проект договору.pdf.p7s
24 вересня 2020 17:52
2. Проект договору.pdf
24 вересня 2020 17:52
14. ЕКОТОХНОІНВЕСТ СУГБП.pdf
24 вересня 2020 17:52
11. Постанова Ліцензія.pdf.p7s
24 вересня 2020 17:52
11. Постанова Ліцензія.pdf
24 вересня 2020 17:52
10. Лист про ліцензію.pdf.p7s
24 вересня 2020 17:52
10. Лист про ліцензію.pdf
24 вересня 2020 17:52
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
24 вересня 2020 17:52
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 10:46
Електронний підпис
23 вересня 2020 10:46
ліцензійні умови.pdf
23 вересня 2020 10:46
7 Відомості про учасника.pdf
23 вересня 2020 10:46
ISO 9001 газ.pdf
23 вересня 2020 10:46
ISO 14001.pdf
23 вересня 2020 10:46
ISO 18001.pdf
23 вересня 2020 10:46
Довідка заборгованість.pdf
23 вересня 2020 10:46
Довідка МТО.pdf
23 вересня 2020 10:46
Згода ПД Остащук.pdf
23 вересня 2020 10:46
Згода Стоянський.pdf
23 вересня 2020 10:46
ІД захист довкілля.pdf
23 вересня 2020 10:46
копії технічних.pdf
23 вересня 2020 10:46
Лист гарантія ст.17.pdf
23 вересня 2020 10:46
Лист-згода ТЗ.pdf
23 вересня 2020 10:46
Проект договору.pdf
23 вересня 2020 10:46
Сертифікат Метрологія.pdf
23 вересня 2020 10:46
Сертифікат якості газу.pdf
23 вересня 2020 10:46
Цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2020 10:46
МВС Хутір Вільний.7z
23 вересня 2020 10:46
Установчі документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ
#39500143
Відхилено 47 070,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 10:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
#34933742
Переможець 49 319,10
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 11:18

Документи

30 вересня 2020 10:41
Електронний підпис
30 вересня 2020 10:40
Протокол відхилення.pdf

Документи

02 жовтня 2020 11:18
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:16
Намир Екотехн.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
#34933742
49 319,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2020 11:18
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:16
Намир Екотехн.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 11:26
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 11:23
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
25 січня 2021 11:16
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:15
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:06
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 10:16
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 10:08
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 16:02
договор газ.pdf укладений
12 жовтня 2020 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Причина внесення змін у відповідності до статті 41 Закону "Про публічні закупівлі: зменшення загального обсягу закупівлі, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару, зменшення суми договору в межах кошторисних призначень.
Номер договору про закупівлю: СЗ/25/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір вступає в силу з моменту підписання та діє в частині поставок газу по 31 грудня 2020 року (включно), а в частині розрахунків до повного виконання зобов'язань - до 22 січня 2021 року включно.
Номер договору про закупівлю: СЗ/25/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: СЗ/25/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 22 січня 2021
Сума оплати за договором: 32 523,75
UAH (в тому числі ПДВ 5 420,63 UAH)