Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт майданчика, призначеного для розміщення контейнерів ТПВ, розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Центральний аеропорт, 5» - ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Очікувана вартість
59 053,20 UAH
UA-2020-09-15-004204-a 6f31ad27c4224bd39bb353bc8d704676
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Усова

+380487981207 usovaelena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міські дороги"
Код ЄДРПОУ: 32642110
Місцезнаходження: 65010, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Краснова, 2-Б
Контактна особа: Елена Усова
+380487981207
usovaelena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 12:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 12:15
Очікувана вартість: 59 053,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 296,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт майданчика, призначеного для розміщення контейнерів ТПВ, розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Центральний аеропорт, 5» - ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Центральний аеропорт, 5.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи з капітального ремонту проводяться на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати” за формою КБ-3 протягом тридцяти календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) після їх підписання; Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Дементьєв Костянтин Олександрович 59 030,00
UAH з ПДВ
59 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 11:51
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:49
проект договору.pdf
24 вересня 2020 11:49
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Дементьєв Костянтин Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дементьєв Костянтин Олександрович
#3070606436
Переможець 59 030,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дементьєв Костянтин Олександрович
#3070606436
59 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 13:04
ЗпВД від 31.03.21 (К.р. Центральний аеропорт, 5).PDF укладений
02 квітня 2021 13:03
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:11
ПВЗД№1 від 28.12.20 (п.4 прод. строку)центр. аероп..PDF зміни до договору
29 грудня 2020 10:08
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 12:24
КР-0210-А.PDF укладений
02 жовтня 2020 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «10.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 березня 2021 року, а в частині своїх зобов’язань та розрахунків до їх повного виконання».
Номер договору про закупівлю: №КР-0210/А
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 59 030,00
UAH