Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт аудиторій №210; №211; №309; №412 та №426 в навчальному корпусі №1 Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою вул. Шевченка, 95 в м. Чернігові
Очікувана вартість
2 042 155,00 UAH
UA-2020-09-14-008369-b ● 5287c2b4b317468ab56e17b560758c2a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Чернігівська політехніка" |
Код ЄДРПОУ: | 05460798 |
Вебсайт: | http://www.stu.cn.ua |
Місцезнаходження: | 14035, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Шевченка, 95 |
Контактна особа: |
Горленко Людмила +380462665131 komitet_stu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2020 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 2 042 155,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 210,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт аудиторій №210; №211; №309; №412 та №426 в навчальному корпусі №1 Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою вул. Шевченка, 95 в м. Чернігові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14035, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Кінцевий (остаточний) розрахунок за виконані в цілому роботи на Об’єкті здійснюється Замовником у десятиденний термін (10 (десять) календарних днів) після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт. Розрахунок за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Замовник також може (має право) проводити часткову оплату (поетапні розрахунки) виконаних за Договором робіт шляхом здійснення проміжних платежів за фактично виконану Виконавцем роботу на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат) у десятиденний термін (10 (десять) календарних днів) після виконання і приймання виконаної частини робіт, передбачених Договором. Поетапні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює у безготівковій формі за умови наявності відповідного бюджетного фінансування та в межах надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника на проведення робіт, які є предметом даного Договору. У випадку затримки оплати робіт Замовником, через відсутність відповідного бюджетного фінансування, Замовник зобов’язується провести оплату наданих Підрядником робіт протягом 10 (десяти) календарних днів з дня надходження коштів на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2020 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2020 16:22 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (капРемонт аудиторій 210_211_309_412_426).doc | |
14 вересня 2020 16:22 |
Додаток_1 КД_(аркуші 151-180).pdf | |
14 вересня 2020 16:22 |
Додаток_1 КД_(аркуші 91-120).pdf | |
14 вересня 2020 16:22 |
Додаток_1 КД_(аркуші 60-90).pdf | |
14 вересня 2020 16:22 |
Додаток_1 КД_(аркуші 31-59).pdf | |
14 вересня 2020 16:22 |
Додаток_1 КД_(аркуші 1-30).pdf | |
14 вересня 2020 16:22 |
Додаток_1 КД_(акркуші 121-150).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтверджуючі документи
Дата подання: 15 вересня 2020 13:51
Дата відповіді: 15 вересня 2020 16:50
В Додатку 3 в підпунктах 2.2 та 3.3 вимагається надати підтверджуючі документи щодо матеріально-технічної бази та персоналу. Чи достатньо буде надати один з перелічених документів?
Відповідь: Шановний Учаснику на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено перелік кваліфікаційних критеріїв, підтвердження яких Замовник може вимагати від Учасника, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тендерною документацією передбачено подання Учасником документально підтвердженої інформації про відповідність Учасника всім вищезазначеним кваліфікаційним критеріям.
Згідно пункту 2 Додатку 3 до Тендерної документації надається документально підтверджена інформація щодо матеріально-технічної бази необхідної для виконання замовлення. Згідно пункту 3 Додатку 3 до Тендерної документації надається документально підтверджена інформація щодо наявності кваліфікованого персоналу необхідного для виконання замовлення.
При цьому довідкова інформація передбачена п.п. 2.1 Додатку 3 та п.п. 3.1 Додатку 3 у відповідності до Тендерної документації подається у довільній формі з обов’язковим зазначенням даних, передбачених Тендерною документацією.
Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати і документи передбачені п.п. 2.2 Додатку 3 – підтверджуючі документи, що надають право володіння та/або користування заявленою матеріально-технічною базою (свідоцтво про право власності, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, технічний паспорт, інвентарна картка обліку основних засобів, оборотно-сальдова відомість, договір оренди і т.п.) так і документ(-ти) передбачені п.п. 3.3 Додатку 3 – кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, якого буде задіяно для виконання замовлення.
Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено перелік кваліфікаційних критеріїв, підтвердження яких Замовник може вимагати від Учасника, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тендерною документацією передбачено подання Учасником документально підтвердженої інформації про відповідність Учасника всім вищезазначеним кваліфікаційним критеріям.
Згідно пункту 2 Додатку 3 до Тендерної документації надається документально підтверджена інформація щодо матеріально-технічної бази необхідної для виконання замовлення. Згідно пункту 3 Додатку 3 до Тендерної документації надається документально підтверджена інформація щодо наявності кваліфікованого персоналу необхідного для виконання замовлення.
При цьому довідкова інформація передбачена п.п. 2.1 Додатку 3 та п.п. 3.1 Додатку 3 у відповідності до Тендерної документації подається у довільній формі з обов’язковим зазначенням даних, передбачених Тендерною документацією.
Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати і документи передбачені п.п. 2.2 Додатку 3 – підтверджуючі документи, що надають право володіння та/або користування заявленою матеріально-технічною базою (свідоцтво про право власності, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, технічний паспорт, інвентарна картка обліку основних засобів, оборотно-сальдова відомість, договір оренди і т.п.) так і документ(-ти) передбачені п.п. 3.3 Додатку 3 – кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, якого буде задіяно для виконання замовлення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Чернігів Буд" |
1 644 645,24
UAH з ПДВ
|
1 411 000,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГУЛА О.М. |
1 608 968,29
UAH з ПДВ
|
1 498 579,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "НОМІНАЛ" |
1 627 153,39
UAH з ПДВ
|
1 498 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФДС БУД" |
1 829 064,77
UAH з ПДВ
|
1 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Чернігів Буд" #43081533 |
Переможець |
1 411 000,77
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 12:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 22:13
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 11:43
|
ДУ_1 (до Договору_665).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2020 12:51
|
ДОГОВІР_665.pdf | укладений |
23 жовтня 2020 12:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 665 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |