Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби (папір перфорований у коробі, 210 мм, ЕКО.) код ДК 021:2015 30199000-0
Очікувана вартість
280,00 UAH
UA-2020-09-15-003100-c b579f2aaaac44a9fb76d0e3537579236
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулик Галина Григорівна

+380553822691 admin.chpln@ks.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Державної казначейської служби України у Чаплинському районі Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 37981783
Місцезнаходження: 75200, Україна , Херсонська обл., смт Чаплинка, вул.Паркова, 4
Контактна особа: Кулик Галина Григорівна
+380553822691
admin.chpln@ks.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби (папір перфорований у коробі, 210 мм, ЕКО.) код ДК 021:2015 30199000-0
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 ящик
Ціна за одиницю: 280UAH без ПДВ
Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби (папір перфорований у коробі, 210 мм, ЕКО) код ДК 021:2015 30199000-0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, смт. Чаплинка, вул. Паркова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить розрахунок шляхом перерахуавння грошових коштів на розрахунковий рахунок після отримання товру. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

15 вересня 2020 21:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Плачинда В.Я."
#2741909331
Переможець 280,00
UAH
15 вересня 2020 21:50

Документи

15 вересня 2020 21:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 21:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби (папір перфорований у коробі, 210 мм, ЕКО) код ДК 021:2015 30199000-0 1 ящик 280,00
UAH