Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги хірургічних стаціонарних закладів)
Очікувана вартість
5 820 000,00 UAH
UA-2020-09-14-006713-b 9449d0f6c7844cafbff3a2e5beab7062
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельниченко Андрій Володимирович

+38050-495-72-65 ANDRUMEL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01998986
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32
Контактна особа: Мельниченко Андрій Володимирович
+38050-495-72-65
ANDRUMEL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
п. 1. частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 18:00
Оскарження наміру укласти договір: 25 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Усі документи, що мають відношення до переговорної процедури та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено, складені іншою мовою, надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою (нотаріальне посвідчення перекладу не вимагається). Допускається надання рекламних проспектів виробника, інструкцій з використання запропонованого товару та інших документів виробника російською мовою без надання перекладу на українську мову.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260 посл.
Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
(Послуги хірургічних стаціонарних закладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, вул. М'ясоєдовська,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

14 вересня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 15:04
20200914_144548.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"КАРДІКА АСІСТАНС"
#40339704
Переможець 5 817 110,00
UAH
14 вересня 2020 18:00

Документи

14 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:59
20200914_144548.PDF
14 вересня 2020 17:58
Протокол перем.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 18:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"КАРДІКА АСІСТАНС"
#40339704
5 817 110,00
UAH
Документи

Документи

14 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:59
20200914_144548.PDF
14 вересня 2020 17:58
Протокол перем.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 13:18
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 11:18
Додаткова угода 4 до Договору 225 (1).pdf зміни до договору
28 січня 2021 11:17
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:16
Додаткова угода 3 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:16
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 16:52
Додаткова угода 2 (1).pdf зміни до договору
03 листопада 2020 16:51
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 11:46
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
28 вересня 2020 11:45
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 11:00
Договір 225.pdf укладений
25 вересня 2020 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною платіжних реквізитів Замовника та у зв'язку із зменшення ціни за одиницю однієї із послуг
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшеннямціни договору
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною ціни Договору. У зв'язку з необхідністю продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, а саме до 31.03.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з продоженням строку дії Договору на наступний рік на суму, що не перевищує 20% від суми Договору.
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 207 340,50
UAH