Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт частини дороги по вул. О. Кобилянської в с. Чагор Глибоцького району Чернівецької області)
Очікувана вартість
1 037 346,00 UAH
UA-2020-09-14-006577-b 04d647547928478ab60225ac520313c5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петруняк Тетяна Степанівна

+380373438584 sil_radacagor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чагорська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04418498
Вебсайт: http://gromady.cv.ua/gl/rada/60/
Місцезнаходження: 60412, Україна , Чернівецька обл., село Чагор, вулиця Незалежності, 79
Контактна особа: Петруняк Тетяна Степанівна
+380373438584
sil_radacagor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 15:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 15:03
Очікувана вартість: 1 037 346,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 187,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини дороги по вул. О. Кобилянської в с. Чагор Глибоцького району Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60412, Україна, Чернівецька область, с.Чагор Глибоцький район, вул. Незалежності,79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2020  —  20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 14:59
Спрощена документація Чагор вул Кобилянської 14_09_2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НВФ"Капітал" 1 036 670,39
UAH з ПДВ
1 036 670,39
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 18:36
Електронний підпис
22 вересня 2020 18:34
27 копія виписки з ЄДР.PDF
22 вересня 2020 18:34
24 лист аванс.PDF
22 вересня 2020 18:34
19 розрахунок ЗВВ до ЛК.PDF
22 вересня 2020 18:34
17 відомість ресурсів.PDF
22 вересня 2020 18:34
16 локальний кошторис.PDF
22 вересня 2020 18:34
9 досвід.rar
22 вересня 2020 18:34
8 довідка досвід.PDF
22 вересня 2020 18:34
7 довідка працівники.PDF
22 вересня 2020 18:34
3 довідка обладнання.PDF
22 вересня 2020 18:34
2 довідка субпідряд.PDF
22 вересня 2020 18:34
1 пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НВФ"Капітал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "НВФ"Капітал"
#36346417
Переможець 1 036 670,39
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 16:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "НВФ"Капітал" #36346417

№ рішення у справі

164-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НВФ"Капітал"
#36346417
1 036 670,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:59
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 15:22
Ду1 від 22_10_20.jpeg зміни до договору
27 жовтня 2020 15:19
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 16:32
Договір укладений
05 жовтня 2020 16:23

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
14 грудня 2020 11:12
1 036 670,39 UAH UA708201720344231019100030447
Чагорська с/р
UA033563340000026004300493377
ПП "НВФ"Капiтал"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пандемії корона вірусної хвороби COVID-19 та виникнення обставин, що затримують виконання робіт не з вини Підрядника (погодно-кліматичні умови) пункт 5.1 викласти у редакції наступного змісту "Строк виконання робіт - до 20.11.2020 року"
Номер договору про закупівлю: 253
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 036 670,39
UAH (в тому числі ПДВ 172 778,40 UAH)