Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт контейнерних майданчиків для твердих побутових відходів по Шевченківському району м. Запоріжжя
Очікувана вартість
989 657,00 UAH
UA-2020-09-15-002652-c 26a3e8d9e9504b48a15df8e13b04a472
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 23:59
Очікувана вартість: 989 657,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 793,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт контейнерних майданчиків для твердих побутових відходів по Шевченківському району м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, згідно технічної специфікації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата, яка може надаватися ПІДРЯДНИКУ відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами та доповненнями), на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 17:05
Оголошення МШ (нова редакція).doc
21 вересня 2020 17:05
Додаток 3 Технічна специфікація (нова редакція).doc
15 вересня 2020 16:26
Оголошення МШ.doc
15 вересня 2020 16:26
Додаток 8 Лист-згода.doc
15 вересня 2020 16:26
Додаток 7 Довідка про аналогічний договір.doc
15 вересня 2020 16:26
Додаток 6 Довідка про працівників.doc
15 вересня 2020 16:26
Додаток 5 Довідка МТБ.doc
15 вересня 2020 16:26
Додаток 4 Довідка про субпідрядників.doc
15 вересня 2020 16:26
Додаток 3 Технічна специфікація.doc
15 вересня 2020 16:26
Додаток 2 Проект договору.doc
15 вересня 2020 16:26
Додаток 1 Пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне завдання/ додаток 3
Дата подання: 18 вересня 2020 09:03
Дата відповіді: 21 вересня 2020 11:29
1. В п. 4 техзадания указано: установка 10м/п поребриков, далее в п.6 стоимость бортовых камней 3х метровых в кол-ве 20шт; 2.в п.8 - подстилающий слой из песка с объемом минусовым, не понятно из чего вычитать этот объем; в п.9 стоимость щебня - не понятно для каких работ, выше подстилающий слой из песка или щебня? это разные вещи. Далее по техзаданию такие же пункты повторяются. Просьба объяснить или откорректировать техзадание.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з невідповідністю кошторисних програмних комплексів проектувальника та замовника виникла технічна помилка при складанні Технічного завдання у складі тендерної документації.
Відповідно до п.7 технічного завдання у роботі «Улаштування площадки з бетону товщиною покриття 10 см» у складі робіт враховані витрати труда робітників-будівельників на улаштування піщаного підстильного шару товщиною 10см. За проектом улаштування цього шару не потребується, саме тому п.8 технічного завдання «Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піску/ вилучати» вилучаються витрати труда робітників-будівельників на виконання цієї роботи. П.9 «Щебінь із природного каменю для будівельних робіт , фракція 10-20мм» - матеріал використовується для виконання робіт зазначених у п.7 технічного завдання відповідно до складу робіт.
Враховуючи наведене, будуть підготовлені та опубліковані відповідні зміни до технічної специфікації оголошення.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій