Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання та приладдя для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій
Очікувана вартість
4 383 500,00 UAH
UA-2020-09-15-003793-b 390bfa8621cc4b5ea590f20f2350c964
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 16:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 14:16
Очікувана вартість: 4 383 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 917,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Обладнання та приладдя для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Миру, 6-А (заклади освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000087 ● 483cf0a1b2ea4c8bb4dd2e24034b7473
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 16:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286
Київ


Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
50 UA-2020-09-15-003793-b 15.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-06 11:20:42

Надання пояснення

Тендерним комітетом уважно розглянуто ваше зауваження щодо виявлених порушень в частині складання тендерної документації та складання форм документів у сфері публічних закупівель.
Щодо порушення вимог п.8. ч.2. ст. 21 Закону, повідомляємо, що технічно Замовником неможливо внести інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції у зв’язку із відсутністю відповідного поля на електронному майданчику Замовника (e-tender.biz). Разом з тим повідомляємо, що вищезазначена інформація знаходиться в п.п.7.2. розд. І Тендерної документації до закупівлі.
Тендерним комітетом враховані Ваші зауваження та подальшому, при розміщенні оголошень, інформація про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції відповідно до вимог п.8 ч.2 ст.21 Закону тендерної документації буде внесена Замовником в поле «Примітки».
Замовник не мав наміру вчиняти порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі" та зобов'язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в подальшому порушень вимог пункт 8 частини другої статті 21 Закону та неухильно дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів (пункти 8 та 9 частини другої статті 21 Закону))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" 4 284 000,00
UAH з ПДВ
4 248 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Cкуловатов Олександр 4 380 000,00
UAH з ПДВ
4 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 17:02
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:07
36 про ноивй товар.pdf
21 вересня 2020 15:07
29 прогодження проекту.pdf
21 вересня 2020 15:07
26 про наявність рахунку.pdf
21 вересня 2020 15:07
25 про монтаж.pdf
21 вересня 2020 15:07
24 про довкілля.pdf
21 вересня 2020 15:07
23 гарантія.pdf
21 вересня 2020 15:06
19 довкілля з переліком.pdf
21 вересня 2020 15:06
17 прогодження проекту.pdf
21 вересня 2020 15:06
16 довкілля.pdf
21 вересня 2020 15:06
15 про особу.pdf
21 вересня 2020 15:06
14 субпідряд.pdf
21 вересня 2020 15:06
13 захист довкілля.pdf
21 вересня 2020 15:06
9 довідка про обладнання.pdf
21 вересня 2020 15:06
8 обробка данних.pdf
21 вересня 2020 15:06
7 про повноваження.pdf
21 вересня 2020 15:06
6 установчі документи.pdf
21 вересня 2020 15:06
5.1 довідка про договір.pdf
21 вересня 2020 15:06
4 відомості.pdf
21 вересня 2020 15:06
2 стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"

ФОП Cкуловатов Олександр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"
#42116114
Переможець 4 248 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"
#42116114
4 248 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:15
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 10:45
Договір № 196 (обладнання та приладдя для навчальних кабінетів і STEM лабораторій).pdf укладений
21 жовтня 2020 10:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 248 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 708 000,00 UAH)