Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 «Влаштування системи протипожежного захисту у приміщеннях будівлі Правдинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Білозерської районної ради Херсонської області за адресою: вул. Висоцької, 57, с.Правдине, Білозерський район, Херсонська область»(ДК 021-2015: 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
682 533,20 UAH
UA-2020-09-15-005167-b 27bb6f737ca043d8ba3c4c62dcca9a25
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комліченко Сергій Юрійович

+380554733344 tsentrosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти" Білозерської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38188738
Місцезнаходження: 75000, Україна , Херсонська обл., Білозерка, вул.Станіславське шосе,29/48
Контактна особа: Комліченко Сергій Юрійович
+380554733344
tsentrosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 вересня 2020 15:52
Очікувана вартість: 682 533,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 412,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45300000-0: Будівельно-монтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
ДБН А.2.2-3:2014 «Влаштування системи протипожежного захисту у приміщеннях будівлі Правдинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Білозерської районної ради Херсонської області за адресою: вул. Висоцької, 57, с.Правдине, Білозерський район, Херсонська область»(ДК 021-2015: 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, c.Правдине, вул.Висоцької,57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ФОРМИ ДОКУМЕНТІВ
Дата подання: 18 вересня 2020 10:51
Дата відповіді: 18 вересня 2020 11:16
1. Що Ви маєте на увазі "копія відомостей з ЄДРПОУ" . Яким повинен бути документ і кто його повинен видати та які саме відомості про юридичну особу? Підприємство наше зареєсроване в 2020 році. 2.Форма пропозиції та Листа-згоди надавати в довільній формі? дякуємо за відповідь.
Відповідь: Ми маємо на увазі відомості з ЄДРПОУ.
Пропозицію та Листа-згоду надавати в довільній формі
документи
Дата подання: 18 вересня 2020 11:25
Дата відповіді: 18 вересня 2020 11:34
Відомості про юридичну особу можуть бути у вигляді - Виписки, Довідки, Витягу? Який саме документ вас цікавить?
Відповідь: Копія відомостей з ЄДРПОУ може бути надана в любій формі, при цьому завірена Учасником
Просимо уточнити технічне завдання
Дата подання: 18 вересня 2020 12:52
Дата відповіді: 21 вересня 2020 15:47
Просимо опублікувати специфікацію з робочого проекту , оскільки у вашому переліку обсягів робіт не зрозуміло , яке саме обладнання передбачене проектом.
Відповідь: Доброго дня! Специфікацію до робочого проекту буде додано.
документи
Дата подання: 18 вересня 2020 13:07
Дата відповіді: 21 вересня 2020 15:16
ЯКщо учасник не є платником ПДВ? ЯКИЙ ДОКУМЕНТ ПОДАВАТИ?
Відповідь: Учасник надає у скаді пропозиції документи та поясненння згідно чинного законодавства
документи
Дата подання: 21 вересня 2020 11:45
Дата відповіді: 21 вересня 2020 15:49
Доброго дня. так будуть відповіді на два останніх питання?
Відповідь: Відповіді надано.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-15-005167-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "Охоронні технології - ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:43186224
Дата подання: 01 жовтня 2020 16:53
Оскарження
Уповноваженій особі КУ "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти" Білозерської районної ради Херсонської області
Мокроцькому П.Ю.
75000, Україна, Херсонська обл., смт. Білозерка, вул.Станіславське шосе,29/48

Державна аудиторська служба України
04070 м. Київ, вул. Сагайдачного 4

Від директора ПП «Охоронні технології ПЛЮС»
Бєлоусової Н.В.
74900, м. Нова Каховка, вул. Фабрична, 3
0554953952


Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - КУ "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти" Білозерської районної ради Херсонської області було проведено закупівлю ID UA-2020-09-15-005167-b за кодом ДК 021:2015:45300000-0: Будівельно-монтажні роботи "ДБН А.2.2-3:2014 «Влаштування системи протипожежного захисту у приміщеннях будівлі Правдинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Білозерської районної ради Херсонської області за адресою: вул. Висоцької, 57, с. Правдине, Білозерський район, Херсонська область»".
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ".
2. ТОВ "ОХОРОННІ СИСТЕМИ ПЛЮС".
3. ПП "Охоронні технології - ПЛЮС".
Ціна учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна і за результатами розгляду, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ".
Детально ознайомившись з протоколом УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ №12 від 29.09.2020 року розгляду тендерних пропозицій в нас виникли сумніви, що Уповноважена особа дотримується таких принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Так всупереч "Кваліфікаційних вимог до учасників" учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" наданні документи - копія статуту, копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість, копія наказу, розпорядження, довіреності (доручення) (іншого уставного документу), що підтверджують правомочність підписання документів пропозиції та укладення договору не завірені підписом керівника та печаткою, що є порушенням умов закупівлі.
Крім того, на виконання "Переліку критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію" прошу врахувати, що всупереч "Кваліфікаційних вимог до учасників" учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" не надано інформацію про копії документів, які свідчать про якість товару, що пропонується Учасником, а навпаки надано сертифікати якості на товар, термін дії яких спливає до закінчення виконання договору по закупівлі - сертифікат на кабелі вогнестійкі №UA1.016.0009077-16 та сертифікат на кабель монтажний для промислової електроніки зі спеціальними характеристиками вогнестійкості №UA.11.003.01220-18.
Отже учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ". Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

З повагою, директор Н.В. Бєлоусова
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 жовтня 2020 10:00
Уповноважена особа Замовника ретельно вивчила зауваження ТОВ «ОХОРОННІ СИСТЕМИ ПЛЮС» і повідомляє наступне.
Уповноважена особа, приймаючи рішення про визначення переможця процедури закупівлі керувалася принципами здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
По першому пункту щодо не завірення підписом керівника та печаткою копії Статуту, копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських об’єднань, копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість, копії наказу, розпорядження, довіреності (доручення) (іншого уставного документу), що підтверджують правомочність підписання документів пропозиції та укладення договору, повідомляємо наступне.
Вищеперелічені документи були надані у вигляді оригіналів (кольорових сканованих копій) і тому вони не завірені підписом та керівника та печаткою.
Слід також додати, що відсутність підпису керівника та печатки є формальною (несуттєвою) помилкою, яка ніяким чином не впливає на пропозицію в цілому та на технічний потенціал Учасника.
Тому відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» з цієї підстави.
По другому пункту повідомляємо, що ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» повністю виконав «Кваліфікаційні вимоги до учасників».
Вимагалося надати копії документів, які свідчать про якість товару, що пропонується Учасником (сертифікат відповідності (при наявності)).
ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надав в складі пропозиції сертифікати відповідності на обладнання, яке буде встановлюватися, а також лист – роз’яснення щодо сертифікатів відповідності. Всі надані сертифікати відповідності є діючими на момент подання пропозиції.
Тому, відсутня підстава для відхилення пропозиції ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ».

Документи подані скаржником

01 жовтня 2020 16:53
оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" 393 937,80
UAH з ПДВ
329 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННІ СИСТЕМИ ПЛЮС" 488 000,00
UAH з ПДВ
330 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Охоронні технології - ПЛЮС" 569 999,00
UAH з ПДВ
569 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 14:27
Електронний підпис
22 вересня 2020 14:27
Електронний підпис
22 вересня 2020 14:00
цінова пропозиція .PDF
22 вересня 2020 14:00
Статут .PDF
22 вересня 2020 14:00
документи на керівника.PDF
22 вересня 2020 14:00
Довідка про учасника .PDF
22 вересня 2020 14:00
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
22 вересня 2020 14:00
Виписка.PDF

Публічні документи

24 вересня 2020 12:06
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:03
СТАТУТ ОТ -ПЛЮС.pdf
24 вересня 2020 12:03
Рішення засновника 2.PDF
24 вересня 2020 12:03
Пропозиція.PDF
24 вересня 2020 12:03
плай.pdf
24 вересня 2020 12:03
Наказ Бєлоусова.pdf
24 вересня 2020 12:03
Ліцензійний реєстр.PDF
24 вересня 2020 12:03
Лист пояснення.PDF
24 вересня 2020 12:03
Лист згода з договором.PDF
24 вересня 2020 12:03
Витяг ЄДР ПЛЮС.pdf
24 вересня 2020 12:03
Виписка ЄДР ПЛЮС.pdf
24 вересня 2020 12:03
sertyfikat_detecto_smk.pdf
24 вересня 2020 12:03
sertyfikat_detecto_mnl.pdf
24 вересня 2020 12:03
sertyfikat_detecto_ht.pdf
24 вересня 2020 12:03
sert_tiras_a_18.pdf
24 вересня 2020 12:03
sert_djmil.pdf
24 вересня 2020 12:03
sert_bj.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"

ТОВ "ОХОРОННІ СИСТЕМИ ПЛЮС"

ПП "Охоронні технології - ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"
#43694796
Переможець 329 990,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 14:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"
#43694796
329 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 16:32
договір №39 від 16.10.2020 року укладений
20 жовтня 2020 15:55

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 грудня 2020 14:25
329 990,00 UAH UA558201720344290001002083211
Райцентр обслуг. закл. освіти
UA213077700000026001411115662
ТОВ"ТОПАЗ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 329 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 54 998,33 UAH)