Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі (пральня) дошкільного начального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №81 «Незабудка» Черкаської міської ради за адресою: вул. Благовісна, 272 м. Черкаси» (коригування)» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
304 730,40 UAH
UA-2020-09-14-005602-a 35242c97758a4d0e9fcec34d4c5c3708
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорочан Максим Анатолійович

+380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Сорочан Максим Анатолійович
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 21:59
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 14:56
Очікувана вартість: 304 730,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 828,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст. 2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції учасників – відповідно до тендерної документації; Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі-відповідно до Додатку 1
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код за ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі (пральня) дошкільного начального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №81 «Незабудка» Черкаської міської ради за адресою: вул. Благовісна, 272 м. Черкаси» (коригування)» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Благовісна, 272
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 3 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 22:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 22:00
ОГОЛОШЕННЯ-НезабудКА.docx
14 вересня 2020 22:00
Додаток 2.docx
14 вересня 2020 22:00
Додаток 1.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Конструкторське бюро Гарант 302 295,00
UAH з ПДВ
302 295,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99" 303 927,60
UAH з ПДВ
303 927,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 18:01
Електронний підпис
23 вересня 2020 18:00
Кошторис..pdf
23 вересня 2020 18:00
297 ТЕНДЕР Незабудка.imd
23 вересня 2020 14:32
Електронний підпис
23 вересня 2020 14:30
Проект-договору.pdf
23 вересня 2020 14:30
Паспорт Стасишен_.pdf
23 вересня 2020 14:30
Ліцензія.pdf
23 вересня 2020 14:30
листи та довідки 2..pdf
23 вересня 2020 14:30
листи та довідки 1.pdf
23 вересня 2020 14:30
кошторис.pdf
23 вересня 2020 14:30
Декларація.pdf
23 вересня 2020 14:30
відгук ДНЗ81.pdf
23 вересня 2020 14:30
Витг ЄП.pdf
23 вересня 2020 14:30
Аналогічний договір1..pdf
23 вересня 2020 14:30
297 тендер Незабудка.imd

Публічні документи

23 вересня 2020 18:47
Електронний підпис
23 вересня 2020 18:45
Кошторис.pdf
23 вересня 2020 18:45
аналогічний договір.pdf
23 вересня 2020 18:45
Листи та довідки.pdf
23 вересня 2020 18:45
Техн хар-ки.pdf
23 вересня 2020 18:45
Довідка довкілля 2.pdf
23 вересня 2020 18:45
Проект договору.pdf
23 вересня 2020 18:45
Лицензія.PDF
23 вересня 2020 18:45
5 Статут новий.PDF
23 вересня 2020 18:45
3 Паспорт директора.PDF
23 вересня 2020 18:45
Додаток до ліцензії.PDF
23 вересня 2020 18:45
59.imd
23 вересня 2020 18:45
декларація копія.pdf
23 вересня 2020 18:45
декларація оригінал.pdf
23 вересня 2020 18:45
Відгук.pdf
23 вересня 2020 18:45
5 опис.pdf
23 вересня 2020 18:45
3 Код.PDF
23 вересня 2020 18:44
3 Наказ на призначення.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Конструкторське бюро Гарант

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМПРОМБУД - 99"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Конструкторське бюро Гарант
#41051376
Переможець 302 295,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 17:08

Документи

28 вересня 2020 17:08
Електронний підпис
28 вересня 2020 17:06
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Конструкторське бюро Гарант
#41051376
302 295,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2020 17:08
Електронний підпис
28 вересня 2020 17:06
Протокольне рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 18:03
кб-3 укладений
25 січня 2022 18:01
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 11:48
001 (31)_merged.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 11:45
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 13:17
ДНЗ _81 Кап.рем (пральня) ДУ.jpg зміни до договору
24 березня 2021 13:12
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:51
календарний план-графік оновлений зміни до договору
04 січня 2021 17:48
ДУ 4 зміни до договору
04 січня 2021 17:48
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 17:15
ДНЗ _81 Кап.рем(пральня )кориг. ДУ (1).jpg зміни до договору
12 листопада 2020 17:14
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 17:43
Днз _81 К.р.(пральня)ДУ_2 (1).jpg зміни до договору
29 жовтня 2020 17:42
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 16:14
ilovepdf_merged (3).pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 15:15
договір укладений
13 жовтня 2020 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4.2 Договору викласти в новій редакції; Розділ 5 доповнити п.5.6; п.8.1 Договору викласти в новій редакції; Розділ 14 викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 81/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункти Договору 4.3, 5.3, 7.5, 13.5, 13.6 викласти в новій редакції, розділ 13 додати пунктом 13.7
Номер договору про закупівлю: 81/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку зі зміною банківських реквізитів, реквізити Підрядника у розідлі №15 Договору викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 81/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 41 Закону України „Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25 грудня 2015 року та відповідно до п.12.1.-12.2. Договору викласти в новій редакції: пункти 3.1, 11.1. і в календарний план-графік
Номер договору про закупівлю: 81/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.15 Договору викласти в новій редакції (Нові банківські реквізити Замовника)
Номер договору про закупівлю: 81/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.1 Договору викласти в ноовій редакції: Ціна Договору становить 230656,00 грн. (-фінансування 2020 року - 80 182,00 грн., -фінансування 2021 року - 150 474,00 грн.) ; Додатки №1, №2, №3, №4а,б,в,г,д, №5а,б,в,г,д, №6а,б,в,г,д
Номер договору про закупівлю: 81/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 230 656,00
UAH