Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (першого поверху) нежитлової будівлі по вул. Сковороди, 2 смт. Чорнухи Полтавської області
Очікувана вартість
583 674,00 UAH
UA-2020-09-14-009767-b 7947fbda2213400797c10c8c7a642f81
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Сергійович Шостак

+380666304334 chornukhy_vykonkom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧОРНУХИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04384279
Вебсайт: https://chornuhynska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 37100, Україна , Полтавська обл., Чорнухинський р-н., смт. Чорнухи, вул. Центральна, буд. 39
Контактна особа: Віталій Сергійович Шостак
+380666304334
chornukhy_vykonkom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 19:09
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2020 20:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 15:52
Очікувана вартість: 583 674,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 918,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі міститься в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником оголошенні та шляхом застосування електронного аукціону.
Оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна (питома вага критерію «Ціна» – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (першого поверху) нежитлової будівлі по вул. Сковороди, 2 смт. Чорнухи Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37100, Україна, Полтавська область, смт Чорнухи, вулиця Сковороди, буд. № 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості обсягу робіт, протягом 7 робочих днів з дня отримання рахунку на оплату від Підрядника. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 7 робочих днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 19:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 19:09
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОРДІЯН ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ" 478 848,00
UAH з ПДВ
422 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД" 519 794,85
UAH з ПДВ
425 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Дніпрорембуд" 583 212,10
UAH з ПДВ
583 212,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 11:23
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:22
Пропозиція1.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 11:56
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:55
21. Паспорт.pdf
24 вересня 2020 11:55
10.Календарний графік.pdf
24 вересня 2020 11:55
12. Акт вик робіт.pdf
24 вересня 2020 11:55
23.Договірна ціна.pdf
24 вересня 2020 11:55
15. ВИТЯГ ЄДР.pdf
24 вересня 2020 11:55
20.Довідка-працівники.pdf
24 вересня 2020 11:55
19.Довідка-обладнання.pdf
24 вересня 2020 11:55
22.Лист-відгук.pdf
24 вересня 2020 11:55
14.Дефектний акт.pdf
24 вересня 2020 11:55
11. Договір-аналог.pdf
24 вересня 2020 11:55
13. Вартість вик робіт .pdf
24 вересня 2020 11:55
18.НАКАЗ.pdf
24 вересня 2020 11:55
7.Лист-згода з проектом.pdf
24 вересня 2020 11:55
8.Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

26 вересня 2020 14:32
Електронний підпис
26 вересня 2020 14:17
ПВР до ЛК 2-1-2 (стор.224-226).PDF
26 вересня 2020 14:17
ПВР до ЛК 2-1-1 (стор. 211-217).PDF
26 вересня 2020 14:17
Стор. 128-129.pdf
26 вересня 2020 14:17
Стор. 114-126.pdf
26 вересня 2020 14:17
стор. 78-91.pdf
26 вересня 2020 14:17
стор. 63-77.pdf
26 вересня 2020 14:17
стор. 39-62.pdf
26 вересня 2020 14:17
Стор. 92-112.pdf
26 вересня 2020 14:17
Виписка з ЄДР (стор. 22-24).PDF
26 вересня 2020 14:17
СТАТУТ (стор. 2-18).PDF
26 вересня 2020 14:17
Зміст пропозиції.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОРДІЯН ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД"

ТОВ "Дніпрорембуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГОРДІЯН ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ"
#2568904196
Переможець 422 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 12:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОРДІЯН ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ"
#2568904196
422 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2021 15:47
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 19:31
Робота Капітальний ремонт ЦНАП зовнішні роботи Спрощена закупівля 2 Дод угода 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 19:30
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 17:00
Робота Капітальний ремонт ЦНАП зовнішні роботи Спрощена закупівля 2 Дод угода.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 16:46
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 16:55
Додаток_08.10.2020.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 16:52
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 12:03
Робота Капітальний ремонт ЦНАП зовнішні роботи Спрощена закупівля 2.pdf укладений
12 жовтня 2020 11:59
Робота Капітальний ремонт ЦНАП зовнішні роботи.pdf укладений
12 жовтня 2020 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додано - договірну ціну, та графік виконання будівельно - монтажних робіт
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строки виконання робіт: до 19 листопада 2020 року, за умови здійснення фінансування у повному обсязі.
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 40214,00 гривень. Загальна сума договору становить 81786,00 гривень.
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 422 000,00
UAH