Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Клинова стійка тертя 8КСТ-30 (8ТУ-20)
Очікувана вартість
770 000,00 UAH
UA-2020-09-15-002730-c 474c81c34f3c4ffeb222ad173a1a806e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волик Віта Віталіївна

+380676570841 tenderlu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ Лисичанськвугілля
Код ЄДРПОУ: 32359108
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., Лисичанськ, вул. Малиновського, 1
Контактна особа: Волик Віта Віталіївна
+380676570841
tenderlu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 16:45
Очікувана вартість: 770 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), а у разі виділення фінансування - кошти Державного бюджету України. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська (відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 шт
Клинова стійка тертя 8КСТ-30 (8ТУ-20)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93191, Україна, Луганська область, м. Привілля, ВП "Шахта ім. Г. Г. Капустіна"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 15 календарних днів з моменту постачання товару. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 16:48
ТД.doc
15 вересня 2020 16:43
Проект Договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-29-000037 ● dd28a1c7754f48ecb18d7ecf6069f8cc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020 10:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З


30.09.2020 № 61

Сєвєродонецьк



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 30.09.2020 № 61
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-09-15-002730-c 15.09.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Уповноваженою особою АТ «Лисичанськвугілля» враховані виявлені Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель щодо закупівлі: «код ДК 021:2015 - 44210000-5 - Конструкції та їх частини - Клинова стійка тертя 8КСТ-30 (8ТУ-20) – 90 шт», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-15-002730-c. На даний час, усунення порушень шляхом внесення змін до тендерної документації неможливе – торги не відбулися з причини подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. У подальшому, Замовником будуть вжиті необхідні заходи щодо недопущення порушень у сфері публічних закупівель.

2020-10-02 17:23:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Інформація про відміну

Дата відміни
02 жовтня 2020 16:45
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій