Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації (Дозатори універсальні)
Очікувана вартість
2 970,00 UAH
UA-2020-09-15-002104-a 43e48f33cf0a4ac9ad25aa20deb56c67
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Миколаївна Будика

+380629588123 gb4mar@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня № 4 ім. І.К. Мацука"
Код ЄДРПОУ: 01990654
Місцезнаходження: 87502, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ПАШКОВСЬКОГО, буд. 4
Контактна особа: Тетяна Миколаївна Будика
+380629588123
gb4mar@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації


дозатор SM 2 універсальний д/фл.450-1000 мл,виробник Німеччина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Дозатор SM 2 універсальний д/фл.450-1000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87002, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пашковського,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

15 вересня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-2018"
#42617164
Переможець 2 970,00
UAH
15 вересня 2020 10:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 12:16
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 10:49
дог.дозатори.pdf укладений
15 вересня 2020 10:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 970,00
UAH