Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгено-телевізійний інтроскоп "Nuctech CX6040D( або еквівалент)
Очікувана вартість
999 900,00 UAH
UA-2020-09-15-000913-a ac76bd8642ab419595f9a8bc5718052a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Груненко Олексій Валентинович

+380668777487 aeroport.Ks@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ХЕРСОНСЬКІ АВІАЛІНІЇ"
Код ЄДРПОУ: 38386582
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, АЕРОПОРТ ЦА
Контактна особа: Груненко Олексій Валентинович
+380668777487
aeroport.Ks@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 09:33
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2020 09:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 09:38
Очікувана вартість: 999 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38500000-0: Контрольно-випробувальна апаратура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Рентгено-телевізійний інтроскоп "Nuctech CX6040D( або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38500000-0 — Контрольно-випробувальна апаратура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 35
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 65

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 09:33
TD_introscop2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 18 вересня 2020 17:28
Шановний Замовнику, просимо внести наступні зміни до Тендерної документації: 1. З огляду на те, що рентгенотелевізійний апарат буде використовуватись як обладнання для захисту від актів незаконного втручання, а характеристики для такого обладнання регламентуються Doc 30 ЄКЦА, просимо доповнити Додаток 3 вимогами з наступними формулюваннями: а.) технічні характеристики РТІ повинні бути не нижчі, ніж вказані у розділі 2 частини ІІІ Doc 8973 ІКАО та частині ІІ Doc 30 ЄКЦА 13-ого видавництва/травень 2010 року (пункт 12.3 рентгенівське обладнання); б) наявність програмних функцій визначення потенційно небезпечних предметів і речовин, віртуальна імітація небезпечних предметів у т. ч. п. 12.5.2.5 - архів зображень програми TIP повинен становити не менше 1000; в.) розв'язна здатність відображення відрізка дроту (SWR). Оператор повинен бачити на екрані зображення неізольованого лудженого мідного дроту діаметром 0,254 мм, що поміщена в поліметилметакрилат (ПММА, наприклад, Перспекс, Плексиглас); г.) глибина практичного проникнення променів (UP) Оператор повинен бачити на екрані зображення неізольованого лудженого мідного дроту діаметром 0,5105 мм за шаром алюмінію товщиною 11,1 мм; д.) просторова розв'язна здатність (SR) Оператор повинен бачити на екрані зображення ґрати з мідних листових пластин товщиною 2мм (зазори між ґратами 2,0 мм х 4,0 мм), розташованими паралельно або перпендикулярно руху стрічки; е.) тонкі матеріали. Оператор повинен бачити на екрані зображення сталевого аркуша товщиною 0,10 мм; ж.) матеріали, що мають значну товщину. Оператор повинен бачити на екрані зображення свинцевого стрижня товщиною 1,5 мм за сталевою пластиною товщиною не менше 30 мм; з.) здатність розпізнавання матеріалів (MD). Установка повинна диференціювати органічні й неорганічні матеріали, зображуючи їх різними кольорами. 2. Для контролю параметрів перелічених вище пропонуємо доповнити Додаток 3 наступною вимогою: Під час поставки Товару Замовнику надається комбінований дослідний зразок “STP” (стандартний тест-об’єкт), що відповідає вимогам розділу 2 частини ІІІ Doc 8973 ІКАО та Doc 30 ЄКЦА 13-ого видавництва/травень 2010 року; 3. З огляду на те, що деякі вузли рентгенотелевізійних систем мають обмежений строк служби (наприклад UPS), вважаємо за необхідне внести зміни до Додатку 3 ТД в частині, що стосується року виготовлення товару, виклавши таку вимогу наступним чином: «Товар повинен бути новим (не раніше 2020 року випуску)»; 4. Враховуючи те, що напруга живлення може бути не сталою, пропонуємо доповнити Додаток 3 ТД наступною вимогою: «Наявність UPS з розрахунку автономної роботи РТІ (не менше 30хв. в режимі очікування та не менше 30 хв. в режимі сканування)»; 5. Для попередження псування багажу та інших речей, догляд яких планується проводити за допомогою рентгенотелевізійної системи, доповнити Додаток 3 ТД наступною вимогою: Наявність заводських рольгангів для організації подачі і накопичення об’єктів контролю (1 метр вхід та 1 метр вихід); 6. Для забезпечення безпеки пасажирів та персоналу при використанні рентгенотелевізійної системи пропонуємо доповнити Додаток 3 ТД наступною вимогою: Наявність пластикового захисту тунелю на вході та виході рентгенотелевізійної системи; 7. Загальноприйнятою практикою на ринку доглядового обладнання вважаються вимоги щодо гарантійного строку та надання пусконалагоджувальних послуг. Тому просимо доповнити Додаток 3 ТД наступними вимогами: 1. «Строк гарантії на Товар – не менше 24 місяців з дати поставки Товару» 2. "Учасник має надати пусконалагоджувальні послуги на місці установки обладнання (РТІ);»
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Уточнення вимог
Дата подання: 18 вересня 2020 17:37
Проаналізувавши умови Тендерної документації було виявлено відсутність вимог, щодо гарантійного строку на товар, що є предметом закупівлі. Відповіддю на це питання, просимо підтвердити, що умовами цієї закупівлі не передбачено вимог, щодо гарантії на товар та його гарантійного обслуговування.
Відповідь відсутня
Уточнення вимог
Дата подання: 18 вересня 2020 17:37
Проаналізувавши умови Тендерної документації було виявлено відсутність вимог, щодо необхідності надання послуг з пусконалагодження та установки товару, що є предметом закупівлі, а також тренінгу персоналу замовника з основ експлуатації обладнання. Відповіддю на це питання, просимо підтвердити, що умовами цієї закупівлі не передбачено вимог, щодо надання послуг з пусконалагодження та установки товару, що є предметом закупівлі, а також тренінгу персоналу замовника з основ експлуатації обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 09:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НК СІСТЕМС" 978 600,00
UAH з ПДВ
978 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 20:42
Електронний підпис
22 вересня 2020 20:41
Дод2 п8 Захист довкілля .pdf
22 вересня 2020 20:41
Дод2 п7 Сертіфикат ДАСУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НК СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НК СІСТЕМС"
#41473161
Переможець 978 600,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 16:41

Документи

29 вересня 2020 16:39
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:31
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НК СІСТЕМС"
#41473161
978 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2020 16:39
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:31
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
угода _1.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 12:04
Договір 1210-1 зміни до договору
16 жовтня 2020 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено прорядок розрахунків
Номер договору про закупівлю: 1210-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML