Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» («Капітальний ремонт приміщення з установкою пожежної сигналізації на об’єкті: «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу «Теремочок»», що знаходиться за адресою: м. Вишневе, вул.Балукова, 3»)
Очікувана вартість
262 564,00 UAH
UA-2020-09-15-002626-a 8e17bcdba971498ea74b7267a9aedf65
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Гула

+380967744268 mikityuk_o@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ТЕРЕМОЧОК" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05486303
Місцезнаходження: 08132, Україна , Київська обл., м. Вишневе, вул. Балукова, буд. 3
Контактна особа: Оксана Гула
+380967744268
mikityuk_o@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 12:36
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 12:36
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 15:58
Очікувана вартість: 262 564,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 312,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»
(«Капітальний ремонт приміщення з установкою пожежної сигналізації на об’єкті: «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу «Теремочок»», що знаходиться за адресою: м. Вишневе, вул.Балукова, 3»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, Вишневе, Балукова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту підписання акта прийманні-передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 12:37
Специфікація.pdf
15 вересня 2020 11:02
SCAN0003.PDF
15 вересня 2020 11:02
SCAN0001.PDF
15 вересня 2020 11:02
SCAN0002.PDF
15 вересня 2020 11:02
SCAN0000.PDF
15 вересня 2020 11:02
SCAN0004.PDF
18 вересня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 12:37
Специфікація.pdf
15 вересня 2020 11:02
SCAN0003.PDF
15 вересня 2020 11:02
SCAN0001.PDF
15 вересня 2020 11:02
SCAN0002.PDF
15 вересня 2020 11:02
SCAN0000.PDF
15 вересня 2020 11:02
SCAN0004.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Огляд!
Дата подання: 16 вересня 2020 15:57
Дата відповіді: 17 вересня 2020 10:23
Вимога що Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника САМЕ У ПЕРІОД УТОЧНЕНЬ є дискримінаційною. Чому саме в період уточнень? На нашу думку, ознайомлення з об'єктом можливе до кінця терміну подачу пропозицій. Встановивши обмеження у часі, Ви позбавляєте можливість Учасників, які знаходяться на великій відстані брати участь у Вашій закупівлі. Задля створення конкуретного середовища у сфері здійснення публічних закупівель вимагаємо внести зміни до оголошення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за інтерес до закупівлі, та повідомляємо, що дана умова виставлена нами для того щоб Учасники в найкоротші терміни оцінили обсяги та умови проведення робіт та мали змогу краще та відповідальніше підготуватися до участі, а у разі перемоги до виконання робіт. Враховуючи те, що дані роботи будуть виконуватись в дошкільному навчальному закладі ми маємо максимально враховувати інтереси та безпеку дітей. Також в ході проведення огляду об’єкта в Учасників можуть виникати додаткові запитання чи уточнення на які можна буде отримати відповіді чи роз’яснення до закінчення періоду уточнень,відповідно до вимог законодавства, тому ми не вважаємо дану умову дискримінаційною.
Щодо відходів
Дата подання: 16 вересня 2020 16:04
Дата відповіді: 17 вересня 2020 10:24
На підставі якого НПА Ви зобов'язуєте Учасників мати договір на утилізацію безпечних та небезпечних відходів? Учасник може самостійно здійснювати вивіз відходів при наданні послуг. Враховуючи предмет закупівлі, то небезпечних відходів як таких взагалі не передбачається
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за запитання та роз’яснюємо, що враховуючи складну екологічну ситуацію та з метою дотримання норм законодавства із захисту довкілля та утилізації безпечних і небезпечних відходів нами було прийнято рішення включити до тендерної документації вимогу з надання договору про надання Учаснику спеціалізованою організацією послуг з організації збирання та утилізації безпечних та небезпечних відходів відповідно Закону України «Про відходи». Згідно статті 12 закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»
«ГромадяниУкраїнизобов'язані:
а) берегти природу, охороняти, раціонально використовувати її багатства відповідно до вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища;
б) здійснювати діяльність з додержанням вимог екологічної безпеки, інших екологічних нормативів та лімітів використання природних ресурсів;
в) не порушувати екологічні права і законні інтереси інших суб'єктів;
г) вносити штрафи за екологічні правопорушення;
д) компенсувати шкоду, заподіяну забрудненням та іншим негативним впливом на навколишнє природне середовище.
Громадяни України зобов'язані виконувати й інші обов'язки у галузі охорони навколишнього природного середовища відповідно до законів України.»
Враховуючи, що роботи будуть проводитись на території дошкільного навчального закладу з великим скупченням малолітніх дітей, ми маємо бути впевнені, що виконавці робіт можуть гарантувати безпеку нашим вихованцям і організація прибирання та утилізації відходів буде проведена кваліфікованими фахівцями.
Відсутнє технічне завдання
Дата подання: 16 вересня 2020 16:05
Дата відповіді: 17 вересня 2020 10:24
У документації відсутні техніче завдання на виконання послуг? Яким чином розраховувати кошторисну документацію?
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за запитання, необхідна інформація буде додана до оголошення в найкоротший термін.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 206 165,42
UAH з ПДВ
206 165,42
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Пожмастер" 259 545,85
UAH з ПДВ
259 545,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 14:22
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:21
техпаспорти.pdf
24 вересня 2020 14:21
Технічна частина.pdf
24 вересня 2020 14:21
сертифікати завірені-2.pdf
24 вересня 2020 14:21
Пропозиція.pdf
24 вересня 2020 14:21
Проект договору.pdf
24 вересня 2020 14:21
Пожежна безпека-копія.pdf
24 вересня 2020 14:21
Огляд.pdf
24 вересня 2020 14:21
Накладні до матбази.pdf
24 вересня 2020 14:21
Медичні книжки.pdf
24 вересня 2020 14:21
Кошторис.pdf
24 вересня 2020 14:21
Копія-на висоті всі.pdf
24 вересня 2020 14:21
Копія-Ліцензії ПС.pdf
24 вересня 2020 14:21
Кваліфікаційна частина.pdf
24 вересня 2020 14:21
ІРЦ+АКТИ, копія.pdf
24 вересня 2020 14:21
договір технологій.pdf
24 вересня 2020 14:21
Договір страхування.pdf
24 вересня 2020 14:21
Договір відходи.pdf
24 вересня 2020 14:21
Графік.pdf
24 вересня 2020 14:21
Гарантійний лист.pdf
24 вересня 2020 14:21
Відповідність ст.17.pdf
24 вересня 2020 14:21
Відгук UA-2019-05-06-00980-b.pdf
24 вересня 2020 14:21
відгук №1170.pdf
24 вересня 2020 14:21
Акумулятори.pdf
24 вересня 2020 14:21
document(436).pdf
24 вересня 2020 14:21
document(435).pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 22:38
Електронний підпис
29 вересня 2020 22:38
Фін звіт.rar
29 вересня 2020 22:38
Технічні вимоги.pdf
29 вересня 2020 22:38
Тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2020 22:38
Статут підприємства.pdf
29 вересня 2020 22:38
Специфікація Теремочок.pdf
29 вересня 2020 22:38
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
29 вересня 2020 22:38
Проект договору.pdf
29 вересня 2020 22:38
МТБ.rar
29 вересня 2020 22:38
Ліцензія.pdf
29 вересня 2020 22:38
Кошторис Теремочок.pdf
29 вересня 2020 22:38
документи на обладнання.pdf
29 вересня 2020 22:38
Довідка-гарантія ст. 17.pdf
29 вересня 2020 22:38
Довідка про санкції.pdf
29 вересня 2020 22:38
Довідка з банку.pdf
29 вересня 2020 22:38
Графік виконання робіт.pdf
29 вересня 2020 22:38
Витяг з ЕДР 16.09.2020.pdf
29 вересня 2020 22:38
БЖ.pdf
29 вересня 2020 22:38
Акт огляду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ПП "Пожмастер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 206 165,42
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 16:10
ПП "Пожмастер"
#36326591
Переможець 259 545,85
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 12:11

Документи

05 жовтня 2020 16:10
Електронний підпис
05 жовтня 2020 16:06
Протокол №2.tiff

Документи

06 жовтня 2020 12:11
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:09
протокол №3.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Пожмастер"
#36326591
259 545,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2020 12:11
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:09
протокол №3.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 12:44
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 13:18
Пояснювальна 2.PDF укладений
21 жовтня 2020 13:16
Локальний кошторис 2-1-2.PDF укладений
21 жовтня 2020 13:16
Підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
21 жовтня 2020 13:16
Пояснювальна 1.PDF укладений
21 жовтня 2020 13:16
локальний кошторис 2-1-3.pdf укладений
21 жовтня 2020 13:16
Локальний кошьорис 2-1-1.pdf укладений
21 жовтня 2020 13:16
Зведений кошторис 1.pdf укладений
21 жовтня 2020 13:16
Загальновиробничі витрати.PDF укладений
21 жовтня 2020 13:16
Договірна ціна.pdf укладений
21 жовтня 2020 13:16
Договір №21.pdf укладений
21 жовтня 2020 13:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 259 545,85
UAH (в тому числі ПДВ 43 257,64 UAH)