Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

система локального відеонагляду з монтажем та пусконалагодженням системи (комплект з 20 відеокамер) (35125300-2 - Камери відеоспостереження для охоронних систем)
Очікувана вартість
598 370,00 UAH
UA-2020-09-14-006679-b d1824f124c064618a3e6cb2bccb818de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Григорович Троян

+380681626521 troyana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Малоперещепинської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 04382599
Вебсайт: https://gromada.org.ua/gromada/mpereshepynska/
Місцезнаходження: 39320, Україна , Полтавська обл., Новосанжарський район, с. Мала Перещепина, вул. Незалежності, 44
Контактна особа: Анатолій Григорович Троян
+380681626521
troyana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 15:56
Очікувана вартість: 598 370,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 951,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
система локального відеонагляду з монтажем та пусконалагодженням системи (комплект з 20 відеокамер) (35125300-2 - Камери відеоспостереження для охоронних систем)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 15:03
Тендерна документацiя.docx
14 вересня 2020 15:03
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лемешко Олександр Георгійович 567 000,00
UAH з ПДВ
531 096,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Відеосервіс 2020 568 337,00
UAH з ПДВ
532 433,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОЛТУС ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 597 000,00
UAH з ПДВ
597 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БІДАХ АННА ВАСИЛІВНА" 598 370,00
UAH з ПДВ
598 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 08:39
Довідка судимість.pdf
12 жовтня 2020 08:39
Довідка податкова.PDF
12 жовтня 2020 08:39
Довідка дитяча праця.PDF
07 жовтня 2020 12:06
Лист відгук Харсіки.pdf
29 вересня 2020 16:01
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:00
Лист ОПТІКНЕТ-НС.pdf
29 вересня 2020 15:59
Копія Лист ОПТІКНЕТ-НС.pdf
29 вересня 2020 15:59
Лист відгук_1.pdf
29 вересня 2020 15:59
Цінова пропозиція.pdf
29 вересня 2020 15:59
Копія Лист Хомнет.pdf
29 вересня 2020 15:59
Технічна специфікація.pdf
29 вересня 2020 15:59
Заява.pdf
29 вересня 2020 15:59
Довідка щодо печатки.pdf
29 вересня 2020 15:59
Сертифікат_камери_Hikvision.pdf
29 вересня 2020 15:59
Паспорт_код.pdf
29 вересня 2020 15:59
Лист Хомнет.pdf
29 вересня 2020 15:59
Лист санкції.pdf
29 вересня 2020 15:59
Лист пояснення.pdf
29 вересня 2020 15:59
Лист згода.pdf
29 вересня 2020 15:59
Аналогічний договір 2.pdf
29 вересня 2020 15:59
Лист дилер.pdf
29 вересня 2020 15:59
Аналогічний договір 1.pdf
29 вересня 2020 15:59
Лист відгук_2.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 20:17
Електронний підпис
29 вересня 2020 20:02
Електронний підпис
29 вересня 2020 20:00
Матеріально-тех. база.pdf
29 вересня 2020 20:00
Штат фахівців.pdf
29 вересня 2020 20:00
Дозволи з охорони праці.pdf
29 вересня 2020 20:00
Цінова пропозиція.pdf
29 вересня 2020 20:00
Статут.pdf
29 вересня 2020 20:00
Рахунок Приватбанк.pdf
29 вересня 2020 20:00
Протокол 1.pdf
29 вересня 2020 20:00
витяг.pdf
29 вересня 2020 20:00
Виписка ТОВ.pdf
29 вересня 2020 20:00
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 20:43
Електронний підпис
29 вересня 2020 20:39
14. Пропозиція.PDF
29 вересня 2020 19:23
Відгук Драбинівка.pdf
29 вересня 2020 19:23
Відгук Восток.pdf
29 вересня 2020 19:23
16. Згода з тех умовами.pdf
29 вересня 2020 19:23
14. Пропозиція.PDF
29 вересня 2020 19:23
13. Проект договору.PDF
29 вересня 2020 19:23
12. Паспорт+код.PDF
29 вересня 2020 19:23
9. Витяг з РПЄП.PDF
29 вересня 2020 19:23
8. Витяг з ЄДР юр.осіб.PDF
29 вересня 2020 19:23
6. ст. 17.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 20:48
Пропозиція.pdf
29 вересня 2020 20:48
єдиний податок Бідах.PDF
29 вересня 2020 20:48
ВИПИСКА БІДАХ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лемешко Олександр Георгійович

ТОВ Відеосервіс 2020

ФОП "СОЛТУС ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП "БІДАХ АННА ВАСИЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Лемешко Олександр Георгійович
#2257403916
Переможець 531 096,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 12:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2020 10:24

Вимога про усунення невідповідностей

1) Виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.2.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, учасник процедури має надати у складі тендерної пропозиції інформацію, виконану у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) постачання товару(ів), що є еквівалентічним предмету даної процедури закупівлі, (для виконання даного критерію достатньо надання інформації за одним еквівалентічним договором). Відповідно до вимог форми Додатку 1.1. учасник має зазначити у надані й довідці ПІП відповідальної особи замовник, місце постачання товарів (надання послуг), обсяг та вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору). Учасником ФОП Лемешко О.Г. надано відповідну довідку, однак не зазначено інформації, яка вимагалась формою Додатку 1.1. п.2.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, Надати оновлену інформацію у вигляді довідки, з урахуванням вимог п.2.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, з зазначенням ПІП відповідальної особи замовника, місце постачання товарів (надання послуг), обсяг та вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору). Довідка може надаватись за іншим номером та датою реєстрації. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації 3) Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену інформацію у вигляді довідки, з урахуванням вимог п.2.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, з зазначенням ПІП відповідальної особи замовника, місце постачання товарів (надання послуг), обсяг та вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору). Довідка може надаватись за іншим номером та датою реєстрації 4)Виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.2.3 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, учасник процедури має надати у складі тендерної пропозиції копію(ії) відгуку(ів) від замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника еквівалентічного(их) договору(ів), зазначеного(их) у довідці, яка надається на вимогу п.3.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. Відгуки мають бути надані від усіх замовників після фактичного виконання усіх зобов’язань з боку учасника та надані за усіма договорами, вказаних у довідці, яка надається на вимогу п.2.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. Учасником ФОП Лемешко О.Г. зазначено інформаціїю за договорами №85 від 01.11.2018 р, № 84 від 01.11.2018 р. та № 39 від 07.04.2020 р. Однак відгук не надано за договором №84 від 01.11.2018 р 5) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.3 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації 6) Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати відгук за договором №84 від 01.11.2018 р.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лемешко Олександр Георгійович
#2257403916
531 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 12:23
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 15:46
Договір.PDF укладений
23 жовтня 2020 15:43

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2020 13:37
531 096,00 UAH UA758201720344201021149021639
Виконком Малоперещепинської сільради
UA063052990000026004036302210
ФОП Лемешко О.Г.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 531 096,00
UAH