Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка картриджа; Регенерація картриджа)
Очікувана вартість
495,00 UAH
UA-2020-09-14-004549-a 01aafe2553d046b3878c89ca4936a218
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дутко Галина Семенівна

+380325923058 javoriv_hospital@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Яворівської районної ради Львівської області "Яворівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 22398210
Місцезнаходження: 81000, Україна , Львівська обл., Яворів, вул. Лозинського, 4
Контактна особа: Дутко Галина Семенівна
+380325923058
javoriv_hospital@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 290UAH без ПДВ
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81000, Україна, Львівська область, Яворівський район, місто Яворів, вулиця Лозинського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
Ціна за одиницю: 205UAH без ПДВ
Регенерація картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81000, Україна, Львівська область, Яворівський район, місто Яворів, вулиця Лозинського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Підписання Акту здачі-прийняття робіт Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

14 вересня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПД ФО Світлак Юрій Михайлович
#3150105231
Переможець 495,00
UAH
14 вересня 2020 16:34

Документи

14 вересня 2020 16:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 23:57
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 16:59
Договір укладений
14 вересня 2020 16:44

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджа 1 послуга 290,00
UAH
Регенерація картриджа 1 послуга 205,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 495,00
UAH