Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Software services
Software services
Очікувана вартість
40 000 000,00 UAH
UA-2020-09-14-005348-a ● 48aa8b3572c543b093a2e27b50baed4a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки" |
Код ЄДРПОУ: | 34963949 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, 14 |
Контактна особа: |
Конюшняк Вікторія 380984800436 viktoriia.koniushniak@icdc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Derzhavne pidpriyemstvo "Galuzevii centr cifrovizaciyi ta kiberbezpeki" |
National ID: | 34963949 |
Contact point: |
Viktoriia Koniushniak 380984800436 viktoriia.koniushniak@icdc.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2020 19:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2021 14:34 |
Очікувана вартість: | 40 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 400000 UAH |
Publication date: | 14 вересня 2020 19:04 |
Enquiries until: | 27 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 березня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 40 000 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 200 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення системи забезпечення мультимодальних вантажних перевезень, інтеграція з іншими системами, та цифровізація процесів у портах України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Development of a system for providing multimodal freight transportation, integration with other systems, and digitalization of processes in the ports of Ukraine
CPV: 72260000-5
Період постачання:
з 31 березня 2021 по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | - Оплата послуг з постачання та впровадження Системи Етапу 1 згідно з Календарним планом здійснюється Замовником протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту готовності Системи до експлуатації по Етапу 1 (в рамках постачання ядра Системи: модуль ERP, модуль ведення нормативно-довідкової інформації, модуль BPM, модуль роботи з насипними вантажами), за умови наявності підписаних Сторонами Актів приймання-передачі всіх наданих за цим Етапом послуг. - Оплата послуг з постачання та впровадження Системи по Етапу 2 згідно з Календарним планом здійснюється Замовником в наступному порядку: - за послуги по п.2.1 та п.2.2 Календарного плану - протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту готовності до експлуатації по Етапу 2 (в рамках поетапного розширення функціоналу: модуль портових, авіаційних та автомобільних процесів) за умови наявності підписаних актів приймання-передачі наданих послуг по п.2.1 та п.2.2 Календарного плану; - за послуги по п.2.3 та п.2.4 Календарного плану - протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту готовності до експлуатації по Етапу 2 (в рамках поетапного розширення функціоналу: модуль інтеграції в режимі реального часу (в тому числі АРІ)) за умови наявності підписаних актів приймання-передачі наданих по п.2.3 та п.2.4 Календарного плану; - за послуги по п.2.5 та п.2.6 Календарного плану - протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Акту готовності Системи до експлуатації по Етапу 2 (в рамках поетапного розширення функціоналу: мобільний додаток (мобільний клієнт)) за умови наявності підписаних актів приймання-передачі наданих послуг по п.2.5 та п.2.6 Календарного плану. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 15:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 15:54 |
Тендерна документація_мультимодал_зі змінами 2.docx | |
26 лютого 2021 15:53 |
Перелік змін.docx | |
10 листопада 2020 20:01 |
ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Дата подання: 02 жовтня 2020 17:51
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 17:06
1. Просимо надати інформацію, в межах реалізації якої бюджетної програми проводиться дана закупівля, якими нормативними документами таку програму затверджено, а також яким є цільове призначення бюджетних коштів.
2. Відповідно до п. 1 додатку 1 до тендерної документації предметом закупівлі є Система для забезпечення мультимодальних вантажних перевезень у портах України для автоматизації обліку і управління ресурсами система E-Port.
Наразі, Система E-Port зі схожими функціональними можливостями вже впроваджена та використовується для автоматизації процесів у морському порті Ольвія.
Просимо надати пояснення, в чому полягають відмінності між вказаними системами (якщо такі є).
3. Вказані у п. 3.4. додатку 1 до тендерної документації нормативні документи стосуються виключно функціоналу (технічних можливостей) «морського вікна», що врегульовано, зокрема зазначеним Регламентом (ЄС) 2019/1239 від 20.06.2019, та яке має врегулювати та автоматизувати саме морський сегмент перевезень. Разом із тим, зміст тендерної документації та опис запланованого до закупівлі продукту свідчить про інше. Так, у пп. 4.5., 4.6., 4.7. додатку 1 та інших, а також у календарному плані, вказані вимоги до планованих модулів, які не мають відношення як до сфери застосування зазначених у п. 3.4. додатку 1 нормативних документів, так і до самого поняття «морського вікна».
Просимо надати інформацію: 1) який сегмент все ж таки планується автоматизувати, 2) якими нормативними документами, окрім вказаних у п. 3.4., врегульований предмет закупівлі та яким нормативним вимогам він має відповідати.
4. В заголовку тендерної документації вказаний код закупівлі 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» з розділу «Послуги у сфері інформаційних технологій». Разом із тим, зі змісту тендерної документації вбачається, що продуктом розробки є саме «інформаційна система», для створення якої в ДК 021:2015 є окремий розділ – 48000000-8 «Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи».
Просимо уточнити код даної закупівлі у відповідності до Державного класифікатора.
5. Відповідно до тендерної документації, надання технічного завдання планується на другому етапі календарного плану, тобто після постачання «ядра» (постачання вказаних у першому етапі модулів), що не відповідає вимогам означеного стандарту. У разі якщо предмет закупівлі дійсно стосується автоматизованої інформаційної системи, до його розробки, включаючи згадані модулі, мають застосовуватись положення стандарту ДСТУ 34.602-89 «Технічне завдання на створення автоматизованої системи».
Просимо викласти у тендерній документації технічне завдання на створення системи у відповідності до ДСТУ 34.602-89 «Технічне завдання на створення автоматизованої системи».
6. Просимо конкретизувати вимоги щодо рівня захисту інформації. Зокрема, просимо уточнити необхідність наявності комплексної системи захисту інформації у відповідно до визначень Закону України «Про захист інформації у інформаційно-телекомунікаційних системах» та наявність атестату відповідності від Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України (або відсутності такої необхідності). Також просимо вказати, які додаткові вимоги висуваються відносно захисту інформації у системі (якщо такі є).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Просимо надати інформацію, в межах реалізації якої бюджетної програми проводиться дана закупівля, якими нормативними документами таку програму затверджено, а також яким є цільове призначення бюджетних коштів.
Відповідь:
Дана закупівля в межах реалізації бюджетної програми на 2020 рік Міністерства інфраструктури України за КПКВК 31011230 «Здійснення заходів щодо підтримки впровадження транспортної стратегії України» (паспорт бюджетної програми затверджено наказом Міністерства інфраструктури України від 30.07.2020р. № 432 (зі змінами та доповненнями).
Механізм використання бюджетних коштів за вказаною бюджетною програмою визначено Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів щодо підтримки реалізації державної політики у сфері транспорту, затвердженим Постановою Кабінету міністрів України від 31 серпня 2011 р. № 914 «Питання виконання Угоди про фінансування програми "Підтримка впровадження транспортної стратегії України".
Вказаним порядком Головним розпорядником бюджетних коштів визначено Мінінфраструктури, а одержувачем - державне підприємство "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки", яке забезпечує впровадження програм з кіберзахисту, цифровізації, проектів інформатизації, їх розвитку.
2. Відповідно до п. 1 додатку 1 до тендерної документації предметом закупівлі є Система для забезпечення мультимодальних вантажних перевезень у портах України для автоматизації обліку і управління ресурсами система E-Port. Наразі, Система E-Port зі схожими функціональними можливостями вже впроваджена та використовується для автоматизації процесів у морському порті Ольвія. Просимо надати пояснення, в чому полягають відмінності між вказаними системами (якщо такі є).
Відповідь:
Як вбачається з інформації з сайту Міністерства інфраструктури України за 17.08.2018р. Колишній очільник міністерства Володимир Омелян повідомляє: «…Враховуючи новизну ідеї про розробку та запровадження системи Е-Port, особливості та складнощі у процесу реформування портової галузі, ми вирішили розпочати з пілотного проекту − автоматизувати всю роботу одного конкретного порту. Таким тестовим майданчиком для системи Е-Port став порт «Ольвія».
Таким чином, існуюча пілотна система Е-Port з обмеженими функціональними можливостями забезпечує управління процесами виключно одного конкретного порту.
Метою ж створення системи електронної взаємодії E-PORT є створення єдиної глобальної системи забезпечення мультимодальних перевезень, обліку, управління та залучення в єдине інформаційне середовище в морських портах України всіх учасників процесу (ДП «АМПУ», капітанів портів, морських агентів, державних органів, уповноважених здійснювати відповідні заходи офіційного контролю в пунктах пропуску через державний кордон України та ін.).
Єдина система управління має забезпечити максимальну інтеграцію з інформаційними системами різних організацій, що беруть участь в обробці, перевезення та оформлення вантажів в морських портах України, зокрема з Укрзалізницею, а також інтеграцію з інформаційними системами інших країн, які зацікавлені у обміні інформацією та Глобальною інтегрованою інформаційною системою судноплавства (ГІСІС)
Єдина система управління має забезпечити прозорість усіх дій з супроводу та оформлення вантажів у режимі реального часу і, на цій основі – ліквідацію підґрунтя для зловживань в цьому процесі;
Результатом впровадження єдиної система має бути прискорення документообігу, підвищення пропускної спроможності всіх учасників процесів.
3. Вказані у п. 3.4. додатку 1 до тендерної документації нормативні документи стосуються виключно функціоналу (технічних можливостей) «морського вікна», що врегульовано, зокрема зазначеним Регламентом (ЄС) 2019/1239 від 20.06.2019, та яке має врегулювати та автоматизувати саме морський сегмент перевезень. Разом із тим, зміст тендерної документації та опис запланованого до закупівлі продукту свідчить про інше. Так, у пп. 4.5., 4.6., 4.7. додатку 1 та інших, а також у календарному плані, вказані вимоги до планованих модулів, які не мають відношення як до сфери застосування зазначених у п. 3.4. додатку 1 нормативних документів, так і до самого поняття «морського вікна». Просимо надати інформацію: 1) який сегмент все ж таки планується автоматизувати, 2) якими нормативними документами, окрім вказаних у п. 3.4., врегульований предмет закупівлі та яким нормативним вимогам він має відповідати.
Відповідь:
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі наведені у тендерній документації. Весь перелік функціональних вимог до системи, що планується до закупівлі наведено в розділі 4 додатку №1 до тендерної документації. Система є комплексною та включає в себе в тому числі і функціонал «морського вікна», але не обмежується ним.
Що стосується предмету закупівлі, то окрім іншого закупівля відбувається в рамках Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року, затвердженої Розпорядженням Кабірнету міністрів України від 30 травня 2018 р. № 430-р.
4. В заголовку тендерної документації вказаний код закупівлі 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» з розділу «Послуги у сфері інформаційних технологій». Разом із тим, зі змісту тендерної документації вбачається, що продуктом розробки є саме «інформаційна система», для створення якої в ДК 021:2015 є окремий розділ – 48000000-8 «Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи». Просимо уточнити код даної закупівлі у відповідності до Державного класифікатора.
Відповідь:
Відповідно до ч. 2 статті 21 Закону, Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, в тому числі назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Відповідно до ч. 2 статті 22 Закону, У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема кількість товару та місце його поставки, а також опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами.
Враховуючи наведене, Замовник самостійно визначає предмет закупівлі, в тому числі кількість, місце поставки та його опис. З огляду на викладене, норми Закону дотримані у повній мірі.
5. Відповідно до тендерної документації, надання технічного завдання планується на другому етапі календарного плану, тобто після постачання «ядра» (постачання вказаних у першому етапі модулів), що не відповідає вимогам означеного стандарту. У разі якщо предмет закупівлі дійсно стосується автоматизованої інформаційної системи, до його розробки, включаючи згадані модулі, мають застосовуватись положення стандарту ДСТУ 34.602-89 «Технічне завдання на створення автоматизованої системи». Просимо викласти у тендерній документації технічне завдання на створення системи у відповідності до ДСТУ 34.602-89 «Технічне завдання на створення автоматизованої системи».
Відповідь:
Відповідно до ч. 2 статті 22 Закону, У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті Закону.
Враховуючи наведене, Замовник самостійно визначає інформацію щодо технічних характеристик, в тому числі спосіб підтвердження. З огляду на викладене, норми Закону дотримані у повній мірі в цій частині.
6. Просимо конкретизувати вимоги щодо рівня захисту інформації. Зокрема, просимо уточнити необхідність наявності комплексної системи захисту інформації у відповідно до визначень Закону України «Про захист інформації у інформаційно-телекомунікаційних системах» та наявність атестату відповідності від Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України (або відсутності такої необхідності). Також просимо вказати, які додаткові вимоги висуваються відносно захисту інформації у системі (якщо такі є).
Відповідь:
Відповідно до ч. 2 статті 22 Закону, У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті Закону.
Відповідно до ч. 3 статті 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 Розділу Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати чинний експертний висновок, зареєстрований в Держспецзв’язку, який засвідчує, що пропоноване Учасником програмне забезпечення має рівень гарантій не нижчий, ніж Г-2 коректності реалізації функціонального профілю безпеки відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-004-99. З огляду на викладене, учасник в складі тендерної пропозиції повинен завантажити вищезазначений документ.
Предметом закупівлі є саме Створення системи забезпечення мультимодальних вантажних перевезень, інтеграція з іншими системами, та цифровізація процесів у портах України.
Необхідність наявності комплексної системи захисту інформації у відповідно до визначень Закону України «Про захист інформації у інформаційно-телекомунікаційних системах» може бути визначено за результатами створення такої системи, а не до початку розробки через варіативність елементів та модулів ПЗ на етапах розробки, тестування та пуско-наладочних робіт.
Безпечне використання системи, також, може бути підтверджене дотриманням вимог процесів кіберзахисту (СУІБ), відповідно до вимог Закону України Про внесення змін до Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" щодо підтвердження відповідності інформаційної системи вимогам із захисту інформації Документ 681-IX, чинний, поточна редакція — Прийняття від 04.06.2020:
"Державні інформаційні ресурси та інформація з обмеженим доступом, крім державної таємниці, службової інформації та державних і єдиних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких визначено законами, можуть оброблятися в системі без застосування комплексної системи захисту інформації у разі виконання всіх таких умов:
підтвердження відповідності системи управління інформаційною безпекою за результатами процедури з оцінки відповідності національним стандартам України щодо систем управління інформаційною безпекою, яка проведена органом з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації чи національним органом з акредитації іншої держави, якщо і національний орган України з акредитації, і національний орган з акредитації такої держави є членами міжнародної або регіональної організації з акредитації та/або уклали з такою організацією угоду про взаємне визнання щодо оцінки відповідності;
використання для захисту інформації в системі засобів криптографічного захисту інформації, які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації;
жоден з елементів системи не може бути розташований на територіях України, на яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють своїх повноважень, на територіях держав, визнаних Верховною Радою України державами-агресорами, на територіях держав, щодо яких застосовані санкції відповідно до Закону України "Про санкції", та на територіях держав, які входять до митних союзів з такими державами;
виконання особливих вимог, встановлених Кабінетом Міністрів України до забезпечення захисту інформації в системах залежно від категорії державних інформаційних ресурсів або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, що обробляються".
Відповідь:
Дана закупівля в межах реалізації бюджетної програми на 2020 рік Міністерства інфраструктури України за КПКВК 31011230 «Здійснення заходів щодо підтримки впровадження транспортної стратегії України» (паспорт бюджетної програми затверджено наказом Міністерства інфраструктури України від 30.07.2020р. № 432 (зі змінами та доповненнями).
Механізм використання бюджетних коштів за вказаною бюджетною програмою визначено Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів щодо підтримки реалізації державної політики у сфері транспорту, затвердженим Постановою Кабінету міністрів України від 31 серпня 2011 р. № 914 «Питання виконання Угоди про фінансування програми "Підтримка впровадження транспортної стратегії України".
Вказаним порядком Головним розпорядником бюджетних коштів визначено Мінінфраструктури, а одержувачем - державне підприємство "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки", яке забезпечує впровадження програм з кіберзахисту, цифровізації, проектів інформатизації, їх розвитку.
2. Відповідно до п. 1 додатку 1 до тендерної документації предметом закупівлі є Система для забезпечення мультимодальних вантажних перевезень у портах України для автоматизації обліку і управління ресурсами система E-Port. Наразі, Система E-Port зі схожими функціональними можливостями вже впроваджена та використовується для автоматизації процесів у морському порті Ольвія. Просимо надати пояснення, в чому полягають відмінності між вказаними системами (якщо такі є).
Відповідь:
Як вбачається з інформації з сайту Міністерства інфраструктури України за 17.08.2018р. Колишній очільник міністерства Володимир Омелян повідомляє: «…Враховуючи новизну ідеї про розробку та запровадження системи Е-Port, особливості та складнощі у процесу реформування портової галузі, ми вирішили розпочати з пілотного проекту − автоматизувати всю роботу одного конкретного порту. Таким тестовим майданчиком для системи Е-Port став порт «Ольвія».
Таким чином, існуюча пілотна система Е-Port з обмеженими функціональними можливостями забезпечує управління процесами виключно одного конкретного порту.
Метою ж створення системи електронної взаємодії E-PORT є створення єдиної глобальної системи забезпечення мультимодальних перевезень, обліку, управління та залучення в єдине інформаційне середовище в морських портах України всіх учасників процесу (ДП «АМПУ», капітанів портів, морських агентів, державних органів, уповноважених здійснювати відповідні заходи офіційного контролю в пунктах пропуску через державний кордон України та ін.).
Єдина система управління має забезпечити максимальну інтеграцію з інформаційними системами різних організацій, що беруть участь в обробці, перевезення та оформлення вантажів в морських портах України, зокрема з Укрзалізницею, а також інтеграцію з інформаційними системами інших країн, які зацікавлені у обміні інформацією та Глобальною інтегрованою інформаційною системою судноплавства (ГІСІС)
Єдина система управління має забезпечити прозорість усіх дій з супроводу та оформлення вантажів у режимі реального часу і, на цій основі – ліквідацію підґрунтя для зловживань в цьому процесі;
Результатом впровадження єдиної система має бути прискорення документообігу, підвищення пропускної спроможності всіх учасників процесів.
3. Вказані у п. 3.4. додатку 1 до тендерної документації нормативні документи стосуються виключно функціоналу (технічних можливостей) «морського вікна», що врегульовано, зокрема зазначеним Регламентом (ЄС) 2019/1239 від 20.06.2019, та яке має врегулювати та автоматизувати саме морський сегмент перевезень. Разом із тим, зміст тендерної документації та опис запланованого до закупівлі продукту свідчить про інше. Так, у пп. 4.5., 4.6., 4.7. додатку 1 та інших, а також у календарному плані, вказані вимоги до планованих модулів, які не мають відношення як до сфери застосування зазначених у п. 3.4. додатку 1 нормативних документів, так і до самого поняття «морського вікна». Просимо надати інформацію: 1) який сегмент все ж таки планується автоматизувати, 2) якими нормативними документами, окрім вказаних у п. 3.4., врегульований предмет закупівлі та яким нормативним вимогам він має відповідати.
Відповідь:
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі наведені у тендерній документації. Весь перелік функціональних вимог до системи, що планується до закупівлі наведено в розділі 4 додатку №1 до тендерної документації. Система є комплексною та включає в себе в тому числі і функціонал «морського вікна», але не обмежується ним.
Що стосується предмету закупівлі, то окрім іншого закупівля відбувається в рамках Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року, затвердженої Розпорядженням Кабірнету міністрів України від 30 травня 2018 р. № 430-р.
4. В заголовку тендерної документації вказаний код закупівлі 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» з розділу «Послуги у сфері інформаційних технологій». Разом із тим, зі змісту тендерної документації вбачається, що продуктом розробки є саме «інформаційна система», для створення якої в ДК 021:2015 є окремий розділ – 48000000-8 «Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи». Просимо уточнити код даної закупівлі у відповідності до Державного класифікатора.
Відповідь:
Відповідно до ч. 2 статті 21 Закону, Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, в тому числі назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Відповідно до ч. 2 статті 22 Закону, У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема кількість товару та місце його поставки, а також опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами.
Враховуючи наведене, Замовник самостійно визначає предмет закупівлі, в тому числі кількість, місце поставки та його опис. З огляду на викладене, норми Закону дотримані у повній мірі.
5. Відповідно до тендерної документації, надання технічного завдання планується на другому етапі календарного плану, тобто після постачання «ядра» (постачання вказаних у першому етапі модулів), що не відповідає вимогам означеного стандарту. У разі якщо предмет закупівлі дійсно стосується автоматизованої інформаційної системи, до його розробки, включаючи згадані модулі, мають застосовуватись положення стандарту ДСТУ 34.602-89 «Технічне завдання на створення автоматизованої системи». Просимо викласти у тендерній документації технічне завдання на створення системи у відповідності до ДСТУ 34.602-89 «Технічне завдання на створення автоматизованої системи».
Відповідь:
Відповідно до ч. 2 статті 22 Закону, У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті Закону.
Враховуючи наведене, Замовник самостійно визначає інформацію щодо технічних характеристик, в тому числі спосіб підтвердження. З огляду на викладене, норми Закону дотримані у повній мірі в цій частині.
6. Просимо конкретизувати вимоги щодо рівня захисту інформації. Зокрема, просимо уточнити необхідність наявності комплексної системи захисту інформації у відповідно до визначень Закону України «Про захист інформації у інформаційно-телекомунікаційних системах» та наявність атестату відповідності від Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України (або відсутності такої необхідності). Також просимо вказати, які додаткові вимоги висуваються відносно захисту інформації у системі (якщо такі є).
Відповідь:
Відповідно до ч. 2 статті 22 Закону, У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті Закону.
Відповідно до ч. 3 статті 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 Розділу Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати чинний експертний висновок, зареєстрований в Держспецзв’язку, який засвідчує, що пропоноване Учасником програмне забезпечення має рівень гарантій не нижчий, ніж Г-2 коректності реалізації функціонального профілю безпеки відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-004-99. З огляду на викладене, учасник в складі тендерної пропозиції повинен завантажити вищезазначений документ.
Предметом закупівлі є саме Створення системи забезпечення мультимодальних вантажних перевезень, інтеграція з іншими системами, та цифровізація процесів у портах України.
Необхідність наявності комплексної системи захисту інформації у відповідно до визначень Закону України «Про захист інформації у інформаційно-телекомунікаційних системах» може бути визначено за результатами створення такої системи, а не до початку розробки через варіативність елементів та модулів ПЗ на етапах розробки, тестування та пуско-наладочних робіт.
Безпечне використання системи, також, може бути підтверджене дотриманням вимог процесів кіберзахисту (СУІБ), відповідно до вимог Закону України Про внесення змін до Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" щодо підтвердження відповідності інформаційної системи вимогам із захисту інформації Документ 681-IX, чинний, поточна редакція — Прийняття від 04.06.2020:
"Державні інформаційні ресурси та інформація з обмеженим доступом, крім державної таємниці, службової інформації та державних і єдиних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких визначено законами, можуть оброблятися в системі без застосування комплексної системи захисту інформації у разі виконання всіх таких умов:
підтвердження відповідності системи управління інформаційною безпекою за результатами процедури з оцінки відповідності національним стандартам України щодо систем управління інформаційною безпекою, яка проведена органом з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації чи національним органом з акредитації іншої держави, якщо і національний орган України з акредитації, і національний орган з акредитації такої держави є членами міжнародної або регіональної організації з акредитації та/або уклали з такою організацією угоду про взаємне визнання щодо оцінки відповідності;
використання для захисту інформації в системі засобів криптографічного захисту інформації, які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації;
жоден з елементів системи не може бути розташований на територіях України, на яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють своїх повноважень, на територіях держав, визнаних Верховною Радою України державами-агресорами, на територіях держав, щодо яких застосовані санкції відповідно до Закону України "Про санкції", та на територіях держав, які входять до митних союзів з такими державами;
виконання особливих вимог, встановлених Кабінетом Міністрів України до забезпечення захисту інформації в системах залежно від категорії державних інформаційних ресурсів або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, що обробляються".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-14-005348-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ППЛ 33-35", Код ЄДРПОУ:38156292
Дата подання: 09 жовтня 2020 14:22
Дата подання: 09 жовтня 2020 14:22
Скарга ТОВ "ППЛ 33-35" від 09.10.2020 (№: UA-P-2020-07-22-001504-c)
Щодо порушення Замовником закупівлі законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 21:10
рішення від 13.10.2020 № 19151 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 21:10
інформація про перенесення розгляду скарги № 16830.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2020 10:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.11.2020 №20339 .pdf
Дата публікації: 03 листопада 2020 21:46
рішення від 02.11.2020 №20339 .pdf
Дата публікації: 05 листопада 2020 23:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: на підставі рішення Антимонопольного комітету України №20339 від 02.11.2020 щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі – ДК 021:2015 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням», номер закупівлі № UA-2020-09-14-005348-a, з метою усунення порушень, що визначені в мотивувальній частині рішення (рішення додається до протоколу), замовником розроблено нову редакцію тендерної документації з урахуванням вищезазначених вимог Антимонопольного комітету України
Дата виконання рішення замовником: 10 листопада 2020 20:04
Номер скарги: UA-2020-09-14-005348-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ППЛ 33-35", Код ЄДРПОУ:38156292
Дата подання: 13 листопада 2020 14:34
Дата подання: 13 листопада 2020 14:34
Порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга ТОВ "ППЛ 33-35" від 13.11.2020 № ППЛ-В/12.2-131120-1-ЕП з додатком
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2020 00:13
Рішення від 17.11.2020 № 21315 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 18 листопада 2020 00:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.11.2020 № 21873.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 17:36
Рішення від 25.11.2020 № 21873.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2020 21:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішення Антимонопольного комітету України №21873 від 25.11.2020 щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі – ДК 021:2015 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням», номер закупівлі № UA-2020-09-14-005348-a, з метою усунення порушень, що визначені в мотивувальній частині рішення, Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 28 грудня 2020 18:04
Номер скарги: UA-2020-09-14-005348-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ППЛ 33-35", Код ЄДРПОУ:38156292
Дата подання: 30 грудня 2020 16:34
Дата подання: 30 грудня 2020 16:34
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 січня 2021 20:40
рішення від 31.12.2020 № 24238 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 січня 2021 20:39
інформація про резолютивну частину рішення від 15.01.2021 №619.pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 17:04
рішення від 15.01.2021 №619.pdf
Дата публікації: 19 січня 2021 18:24
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 квітня 2021
Найменування: | Державне підприємство "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки" |
Код ЄДРПОУ: | 34963949 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна, м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, 14 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
35 593 000,00
UAH
|
35 593 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ" |
39 330 000,00
UAH
|
39 330 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #30116577 |
Переможець |
35 593 000,00
UAH
|
19 квітня 2021 12:12
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 19 квітня 2021 12:12
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #30116577 |
35 593 000,00
UAH
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2021 19:55
|
ДОДАТКОВА УГОДА 2_е карго.PDF | зміни до договору |
17 листопада 2021 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2021 19:45
|
Додаткова угода 1_до договору з ТОВ НВП_Інформаційні технології.pdf | зміни до договору |
14 червня 2021 19:44
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2021 19:41
|
Доверенность_к договору ТОВ НВП Інформаційні технології.pdf | укладений |
14 червня 2021 11:42
|
Договір з ТОВ НВП _Інформаційні технології_.pdf | укладений |
14 червня 2021 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | поточні зміни |
Номер договору про закупівлю: | 1602/20210611 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з метою приведення обсягів закупівлі до затвердженого плану заходів на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1602/20210611 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Створення системи забезпечення мультимодальних вантажних перевезень, інтеграція з іншими системами, та цифровізація процесів у портах України | 1 | послуга |
28 018 000,00
UAH з ПДВ
|