Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж вуличного освітлення від КТП-0405 по вул. Ювілейна в с. Микільське, Міловського району, Луганської області
Очікувана вартість
130 509,90 UAH
UA-2020-09-15-004706-b efee714fb80f4edf98beaa0e7b81d666
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Олександра Юріївна

+380646595531 mukilskrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Микільська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 25058153
Місцезнаходження: 92510, Україна , Луганська обл., Міловський район, с. Микільське, пл. Героїв ВВВ, б. 1
Контактна особа: Богдан Олександра Юріївна
+380646595531
mukilskrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 16:30
Очікувана вартість: 130 509,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 652,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 650 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником оголошенні та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна (питома вага критерію «Ціна» – 100%).Умови надання забезпечення пропозиції учасників визначені в Оголошенні про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція мереж вуличного освітлення від КТП-0405 по вул. Ювілейна в с. Микільське, Міловського району, Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92510, Україна, Луганська область, с. Микільське, від КТП-0405 по вул. Ювілейна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 календарних днів. Пiсляоплата 5 Календарні 70
Виконання робіт Замовник при наявності бюджетних коштів може запропонувати надати Підряднику аванс у розмірі до 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Перерахування авансу здійснюватиметься мірою одержання Замовником коштів на фінансування будівництва та перераховується протягом 10 календарних днів з дня надання рахунку. Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріалів, конструкцій, виробів та виконання робіт і має бути використаний впродовж 1 місяця. Суми авансу, не використані впродовж цього часу, повертаються Замовнику. Замовник має право контролювати використання сум авансу і вимагати його дострокового повернення у разі нецільового використання. Попередня оплата (аванс) здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (Підрядникам) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором підряду відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070, Постанови КМУ від 27.12.2001 р. № 1764 (зі змінами) та Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, затвердженого наказом від 17 березня 2020 року № 11-ОД. Аванс 10 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 16:34
Оголошення Ювілейна 0405.doc
15 вересня 2020 16:20
Договір КТП.docx
15 вересня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 16:34
Оголошення Ювілейна 0405.doc
15 вересня 2020 16:20
Оголошення Ювілейна 0405.doc
15 вересня 2020 16:20
Договір КТП.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КЕТРУШКА АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ" 130 000,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 18:39
Електронний підпис
28 вересня 2020 18:38
GARANTIYA_650,00UAH.zip
28 вересня 2020 18:38
Пропозиція..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КЕТРУШКА АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КЕТРУШКА АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ"
#3358806159
Переможець 130 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 14:56

Документи

01 жовтня 2020 14:55
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КЕТРУШКА АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ"
#3358806159
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2020 14:55
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 11:05
Додаткова угода № 2 укладений
27 жовтня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 17:01
Протокол 61 КТП 0405 КЕКВ.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 17:03
Доп.угода КТП 0405.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 15:57
Договір укладений
21 жовтня 2020 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» домовилися зменшити суму Договору підряду.
Номер договору про закупівлю: КАП-252
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки, допущеної під час оформлення та заповнення річного плану закупівлі.
Номер договору про закупівлю: КАП-252
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 61
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Сторони домовилися розірвати Договір підряду № КАП-252 від 21.10.2020р.