Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2020 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2020 14:16 |
Очікувана вартість: | 4 383 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 917,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2020 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2020 15:06 |
ТД обладнання та приладдя для навчальних кабінетів s STEM-лабораторій.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-13-000087 ● 483cf0a1b2ea4c8bb4dd2e24034b7473
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 16:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2020 № 286
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
50 UA-2020-09-15-003793-b 15.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-06 11:20:42
Надання пояснення
Тендерним комітетом уважно розглянуто ваше зауваження щодо виявлених порушень в частині складання тендерної документації та складання форм документів у сфері публічних закупівель.
Щодо порушення вимог п.8. ч.2. ст. 21 Закону, повідомляємо, що технічно Замовником неможливо внести інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції у зв’язку із відсутністю відповідного поля на електронному майданчику Замовника (e-tender.biz). Разом з тим повідомляємо, що вищезазначена інформація знаходиться в п.п.7.2. розд. І Тендерної документації до закупівлі.
Тендерним комітетом враховані Ваші зауваження та подальшому, при розміщенні оголошень, інформація про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції відповідно до вимог п.8 ч.2 ст.21 Закону тендерної документації буде внесена Замовником в поле «Примітки».
Замовник не мав наміру вчиняти порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі" та зобов'язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в подальшому порушень вимог пункт 8 частини другої статті 21 Закону та неухильно дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів (пункти 8 та 9 частини другої статті 21 Закону))
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" #42116114 |
Переможець |
4 248 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2020 10:45
|
Договір № 196 (обладнання та приладдя для навчальних кабінетів і STEM лабораторій).pdf | укладений |
21 жовтня 2020 10:44
|