Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектних робіт по об"єкту: "Реконструкція нежитлових приміщень під адміністративно-офісні приміщення по вул. О. Гончара,10, в місті Біла Церква Київської області."
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-09-15-001805-a 364bbe554419473b8746bd39981ceef3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Ходань

+380678031022
+380677670600
bctm.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа"
Код ЄДРПОУ: 04654336
Вебсайт: http://bctm.com.ua/ua/
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. МЕРЕЖНА, 3
Контактна особа: Сергій Ходань
+380678031022,+380677670600
bctm.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 10:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 10:14
Початок аукціону: 25 вересня 2020 15:47
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проектних робіт по об"єкту: "Реконструкція нежитлових приміщень під адміністративно-офісні приміщення по вул. О. Гончара,10, в місті Біла Церква Київської області."
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Мережна, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 15 вересня 2020 11:36
Дата відповіді: 15 вересня 2020 16:10
1. Прошу уточнити договори на які об'єкти будуть вважатися аналогічними згідно вимог для підтвердження досвіду (вид будівлі: житлова, нежитлова, громадська, адміністративна або інше, та вид будівництва реконструкція, капітальний ремонт тощо)? 2. Прошу уточнити - хто виступає Замовником експертизи проекту?
Відповідь: Аналогічними роботами для підтвердження досвіду будуть вважатись проектні роботи з реконструкції адміністративної будівлі.
Відповідно до п. 6.2 проекту договору Замовником експертизи є Виконавець
щодо додатку 2.1
Дата подання: 15 вересня 2020 14:49
Дата відповіді: 15 вересня 2020 16:14
Згідно пункту 2.4 технічних вимог: "Розрахунки кошторису на проектні роботи виконати з відповідно до вимог ДСТУ Б.Д. 1.11-7:2013 «Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва»". Додаток 2.1 "КОШТОРИС НА ПРОЕКТНІ РОБОТИ" не відповідає цим вимогам. Як саме виконувати розрахунок?
Відповідь: Кошторис на проектні роботи необхідно виконати відповідно до ДСТУ Б.Д. 1.11-7:2013 «Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва» та викласти як додаток №2 до Договору та у складі цінової пропозиції.
Термін виконання робіт
Дата подання: 15 вересня 2020 16:29
Дата відповіді: 15 вересня 2020 16:38
Просимо встановити термін виконання робіт як мінімум 60 календарних днів, оскільки лише проведення експертизи займає близько 30 календарних днів
Відповідь: Термін виконання робіт 30 календарних днів з дати підписання договору
Надання ТЕП
Дата подання: 16 вересня 2020 13:09
Дата відповіді: 16 вересня 2020 13:33
Просимо надати основні техніко-економічні показники обєкта
Відповідь: Основні техніко-економічні показники:
- робочих місць ( орієнтовно )-20
- приміщень -11
- середньодобова кількість відвідувачів (орієнтовно)-20
Невідповідність тендерної документації
Дата подання: 16 вересня 2020 16:47
Дата відповіді: 17 вересня 2020 09:43
Шановний Замовнику. Прошу пояснити, як відповідно до умов проекту договору п.6.2 "ВИКОНАВЕЦЬ несе повну відповідальність за повноту та належну якість виконаних робіт, виготовлення проектної документації та забезпечує проведення експертизи кошторисної частини проектної документації до моменту отримання позитивної експертної оцінки, оформленої відповідно до чинного законодавства України за рахунок ВИКОНАВЦЯ." та Вашим додатковим даним: Відповідь Організатора: 16.09.2020 13:33:06 Основні техніко-економічні показники: - робочих місць ( орієнтовно )-20 - приміщень -11 - середньодобова кількість відвідувачів (орієнтовно)-20 Ви підводите свою думку для всіх Учасникам, що даний об’єкт відноситься до класу наслідків СС1. Якщо так, то внесіть до складу тендерної документації попередній розрахунок класу наслідків (відповідальності). А куди подіти розділ 8 Технічного завдання - Основні архітектурно-планувальні вимоги : 2. Влаштування каси для обслуговування населення. 4. Ремонт ганку основного входу до нежитлових приміщень І–го поверху з влаштуванням пандусу для обслуговування маломобільних груп населення та осіб з інвалідністю та запасних (пожежних) виходів І–го поверху. 5. Облаштування відокремлених вхідних груп для мешканців гуртожитку 2-5 поверхів. 6. Відокремлення від внутрішньо будинкових мереж каналізації, опалення, водопостачання, електропостачання з встановленням вузлів обліку енергоносіїв. 7. Влаштування систем опалення та вентиляції, водопостачання та водовідведення, електропостачання (зовнішнього та внутрішнього) нежитлових приміщень. Де інформація про містобудівні умови та обмеження, технічні умови сторонніх організацій надавачів послуг та балансоутримувача гуртожитку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ДСТУ 8855:2019 ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД Клас наслідків (відповідальності) кожного об'єкта, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови), зазначають у завданні на проектування. Проектувальник розраховує клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта під час розроблення проектної документації. Розрахунок наводиться у пояснювальній записці проектної документації на будівництво.
У разі якщо розраховані під час розроблення проектної документації класи наслідків (відповідальності) об’єктів не співпадають із зазначеними у завданні на проектування, до завдання вносять відповідні зміни.
Відповідно до п. 5.1.1 проекту договору Замовник зобовязаний надати виконавц3ю технічну документацію, необхідну для виконання проектних робіт. Тобто технічні умови буде надано після підписання договору.

по документації
Дата подання: 16 вересня 2020 17:22
Дата відповіді: 17 вересня 2020 10:59
Згідно закону України Про регулювання містобудівної діяльності та Про архітектурну діяльність розроблення і пидписання проектно-кошторисної документації достатно Головного Інжинера ПРоектанта( ГІП) якій має сертіфікат, якщо розробляється тількі кошторисна документація то тоді підписувает інжинер-кошторисник , якій має відповідний сертифікат. Прошу Вас виключити вимогу Вашу вимогу на представленія сертифіката інжинера кошторисника
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У випадку, якщо клас наслідків буде визначено як СС1, для проходження експертизи кошторисної частини проектної документації необхідно надати кваліфікаційний сертифікат інженера -кошторисника, тому вимогу щодо згаданого сертифікату виключено не буде.
Невідповідність тендерної документації
Дата подання: 17 вересня 2020 12:48
Дата відповіді: 17 вересня 2020 14:06
Шановний Замовник. Приведіть Технічне завдання до вимог ДБН А.2.2-3:2014 Додаток Б та внесіть зміни до тендерної документації. Надайте інформацію про містобудівні умови та обмеження. Чи в наявності Звіт про технічне обстеження даного приміщення та будівлі гуртожитку, оскільки ви вимагаєте розробку проектної документації на рекострукцію, відповідно внесіть це у завдання та у істотні умови договору - вид будівництва, стадія проектування, тощо. Надайте інформацію про власника гуртожитку, якщо це не Ваша будівля, то згоду власника на втручання на "його територію". Надайте в завданні інформацію про кількість людей що постійно проживають в гуртожитку. Всі ці вимоги впливають на визначення класу наслідків, оскільки за поки що отриманими даними від Вас попередній клас наслідків відповідальності СС2. Клас наслідків СС2 - автоматично призводитьь до компелксної енкспертизи, що змінює істотні умови договору в частині забезпечення виконавцем проведення експертизи кошторисної частини та загальних термінів проектування. Дайти викладну інформацію про облаштування касового приміщення - вимоги безпеки, кількість платників орієнтовоно/статистично необхідність замовної специфікації на закупівлю касового обладнання, тощо. Прошу розглянути дані зауваження та кваліфіковно підійти до складання тендерної документації. Результатом отримання Вами виготовленої проектної документації її втілення при виконанні будівельних робіт з отриманням відповідно або декларації на початок робіт або дозволу на будівельні роботи. Не наражайте себе, учасника проектанта (в даному випадку Головний архітектор проекту, а не ГІП - у Вас АДМІНІСТРАТИВНІ ПРИМІЩЕННЯ ВБУДОВАНІ В ЖИТЛОВУ БУДІВЛЮ), експертну організацію вчинення адміністративного правопорушення в Містобудівній сфері за накладенням штрафів нга всіх учасників. Приведіть тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства, або розгляньте питання про відміну торгів та розроблення нової тендерної документації і подальше оголошення закупівлі, можливо за іншою процедурою. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звіт про технічне обстеження може бути подано у складі проектної документації. Будівля гуртожитку перебуває у комунальній власності громади міста. Рішенням виконавчого коміту Білоцерківської міської ради № 433 від 25.12.2013р № 141 від 22.04.2014р було надано дозвіл на переведення вказаного приміщення у нежитлове з переобладнанням. Наявність сертифіката головного архітектора проекту буде перевагою при поданні учасником документів. За необхідності, зміни можуть бути внесені у Договір з дотриманням вимог ст.41 Закону "Про публічні закупівлі"
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НІКО-2007" 95 493,00
UAH з ПДВ
87 000,00
UAH з ПДВ
Документи
СУМСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" 124 737,41
UAH з ПДВ
88 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИТОМИРБУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА" 129 079,70
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Бондаренко Катерина Сергіївна 127 955,38
UAH з ПДВ
127 955,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 18:33
Електронний підпис
23 вересня 2020 18:20
Цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2020 18:20
Технічне завдання.pdf
23 вересня 2020 18:20
Статут.pdf
23 вересня 2020 18:20
Рішення змін _2.pdf
23 вересня 2020 18:20
Рішення засновника _1.pdf
23 вересня 2020 18:20
Наказ директор_Г І П.pdf
23 вересня 2020 18:20
Лист щодо ліцензії.pdf
23 вересня 2020 18:20
Кошторис Додаток 2.pdf
23 вересня 2020 18:20
Договір.pdf
23 вересня 2020 18:20
Аналогічні договора..pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 17:40
Електронний підпис
23 вересня 2020 17:38
Додаток 1.pdf
23 вересня 2020 17:38
Цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2020 17:38
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 вересня 2020 17:38
Положення.pdf
23 вересня 2020 17:38
Наказ та довіреність.pdf
23 вересня 2020 17:38
Досвід виконання робіт.pdf
23 вересня 2020 17:38
Дозвільний документ.pdf
23 вересня 2020 17:38
Додаток кошторис.pdf
23 вересня 2020 17:38
Договір з додатками.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 17:16
Електронний підпис
23 вересня 2020 17:15
договора аналоги 2.pdf
23 вересня 2020 17:15
договора аналоги 1.pdf
23 вересня 2020 17:15
тендерна документація 2.pdf
23 вересня 2020 17:15
тендерна документація 1.pdf
23 вересня 2020 17:15
Сертифікат.pdf
23 вересня 2020 17:15
Сертифікат Смоловська.pdf
23 вересня 2020 17:15
Сертифікат Гнатюк.pdf
23 вересня 2020 17:15
установчі докум..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НІКО-2007"

СУМСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ"

ТОВ "ЖИТОМИРБУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА"

Фізична особа-підприємець Бондаренко Катерина Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НІКО-2007"
#34918661
Переможець 87 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 13:15

Документи

28 вересня 2020 13:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НІКО-2007"
#34918661
87 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2020 13:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 14:10
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 09:57
Дод угода № 3 до дог №7132-20-2 від 06.10.20р.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 09:51
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:05
Додаткова угода № 2 від 28.12.2020р до Договору №7132-20-2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:05
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 11:54
Дод. угода № 1 від 02.11.2020р до договору № 7132-20-2.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 11:54
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 08:59
Договір № 7132-20-2 від 06.10.2020р.pdf укладений
06 жовтня 2020 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання проектних робіт
Номер договору про закупівлю: 7132/20/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 01.04.2021р через затримку фінансування
Номер договору про закупівлю: 7132/20/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору через затримку фінансування
Номер договору про закупівлю: 7132/20/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 81 500,00
UAH