Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Software services
Очікувана вартість
40 000 000,00 UAH
UA-2020-09-14-005348-a 48aa8b3572c543b093a2e27b50baed4a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Конюшняк Вікторія

380984800436 viktoriia.koniushniak@icdc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки"
Код ЄДРПОУ: 34963949
Місцезнаходження: 01135, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, 14
Контактна особа: Конюшняк Вікторія
380984800436
viktoriia.koniushniak@icdc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Derzhavne pidpriyemstvo "Galuzevii centr cifrovizaciyi ta kiberbezpeki"
National ID: 34963949
Contact point: Viktoriia Koniushniak
380984800436
viktoriia.koniushniak@icdc.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 19:04
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2021 12:00
Початок аукціону: 14 квітня 2021 14:34
Очікувана вартість: 40 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH
Publication date: 14 вересня 2020 19:04
Enquiries until: 27 лютого 2021 00:00
Complaints submission until: до 05 березня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 березня 2021 12:00

Information

Estimated total value: 40 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 200 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення системи забезпечення мультимодальних вантажних перевезень, інтеграція з іншими системами, та цифровізація процесів у портах України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Development of a system for providing multimodal freight transportation, integration with other systems, and digitalization of processes in the ports of Ukraine
CPV: 72260000-5
Період постачання: з 31 березня 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг - Оплата послуг з постачання та впровадження Системи Етапу 1 згідно з Календарним планом здійснюється Замовником протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту готовності Системи до експлуатації по Етапу 1 (в рамках постачання ядра Системи: модуль ERP, модуль ведення нормативно-довідкової інформації, модуль BPM, модуль роботи з насипними вантажами), за умови наявності підписаних Сторонами Актів приймання-передачі всіх наданих за цим Етапом послуг. - Оплата послуг з постачання та впровадження Системи по Етапу 2 згідно з Календарним планом здійснюється Замовником в наступному порядку: - за послуги по п.2.1 та п.2.2 Календарного плану - протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту готовності до експлуатації по Етапу 2 (в рамках поетапного розширення функціоналу: модуль портових, авіаційних та автомобільних процесів) за умови наявності підписаних актів приймання-передачі наданих послуг по п.2.1 та п.2.2 Календарного плану; - за послуги по п.2.3 та п.2.4 Календарного плану - протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту готовності до експлуатації по Етапу 2 (в рамках поетапного розширення функціоналу: модуль інтеграції в режимі реального часу (в тому числі АРІ)) за умови наявності підписаних актів приймання-передачі наданих по п.2.3 та п.2.4 Календарного плану; - за послуги по п.2.5 та п.2.6 Календарного плану - протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Акту готовності Системи до експлуатації по Етапу 2 (в рамках поетапного розширення функціоналу: мобільний додаток (мобільний клієнт)) за умови наявності підписаних актів приймання-передачі наданих послуг по п.2.5 та п.2.6 Календарного плану. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2021 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 15:54
Тендерна документація_мультимодал_зі змінами 2.docx
26 лютого 2021 15:53
Перелік змін.docx
10 листопада 2020 20:01
ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ.docx
26 лютого 2021 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 21:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2021 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2021 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2021 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2020 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 20:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 20:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 19:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 15:54
Тендерна документація_мультимодал_зі змінами 2.docx
11 лютого 2021 21:20
Тендерна документація_мультимодал_зі змінами 2.docx
05 лютого 2021 17:15
Тендерна документація_мультимодал_зі змінами.docx
29 січня 2021 11:51
Тендерна документація_мультимодал_зі змінами.docx
21 січня 2021 15:51
Тендерна документація ГЦЦК_мультимод перевезення зі змінами.docx
19 січня 2021 18:16
Тендерна документація ГЦЦК_мультимод перевезення зі змінами.docx
28 грудня 2020 18:00
Тендерна документація ГЦЦК_мультимод перевезення зі змінами.docx
11 листопада 2020 14:08
Тендерна документація ГЦЦК_мультимод перевезення зі змінами.docx
10 листопада 2020 20:00
Тендерна документація ГЦЦК_мультимод перевезення.docx
14 вересня 2020 19:05
Тендерна документація ГЦЦК_e-port.docx
26 лютого 2021 15:53
Перелік змін.docx
11 лютого 2021 21:20
Перелік змін.docx
05 лютого 2021 17:15
Перелік змін.docx
29 січня 2021 11:51
Перелік змін.docx
21 січня 2021 15:51
Перелік змін до Тендерної документації.docx
19 січня 2021 18:16
Перелік змін до Тендерної документації.docx
28 грудня 2020 18:00
Перелік змін до Тендерної документації.docx
10 листопада 2020 20:01
ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ.docx
14 вересня 2020 19:05
ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Дата подання: 02 жовтня 2020 17:51
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 17:06
1. Просимо надати інформацію, в межах реалізації якої бюджетної програми проводиться дана закупівля, якими нормативними документами таку програму затверджено, а також яким є цільове призначення бюджетних коштів. 2. Відповідно до п. 1 додатку 1 до тендерної документації предметом закупівлі є Система для забезпечення мультимодальних вантажних перевезень у портах України для автоматизації обліку і управління ресурсами система E-Port. Наразі, Система E-Port зі схожими функціональними можливостями вже впроваджена та використовується для автоматизації процесів у морському порті Ольвія. Просимо надати пояснення, в чому полягають відмінності між вказаними системами (якщо такі є). 3. Вказані у п. 3.4. додатку 1 до тендерної документації нормативні документи стосуються виключно функціоналу (технічних можливостей) «морського вікна», що врегульовано, зокрема зазначеним Регламентом (ЄС) 2019/1239 від 20.06.2019, та яке має врегулювати та автоматизувати саме морський сегмент перевезень. Разом із тим, зміст тендерної документації та опис запланованого до закупівлі продукту свідчить про інше. Так, у пп. 4.5., 4.6., 4.7. додатку 1 та інших, а також у календарному плані, вказані вимоги до планованих модулів, які не мають відношення як до сфери застосування зазначених у п. 3.4. додатку 1 нормативних документів, так і до самого поняття «морського вікна». Просимо надати інформацію: 1) який сегмент все ж таки планується автоматизувати, 2) якими нормативними документами, окрім вказаних у п. 3.4., врегульований предмет закупівлі та яким нормативним вимогам він має відповідати. 4. В заголовку тендерної документації вказаний код закупівлі 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» з розділу «Послуги у сфері інформаційних технологій». Разом із тим, зі змісту тендерної документації вбачається, що продуктом розробки є саме «інформаційна система», для створення якої в ДК 021:2015 є окремий розділ – 48000000-8 «Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи». Просимо уточнити код даної закупівлі у відповідності до Державного класифікатора. 5. Відповідно до тендерної документації, надання технічного завдання планується на другому етапі календарного плану, тобто після постачання «ядра» (постачання вказаних у першому етапі модулів), що не відповідає вимогам означеного стандарту. У разі якщо предмет закупівлі дійсно стосується автоматизованої інформаційної системи, до його розробки, включаючи згадані модулі, мають застосовуватись положення стандарту ДСТУ 34.602-89 «Технічне завдання на створення автоматизованої системи». Просимо викласти у тендерній документації технічне завдання на створення системи у відповідності до ДСТУ 34.602-89 «Технічне завдання на створення автоматизованої системи». 6. Просимо конкретизувати вимоги щодо рівня захисту інформації. Зокрема, просимо уточнити необхідність наявності комплексної системи захисту інформації у відповідно до визначень Закону України «Про захист інформації у інформаційно-телекомунікаційних системах» та наявність атестату відповідності від Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України (або відсутності такої необхідності). Також просимо вказати, які додаткові вимоги висуваються відносно захисту інформації у системі (якщо такі є).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Просимо надати інформацію, в межах реалізації якої бюджетної програми проводиться дана закупівля, якими нормативними документами таку програму затверджено, а також яким є цільове призначення бюджетних коштів.

Відповідь:

Дана закупівля в межах реалізації бюджетної програми на 2020 рік Міністерства інфраструктури України за КПКВК 31011230 «Здійснення заходів щодо підтримки впровадження транспортної стратегії України» (паспорт бюджетної програми затверджено наказом Міністерства інфраструктури України від 30.07.2020р. № 432 (зі змінами та доповненнями).
Механізм використання бюджетних коштів за вказаною бюджетною програмою визначено Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів щодо підтримки реалізації державної політики у сфері транспорту, затвердженим Постановою Кабінету міністрів України від 31 серпня 2011 р. № 914 «Питання виконання Угоди про фінансування програми "Підтримка впровадження транспортної стратегії України".
Вказаним порядком Головним розпорядником бюджетних коштів визначено Мінінфраструктури, а одержувачем - державне підприємство "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки", яке забезпечує впровадження програм з кіберзахисту, цифровізації, проектів інформатизації, їх розвитку.

2. Відповідно до п. 1 додатку 1 до тендерної документації предметом закупівлі є Система для забезпечення мультимодальних вантажних перевезень у портах України для автоматизації обліку і управління ресурсами система E-Port. Наразі, Система E-Port зі схожими функціональними можливостями вже впроваджена та використовується для автоматизації процесів у морському порті Ольвія. Просимо надати пояснення, в чому полягають відмінності між вказаними системами (якщо такі є).

Відповідь:

Як вбачається з інформації з сайту Міністерства інфраструктури України за 17.08.2018р. Колишній очільник міністерства Володимир Омелян повідомляє: «…Враховуючи новизну ідеї про розробку та запровадження системи Е-Port, особливості та складнощі у процесу реформування портової галузі, ми вирішили розпочати з пілотного проекту − автоматизувати всю роботу одного конкретного порту. Таким тестовим майданчиком для системи Е-Port став порт «Ольвія».
Таким чином, існуюча пілотна система Е-Port з обмеженими функціональними можливостями забезпечує управління процесами виключно одного конкретного порту.
Метою ж створення системи електронної взаємодії E-PORT є створення єдиної глобальної системи забезпечення мультимодальних перевезень, обліку, управління та залучення в єдине інформаційне середовище в морських портах України всіх учасників процесу (ДП «АМПУ», капітанів портів, морських агентів, державних органів, уповноважених здійснювати відповідні заходи офіційного контролю в пунктах пропуску через державний кордон України та ін.).
Єдина система управління має забезпечити максимальну інтеграцію з інформаційними системами різних організацій, що беруть участь в обробці, перевезення та оформлення вантажів в морських портах України, зокрема з Укрзалізницею, а також інтеграцію з інформаційними системами інших країн, які зацікавлені у обміні інформацією та Глобальною інтегрованою інформаційною системою судноплавства (ГІСІС)
Єдина система управління має забезпечити прозорість усіх дій з супроводу та оформлення вантажів у режимі реального часу і, на цій основі – ліквідацію підґрунтя для зловживань в цьому процесі;
Результатом впровадження єдиної система має бути прискорення документообігу, підвищення пропускної спроможності всіх учасників процесів.

3. Вказані у п. 3.4. додатку 1 до тендерної документації нормативні документи стосуються виключно функціоналу (технічних можливостей) «морського вікна», що врегульовано, зокрема зазначеним Регламентом (ЄС) 2019/1239 від 20.06.2019, та яке має врегулювати та автоматизувати саме морський сегмент перевезень. Разом із тим, зміст тендерної документації та опис запланованого до закупівлі продукту свідчить про інше. Так, у пп. 4.5., 4.6., 4.7. додатку 1 та інших, а також у календарному плані, вказані вимоги до планованих модулів, які не мають відношення як до сфери застосування зазначених у п. 3.4. додатку 1 нормативних документів, так і до самого поняття «морського вікна». Просимо надати інформацію: 1) який сегмент все ж таки планується автоматизувати, 2) якими нормативними документами, окрім вказаних у п. 3.4., врегульований предмет закупівлі та яким нормативним вимогам він має відповідати.

Відповідь:
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі наведені у тендерній документації. Весь перелік функціональних вимог до системи, що планується до закупівлі наведено в розділі 4 додатку №1 до тендерної документації. Система є комплексною та включає в себе в тому числі і функціонал «морського вікна», але не обмежується ним.
Що стосується предмету закупівлі, то окрім іншого закупівля відбувається в рамках Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року, затвердженої Розпорядженням Кабірнету міністрів України від 30 травня 2018 р. № 430-р.

4. В заголовку тендерної документації вказаний код закупівлі 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» з розділу «Послуги у сфері інформаційних технологій». Разом із тим, зі змісту тендерної документації вбачається, що продуктом розробки є саме «інформаційна система», для створення якої в ДК 021:2015 є окремий розділ – 48000000-8 «Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи». Просимо уточнити код даної закупівлі у відповідності до Державного класифікатора.

Відповідь:
Відповідно до ч. 2 статті 21 Закону, Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, в тому числі назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Відповідно до ч. 2 статті 22 Закону, У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема кількість товару та місце його поставки, а також опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами.
Враховуючи наведене, Замовник самостійно визначає предмет закупівлі, в тому числі кількість, місце поставки та його опис. З огляду на викладене, норми Закону дотримані у повній мірі.

5. Відповідно до тендерної документації, надання технічного завдання планується на другому етапі календарного плану, тобто після постачання «ядра» (постачання вказаних у першому етапі модулів), що не відповідає вимогам означеного стандарту. У разі якщо предмет закупівлі дійсно стосується автоматизованої інформаційної системи, до його розробки, включаючи згадані модулі, мають застосовуватись положення стандарту ДСТУ 34.602-89 «Технічне завдання на створення автоматизованої системи». Просимо викласти у тендерній документації технічне завдання на створення системи у відповідності до ДСТУ 34.602-89 «Технічне завдання на створення автоматизованої системи».

Відповідь:
Відповідно до ч. 2 статті 22 Закону, У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті Закону.
Враховуючи наведене, Замовник самостійно визначає інформацію щодо технічних характеристик, в тому числі спосіб підтвердження. З огляду на викладене, норми Закону дотримані у повній мірі в цій частині.

6. Просимо конкретизувати вимоги щодо рівня захисту інформації. Зокрема, просимо уточнити необхідність наявності комплексної системи захисту інформації у відповідно до визначень Закону України «Про захист інформації у інформаційно-телекомунікаційних системах» та наявність атестату відповідності від Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України (або відсутності такої необхідності). Також просимо вказати, які додаткові вимоги висуваються відносно захисту інформації у системі (якщо такі є).

Відповідь:
Відповідно до ч. 2 статті 22 Закону, У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті Закону.
Відповідно до ч. 3 статті 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 Розділу Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати чинний експертний висновок, зареєстрований в Держспецзв’язку, який засвідчує, що пропоноване Учасником програмне забезпечення має рівень гарантій не нижчий, ніж Г-2 коректності реалізації функціонального профілю безпеки відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-004-99. З огляду на викладене, учасник в складі тендерної пропозиції повинен завантажити вищезазначений документ.
Предметом закупівлі є саме Створення системи забезпечення мультимодальних вантажних перевезень, інтеграція з іншими системами, та цифровізація процесів у портах України.
Необхідність наявності комплексної системи захисту інформації у відповідно до визначень Закону України «Про захист інформації у інформаційно-телекомунікаційних системах» може бути визначено за результатами створення такої системи, а не до початку розробки через варіативність елементів та модулів ПЗ на етапах розробки, тестування та пуско-наладочних робіт.
Безпечне використання системи, також, може бути підтверджене дотриманням вимог процесів кіберзахисту (СУІБ), відповідно до вимог Закону України Про внесення змін до Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" щодо підтвердження відповідності інформаційної системи вимогам із захисту інформації Документ 681-IX, чинний, поточна редакція — Прийняття від 04.06.2020:
"Державні інформаційні ресурси та інформація з обмеженим доступом, крім державної таємниці, службової інформації та державних і єдиних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких визначено законами, можуть оброблятися в системі без застосування комплексної системи захисту інформації у разі виконання всіх таких умов:
підтвердження відповідності системи управління інформаційною безпекою за результатами процедури з оцінки відповідності національним стандартам України щодо систем управління інформаційною безпекою, яка проведена органом з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації чи національним органом з акредитації іншої держави, якщо і національний орган України з акредитації, і національний орган з акредитації такої держави є членами міжнародної або регіональної організації з акредитації та/або уклали з такою організацією угоду про взаємне визнання щодо оцінки відповідності;
використання для захисту інформації в системі засобів криптографічного захисту інформації, які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації;
жоден з елементів системи не може бути розташований на територіях України, на яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють своїх повноважень, на територіях держав, визнаних Верховною Радою України державами-агресорами, на територіях держав, щодо яких застосовані санкції відповідно до Закону України "Про санкції", та на територіях держав, які входять до митних союзів з такими державами;
виконання особливих вимог, встановлених Кабінетом Міністрів України до забезпечення захисту інформації в системах залежно від категорії державних інформаційних ресурсів або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, що обробляються".

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-14-005348-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ППЛ 33-35", Код ЄДРПОУ:38156292
Дата подання: 09 жовтня 2020 14:22
Скарга ТОВ "ППЛ 33-35" від 09.10.2020 (№: UA-P-2020-07-22-001504-c)
Щодо порушення Замовником закупівлі законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 21:10
рішення від 13.10.2020 № 19151 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 21:10
рішення від 02.11.2020 №20339 .pdf
Дата публікації: 05 листопада 2020 23:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: на підставі рішення Антимонопольного комітету України №20339 від 02.11.2020 щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі – ДК 021:2015 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням», номер закупівлі № UA-2020-09-14-005348-a, з метою усунення порушень, що визначені в мотивувальній частині рішення (рішення додається до протоколу), замовником розроблено нову редакцію тендерної документації з урахуванням вищезазначених вимог Антимонопольного комітету України
Дата виконання рішення замовником: 10 листопада 2020 20:04
Номер скарги: UA-2020-09-14-005348-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ППЛ 33-35", Код ЄДРПОУ:38156292
Дата подання: 13 листопада 2020 14:34
Порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга ТОВ "ППЛ 33-35" від 13.11.2020 № ППЛ-В/12.2-131120-1-ЕП з додатком
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2020 00:13
Рішення від 17.11.2020 № 21315 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 18 листопада 2020 00:13
Рішення від 25.11.2020 № 21873.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2020 21:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішення Антимонопольного комітету України №21873 від 25.11.2020 щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі – ДК 021:2015 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням», номер закупівлі № UA-2020-09-14-005348-a, з метою усунення порушень, що визначені в мотивувальній частині рішення, Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 28 грудня 2020 18:04
Номер скарги: UA-2020-09-14-005348-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ППЛ 33-35", Код ЄДРПОУ:38156292
Дата подання: 30 грудня 2020 16:34
Оскарження тендерної документації
Дискримінаційні вимоги публічної закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 січня 2021 20:40
рішення від 31.12.2020 № 24238 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 січня 2021 20:39
рішення від 15.01.2021 №619.pdf
Дата публікації: 19 січня 2021 18:24

Документи подані скаржником

22 жовтня 2020 17:32
Додаток 3.pdf
31 жовтня 2020 18:21
Паспорт 1230 2020.doc
31 жовтня 2020 18:21
ПЗ ФП ГЦЦК 2020.docx
31 жовтня 2020 18:21
Otvet MIU Tender.PDF

Документи подані замовником

19 жовтня 2020 17:59
Витяг з протоколу 1.pdf
19 жовтня 2020 17:59
Витяг з протоколу 2.pdf
19 жовтня 2020 18:00
Форма оголошення.pdf
19 жовтня 2020 18:00
Тендерна документація.pdf

Документи Органу Оскарження

30 листопада 2020 21:04
Рішення від 25.11.2020 № 21873.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

05 січня 2021 16:22
Запит Адвоката_111220_147.pdf
05 січня 2021 16:22
Запит Адвоката_111220_148.pdf
05 січня 2021 16:23
КП 3_до 730.pdf
05 січня 2021 16:23
КП 1_до 730.pdf
05 січня 2021 16:23
КП 2_до 730.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 квітня 2021
UA-2020-09-14-005348-a48aa8b3572c543b093a2e27b50baed4a
Найменування: Державне підприємство "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки"
Код ЄДРПОУ: 34963949
Місцезнаходження: 01135, Україна, м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, 14
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

09 березня 2021 12:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 червня 2021 12:35
Електронний підпис
19 квітня 2021 18:56
Електронний підпис
19 квітня 2021 18:54
public_doc (5).pdf
19 квітня 2021 18:54
public_doc (5).p7s
19 квітня 2021 18:54
Dovidka_21103469180660665240.pdf.p7s
19 квітня 2021 18:53
Dovidka_21103469180660665240.pdf
19 квітня 2021 18:53
Dovidka_21103465910460147461.pdf.p7s
19 квітня 2021 18:53
Dovidka_21103465910460147461.pdf
19 квітня 2021 18:53
1. Таблиця цін.pdf
05 березня 2021 17:29
Електронний підпис
05 березня 2021 17:29
Електронний підпис
05 березня 2021 17:28
1.1 Таблиця цін.pdf
05 березня 2021 17:28
1. Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2021 17:28
Ліцензія завірена копія.pdf
05 березня 2021 17:28
Зміни до БГ 178 .pdf.(2).P7S
05 березня 2021 17:28
Зміни до БГ 178 .pdf.(1).P7S
05 березня 2021 17:28
Зміни до БГ 178 .pdf
24 лютого 2021 16:59
Електронний підпис
24 лютого 2021 16:59
Електронний підпис
04 лютого 2021 11:33
Електронний підпис
04 лютого 2021 11:33
Електронний підпис
04 лютого 2021 11:32
Licenziya Povnovazhennya zasvidcheni novi.pdf
29 січня 2021 10:41
Електронний підпис
29 січня 2021 10:41
Електронний підпис
29 січня 2021 10:39
Dokumenti A.v. patoka 1 .pdf.p7s.p7s
29 січня 2021 10:39
Dokumenti A.v. patoka 1 .pdf
07 січня 2021 19:27
Електронний підпис
07 січня 2021 19:27
Електронний підпис
07 січня 2021 19:22
Електронний підпис
07 січня 2021 19:22
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:40
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:40
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:40
9. Витяг з ЄДР від 17.11.2020.pdf
19 листопада 2020 11:39
5.1 Технічна специфікація.pdf
19 листопада 2020 11:39
14.1 Проект договору_візія.pdf
19 листопада 2020 11:39
1.1 Таблиця цін.pdf
14 жовтня 2020 19:18
Електронний підпис
14 жовтня 2020 19:18
Електронний підпис
14 жовтня 2020 19:17
1.1 Таблиця цін.pdf
14 жовтня 2020 19:17
1. Тендерна пропозиція.pdf
14 жовтня 2020 19:17
9. Витяг з ЄДР від 13.10.2020.pdf
14 жовтня 2020 19:17
5.2.2 Сертификат ISO 9001-2015.pdf
14 жовтня 2020 19:17
4. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

09 березня 2021 11:57
Електронний підпис
09 березня 2021 11:57
Електронний підпис
09 березня 2021 11:57
Nakaz.pdf.p7s
09 березня 2021 11:57
Nakaz.pdf (1).p7s
09 березня 2021 11:57
Nakaz.pdf
09 березня 2021 11:57
Dovirenist_Nazarenko.pdf.p7s
09 березня 2021 11:57
Dovirenist_Nazarenko.pdf (1).p7s
09 березня 2021 11:57
Dovirenist_Nazarenko.pdf
09 березня 2021 11:57
Bank_licenzia.pdf.p7s
09 березня 2021 11:57
Bank_licenzia.pdf (1).p7s
09 березня 2021 11:57
Bank_licenzia.pdf
09 березня 2021 11:57
3 Довідка про санкції.pdf
09 березня 2021 11:57
29 Лист-роз_яснення.pdf
09 березня 2021 11:57
27.1 Проект Договору.pdf
09 березня 2021 11:57
22. Витяг.pdf
09 березня 2021 11:57
21. Витяг з ПДВ.pdf
09 березня 2021 11:57
203925_111_7_400_000.pdf.p7s
09 березня 2021 11:57
203925_111_7_400_000.pdf (1).p7s
09 березня 2021 11:57
203925_111_7_400_000.pdf
09 березня 2021 11:57
20. Протокол.pdf
09 березня 2021 11:57
18. статут + опис.pdf
09 березня 2021 11:57
1. Тендерна пропозиція.pdf
09 березня 2021 11:57
!Zminy3.pdf.p7s
09 березня 2021 11:57
!Zminy3.pdf (1).p7s
09 березня 2021 11:57
!Zminy3.pdf
09 березня 2021 11:57
2. Таблиця цін.pdf
09 березня 2021 11:57
8. Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 35 593 000,00
UAH
35 593 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ" 39 330 000,00
UAH
39 330 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 червня 2021 12:35
Електронний підпис
19 квітня 2021 18:56
Електронний підпис
19 квітня 2021 18:54
public_doc (5).pdf
19 квітня 2021 18:54
public_doc (5).p7s
19 квітня 2021 18:54
Dovidka_21103469180660665240.pdf.p7s
19 квітня 2021 18:53
Dovidka_21103469180660665240.pdf
19 квітня 2021 18:53
Dovidka_21103465910460147461.pdf.p7s
19 квітня 2021 18:53
Dovidka_21103465910460147461.pdf
19 квітня 2021 18:53
1. Таблиця цін.pdf
05 березня 2021 17:29
Електронний підпис
05 березня 2021 17:29
Електронний підпис
05 березня 2021 17:28
1.1 Таблиця цін.pdf
05 березня 2021 17:28
1. Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2021 17:28
Ліцензія завірена копія.pdf
05 березня 2021 17:28
Зміни до БГ 178 .pdf.(2).P7S
05 березня 2021 17:28
Зміни до БГ 178 .pdf.(1).P7S
05 березня 2021 17:28
Зміни до БГ 178 .pdf
24 лютого 2021 16:59
Електронний підпис
24 лютого 2021 16:59
Електронний підпис
04 лютого 2021 11:33
Електронний підпис
04 лютого 2021 11:33
Електронний підпис
04 лютого 2021 11:32
Licenziya Povnovazhennya zasvidcheni novi.pdf
29 січня 2021 10:41
Електронний підпис
29 січня 2021 10:41
Електронний підпис
29 січня 2021 10:39
Dokumenti A.v. patoka 1 .pdf.p7s.p7s
29 січня 2021 10:39
Dokumenti A.v. patoka 1 .pdf
07 січня 2021 19:27
Електронний підпис
07 січня 2021 19:27
Електронний підпис
07 січня 2021 19:22
Електронний підпис
07 січня 2021 19:22
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:40
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:40
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:40
9. Витяг з ЄДР від 17.11.2020.pdf
19 листопада 2020 11:39
5.1 Технічна специфікація.pdf
19 листопада 2020 11:39
14.1 Проект договору_візія.pdf
19 листопада 2020 11:39
1.1 Таблиця цін.pdf
14 жовтня 2020 19:18
Електронний підпис
14 жовтня 2020 19:18
Електронний підпис
14 жовтня 2020 19:17
1.1 Таблиця цін.pdf
14 жовтня 2020 19:17
1. Тендерна пропозиція.pdf
14 жовтня 2020 19:17
9. Витяг з ЄДР від 13.10.2020.pdf
14 жовтня 2020 19:17
5.2.2 Сертификат ISO 9001-2015.pdf
14 жовтня 2020 19:17
4. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

09 березня 2021 11:57
Електронний підпис
09 березня 2021 11:57
Електронний підпис
09 березня 2021 11:57
Nakaz.pdf.p7s
09 березня 2021 11:57
Nakaz.pdf (1).p7s
09 березня 2021 11:57
Nakaz.pdf
09 березня 2021 11:57
Dovirenist_Nazarenko.pdf.p7s
09 березня 2021 11:57
Dovirenist_Nazarenko.pdf (1).p7s
09 березня 2021 11:57
Dovirenist_Nazarenko.pdf
09 березня 2021 11:57
Bank_licenzia.pdf.p7s
09 березня 2021 11:57
Bank_licenzia.pdf (1).p7s
09 березня 2021 11:57
Bank_licenzia.pdf
09 березня 2021 11:57
3 Довідка про санкції.pdf
09 березня 2021 11:57
29 Лист-роз_яснення.pdf
09 березня 2021 11:57
27.1 Проект Договору.pdf
09 березня 2021 11:57
22. Витяг.pdf
09 березня 2021 11:57
21. Витяг з ПДВ.pdf
09 березня 2021 11:57
203925_111_7_400_000.pdf.p7s
09 березня 2021 11:57
203925_111_7_400_000.pdf (1).p7s
09 березня 2021 11:57
203925_111_7_400_000.pdf
09 березня 2021 11:57
20. Протокол.pdf
09 березня 2021 11:57
18. статут + опис.pdf
09 березня 2021 11:57
1. Тендерна пропозиція.pdf
09 березня 2021 11:57
!Zminy3.pdf.p7s
09 березня 2021 11:57
!Zminy3.pdf (1).p7s
09 березня 2021 11:57
!Zminy3.pdf
09 березня 2021 11:57
2. Таблиця цін.pdf
09 березня 2021 11:57
8. Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#30116577
Переможець 35 593 000,00
UAH
19 квітня 2021 12:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2021 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#30116577
35 593 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 19:55
ДОДАТКОВА УГОДА 2_е карго.PDF зміни до договору
17 листопада 2021 12:37
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2021 19:45
Додаткова угода 1_до договору з ТОВ НВП_Інформаційні технології.pdf зміни до договору
14 червня 2021 19:44
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 19:41
Доверенность_к договору ТОВ НВП Інформаційні технології.pdf укладений
14 червня 2021 11:42
Договір з ТОВ НВП _Інформаційні технології_.pdf укладений
14 червня 2021 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): поточні зміни
Номер договору про закупівлю: 1602/20210611
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою приведення обсягів закупівлі до затвердженого плану заходів на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 1602/20210611
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Створення системи забезпечення мультимодальних вантажних перевезень, інтеграція з іншими системами, та цифровізація процесів у портах України 1 послуга 28 018 000,00
UAH з ПДВ