Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015(CPV) - 33140000-3 «Медичні матеріали» (Голки для взяття крові з тримачем, контейнери для забору сечі та для збору мокротиння)
Очікувана вартість
29 500,00 UAH
UA-2020-09-15-004176-b 82a63851fb96497499681b90948e3efc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мерзляк Ольга Миколаївна

+380617171730 tender_tub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006707
Місцезнаходження: 69106, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, 69106, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ПЕРСПЕКТИВНА, будинок 2
Контактна особа: Мерзляк Ольга Миколаївна
+380617171730
tender_tub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 29 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 147,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до п. 7. розділу 1 тендерної документації. Закупівля на очікувану вартість.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт.
ДК 021:2015(CPV) - 33141320-9 «Медичні голки» (Голка BD Vacutainer Eclipse для взяття крові з тримачем, 22G 1-1/4 (0,7*32мм)), НК 024:2019 - 58284 Тримач пробірки з голкою для забору крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Перспективна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1500 шт.
ДК 021:2015(CPV) - 33141320-9 «Медичні голки» (Голка BD Vacutainer Eclipse для взяття крові з тримачем, 21G 1-1/4 (0,8*32мм)), НК 024:2019 - 58284 Тримач пробірки з голкою для забору крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Перспективна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 шт.
ДК 021:2015(CPV) - 33141600-6 «Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти» (Контейнер для забору сечі), НК 024:2019 - 31400 Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Перспективна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 шт.
ДК 021:2015(CPV) - 33141600-6 «Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти» (Контейнер для збору мокротиння), НК 024:2019 - 10943 Контейнер для збирання проб мокротиння IVD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Перспективна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після отримання Товару Замовником, на підставі наданого Постачальником рахунку та згідно підписаної сторонами видаткової накладної на протязі 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
01 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій