Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (пристрої для вливання інфузійних розчинів: НК 024:2019 – 43324 Система для переливання рідин загального призначення (Пристрій для вливання інфузійних розчинів з металевою голкою одноразовий/стерильний (ПР)), 43324 Система для переливання рідин загального призначення (Пристрій для вливання інфузійних розчинів з металевою голкою одноразовий/стерильний (ПК)), 43324 Система для переливання рідин загального призначення (Пристрій для вливання інфузійних розчинів з регулятором швидкості потоку)) згідно ДК 021:2015
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-09-14-002796-b 5b775c013a4c4e729803298bb5e2719b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Семенова

+380934990470 sentr09@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни"
Код ЄДРПОУ: 05480766
Місцезнаходження: 08455, Україна , Київська обл., с. Циблі, вул. Лісова, 2
Контактна особа: Елена Семенова
+380934990470
sentr09@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 вересня 2020 12:14
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21000 штуки
Пристрій для вливання інфузійних розчинів з металевою голкою одноразовий/стерильний (ПР)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
100 штуки
Пристрій для вливання інфузійних розчинів з металевою голкою одноразовий/стерильний (ПК)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
50 штуки
Пристрій для вливання інфузійних розчинів з регулятором швидкості потоку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СОФІ-МЕД" 109 888,47
UAH з ПДВ
109 888,47
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Марцінко Мар'яна Богданівна 116 700,00
UAH з ПДВ
116 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Пантелусь Світлана Петрівна 117 083,94
UAH з ПДВ
117 083,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 17:12
Електронний підпис
22 вересня 2020 17:11
Цінова пропозиція.pdf
22 вересня 2020 17:11
Документи пропозиції.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 16:26
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:24
тендерна пропозиція.jpg
21 вересня 2020 16:24
реєстр.jpg
21 вересня 2020 16:24
проект договору.pdf
21 вересня 2020 16:24
повноваж.pdf
21 вересня 2020 16:24
паспорт.pdf
21 вересня 2020 16:24
ліцензування.jpg
21 вересня 2020 16:24
лист про статут.jpg
21 вересня 2020 16:24
ідент код.pdf
21 вересня 2020 16:24
зах довкілля.pdf
21 вересня 2020 16:24
деклар і інструкції.pdf
21 вересня 2020 16:24
дг _ техпаспорт.pdf
21 вересня 2020 16:24
гарантія системи.jpg
21 вересня 2020 16:24
гарантійний лист.jpg
21 вересня 2020 16:24
витяг єп.pdf
21 вересня 2020 16:24
виписка.pdf
21 вересня 2020 16:24
акт приймання передачі.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 17:14
Електронний підпис
22 вересня 2020 17:14
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОФІ-МЕД"

ФОП Марцінко Мар'яна Богданівна

Фізична особа-підприємець Пантелусь Світлана Петрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СОФІ-МЕД"
#42717957
Переможець 109 888,47
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 10:16

Документи

24 вересня 2020 10:16
Електронний підпис
24 вересня 2020 10:15
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 10:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СОФІ-МЕД"
#42717957
109 888,47
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2020 10:16
Електронний підпис
24 вересня 2020 10:15
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2021 15:01
доп. угода,2.pdf зміни до договору
01 січня 2021 14:59
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 15:54
Доп. угода.1.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 15:43
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 13:06
Договір.pdf укладений
30 вересня 2020 13:05

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 жовтня 2020 10:06
53 745,57 UAH UA458201720343140001000005630
УКРДЕРЖ.МЕД-СОЦ.Ц-ТР ВЕТ.В.
UA383003460000026005026899201
ТОВ,"СОФI-МЕД"
Оплачений
30 листопада 2020 11:21
3 516,07 UAH UA458201720343140001000005630
УКРДЕРЖ.МЕД-СОЦ.Ц-ТР ВЕТ.В.
UA383003460000026005026899201
ТОВ,"СОФI-МЕД"
Оплачений
30 листопада 2020 11:21
42 483,93 UAH UA458201720343140001000005630
УКРДЕРЖ.МЕД-СОЦ.Ц-ТР ВЕТ.В.
UA383003460000026005026899201
ТОВ,"СОФI-МЕД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування
Номер договору про закупівлю: 29/09-160М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 29/09-160М
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 101 445,57
UAH (в тому числі ПДВ 6 636,63 UAH)