Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Капітальний ремонт котельні (заміна котла) загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Костюхнівка по вул. Молодіжна, 10 Маневицького району Волинської області“
Очікувана вартість
339 470,00 UAH
UA-2020-09-14-004356-a 8a2c36baee664b0eb2f4cf5772da0b6e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козачук Володимир Микитович

+380965176087 znobox.v15@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Маневицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43486963
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська обл., смт Маневичі, вул. Горького, 4
Контактна особа: Козачук Володимир Микитович
+380965176087
znobox.v15@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 339 470,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 394,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи – за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Капітальний ремонт котельні (заміна котла) загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Костюхнівка по вул. Молодіжна, 10 Маневицького району Волинської області“ - 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи – за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44630, Україна, Волинська область, с. Костюхнівка Маневицького району, вул. Молодіжна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Капітальний ремонт котельні (заміна котла) загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Костюхнівка по вул. Молодіжна, 10 Маневицького району Волинської області“ Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВОЛИНЬТЕПЛОСЕРВІС" 339 162,52
UAH з ПДВ
339 162,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 10:15
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:13
кошторис.rar
21 вересня 2020 10:13
технічні.rar
21 вересня 2020 10:13
кваліфікаційні.rar
21 вересня 2020 10:13
відповідність.rar
21 вересня 2020 10:13
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВОЛИНЬТЕПЛОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВОЛИНЬТЕПЛОСЕРВІС"
#37204638
Переможець 339 162,52
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 09:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 09:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВОЛИНЬТЕПЛОСЕРВІС"
#37204638
339 162,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 13:17
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 22:02
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 22:00
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 21:59
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 09:05
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 09:03
Договір укладений
05 жовтня 2020 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 1 статті 651, частиною 1статті 653 та частиною 1статті 654 Цивільного Кодексу України, частиною 5 статті 41 пункту 1 Закону України “Про публічні закупівлі“, частиною 4 Договору про закупівлю №598 від 05.10.2020 р. та за взаємною згодою Сторін, уклали цю угоду про наступне: 1. Внести зміни до п. 4.1. Договору про закупівлю №598 від 05.10.2020 р., а саме: доповнити п.4, додавши п. 4.3. “згідно фінансових призначень, які є на цей час“, а саме: “4.3. Загальна сума фінансування підрядних робіт у 2020 році становить 290 000 грн. 00 коп. (двісті дев’яносто тисяч гривень 00 коп.), включаючи ПДВ. 2. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і діє до виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору. 3. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, та є невід’ємною частиною Договору №598 від 05.10.2020 р. 4. З усіх інших питань, що не передбачені цією Додатковою угодою, Сторони керуються положеннями Договору №598 від 05.10.2020 р
Номер договору про закупівлю: 598
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 1 статті 651, частиною 1 статті 653 та частиною 1 статті 654 Цивільного кодексу України, та частиною 5 статті 41 пункту 1 Закону України « Про публічні закупівлі», частина 4 до Договору про закупівлю № 598 від 05.10. 2020 року та за взаємною згодою, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до Договору про закупівлю № 598 від 05.10. 2020 року, а саме: доповнити розділ 4, додавши п. 4.3 “згідно фінансових призначень, які є на цей час“. 2. Загальна сума підрядних робіт у 2020 році становить 33 200 грн. 00 коп. (тридцять три тисячі двісті гривень 00 коп.), включаючи ПДВ. 3. Всі інші умови Договору про закупівлю № 598 від 05.10. 2020 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін 5 . Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 598
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 318 627,11
UAH (в тому числі ПДВ 53 104,52 UAH)