Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2020-09-15-002989-c c518f986a0924eb593f096bed1c19f81
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Докучаєва Ольга Петрівна

+380671052204 tender.dmp2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2» Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26470275
Місцезнаходження: 65086, Україна , Одеська обл., м.Одеса, вул.Бочарова,59
Контактна особа: Докучаєва Ольга Петрівна
+380671052204
tender.dmp2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 09:00
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 09:00
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


м.Одеса, вул.Бочарова,59, юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 упаковка
Смужки індикаторні Глюкотест № 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65086, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Бочарова,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
20 упаковка
Смужки індикаторні Ацетонотест № 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65086, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Бочарова,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
17 штуки
Смужки діагностичні UrineRSH13, HT-UR-11000-UA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65086, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Бочарова,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
3 упаковка
Смужка індикаторна Стерилан 180/60 № 1000 (зовнішня)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65086, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Бочарова,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
3 упаковка
Смужка індикаторна Стерилан 180/60 (внутришня)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65086, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Бочарова,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
17 упаковка
Тестові стрічки LabStrip U11, 150шт/уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65086, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Бочарова,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару «СПОЖИВАЧ-ПЛАТНИК» сплачує «ПОСТАЧАЛЬНИКУ» кошти за накладною або видатковою накладною в повному обсязі на протязі 5-ти банківських днів після надходження коштів на розрахунковий рахунок «СПОЖИВАЧА – ПЛАТНИКА». Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 18:47
проект договору.doc
15 вересня 2020 18:47
Оголошення.docx
15 вересня 2020 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОВЕНТУСМЕД" 35 724,11
UAH з ПДВ
35 724,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 15:43
Електронний підпис
22 вересня 2020 15:43
Електронний підпис
22 вересня 2020 15:40
пропозиція.pdf
22 вересня 2020 15:40
кваліфікаційна частина.pdf
22 вересня 2020 15:40
технічний опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОВЕНТУСМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОВЕНТУСМЕД"
#37224455
Переможець 35 724,11
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 14:15

Документи

28 вересня 2020 14:14
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОВЕНТУСМЕД"
#37224455
35 724,11
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2020 14:14
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 12:54
смужки.pdf укладений
05 жовтня 2020 12:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 35 724,11
UAH (в тому числі ПДВ 2 337,10 UAH)